1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig jongens, ik kom er wel. :+ dank jullie wel voor de tips

    Ongeacht wie er gelijk heeft. Het feit dat je deze discussies kan voeren maakt het al een bazengame
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Drake Sword is een prima wapen om te gebruiken in het begin. Na een tijdje wordt die toch waardeloos en zijn er een stuk betere wapens. Het is niet 'oneerlijk' om dat wapen te gebruiken, omdat ie wat sterker is. Ja hij scaled niet met STR en DEX. Maar op scaling moet je alleen letten als je hoger in level wordt. In het begin zijn je stats toch degelijk laag, waardoor scaling nog niet veel uitmaakt. En op het moment dat het wel uitmaakt, heb je al een beter wapen dan de Drake Sword. Het is ook maar een beetje zoeken welk wapen je het beste vindt spelen. Ik was in het begin heel erg fan van snelle wapens zoals swords of curved swords. Maar naderhand ben ik overgestapt naar de trage, sterke axes. Dit is natuurlijk een kwestie van smaak. Nou moet ik wel zeggen dat swords of curved swords het meest toegankelijk is om te gebruiken.

    Qua stats: Vitality en Endurance zijn naar mijn idee de stats die iedere class moet hebben. Bedenk je wel het volgende bij het levelen: Vitality is niet interessant meer nadat je die stat op 50 hebt. Endurance is niet interessant meer na dat je die op 40 hebt. Waarom? Je HP gaat na Vitality lv. 50 alleen met hele kleine of geen sprongetjes meer omhoog. Bij Endurance gaat na lv. 40 je Stamina sowieso niet meer omhoog en zou je 't alleen doen voor je equipment load. Ook deze gaat dan maar met kleine sprongetjes omhoog. Dus mocht je die nummers bereikt hebben, focus je daarna alleen maar waar je al mee bezig was (STR, DEX, whatever)

    Bedenk je ook welke wapens je wilt gebruiken. Als je snelle wapens wilt hebben, moet je punten stoppen in DEX. Wil je trage maar sterke wapens moet je punten stoppen in STR. Alleen als je van plan bent een character te maken met een heel hoog level (Lv. 150+) ga dan de punten verdelen over beide stats. Anders moet je je focussen op 1 stat. Het is niet handig om half om half te hebben, aangezien je dan nergens echt goed in wordt.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, kreeg ik een mail bericht dat ik de Dark Souls Limited Edition( PS3 ) kan ophalen voor 4,97, dit had ik dus echt totaal niet verwacht. :+

    Ik heb Dark Souls al een tijdje niet meer gespeeld, veel te druk met andere dingen, maar ik zal toch maar binnenkort weer wat verder met mijn 2e playthrough.
     
  4. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    potjandorie, ik wacht al weer 2,5 week op zavvi
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hmmm, vanavond maar eens aan de DLC beginnen. Heb nu de volgende setup @ SL 80:

    Offense:

    - Pyromancy Flame +15 (Plus genoeg slots voor Great Chaos Fireball, Great Fireball en Great Combustion)
    - Qualaag's Furysword +5 (Main weapen met 40 Dext en altijd 10 humanity equipped)
    - Lightning Spear +5 (Blijft een awesome tweede wapen imo)
    - Lifehunt Scythe +2 (Wil deze uiteindelijk ook op +5 krijgen. Bleed damage is relaxt en met Bloodshield, Bloodbite Ring equipped geen probleem.)

    Defense:

    - Eagle Shield +14 (Licht en decent greatshield waardoor ik nog snel genoeg blijf + redelijk hoge stability)
    - Silver Knight Shield +5 (Hoogste stability voor parry shield)
    - Black Iron Armor +5
    - Black Iron Gauntlets +5
    - Black Iron Legging +5
    - Gargoyle Helm +5
    - Ring of Favor and Protection (Chille boost HP, Stamina en Equip load)
    - Cloranthy Ring (Stamina regen +20%)
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ascended Pyromancy flame gaan halen bij Queelana in Blighttown en die naar +5 gooien. Wat is je equip load? Want ik zou die Cloranthy Ring switchen voor Havel's Ring als je daarmee de 50% of 25% haalt.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha was ik net naar op weg :p Maar haal de 25% met Havel's Ring niet en heb verder geen behoefte Havel Armor te gaan dragen ofzo. Ugly as fuck imo :+ Nog ideeën voor andere (zwaardere) armor? Vind de Black Iron set één van de mooiste armor sets en stats leken me prima.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Giant set heeft opzich wel wat, Stone set ook wel, maar je kan bijvoorbeeld ook wat proberen te combineren met minder zware outfits. Ik heb zelf Wanderer Leggings +8, Wanderer Manchete +8, Black Iron Torso +5 en een Elite Knight Helm +9 en ik zit net onder de 25% equip load. Maarja, dat is dan ook mijn PvP build dus daar heb je die fast-roll harder nodig dan voor PvE. Zolang je onder die 50% heb je Havels Ring inderdaad niet nodig.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Giant Set is erg goed. Ik ben zelf niet van de zware armor. Dus ik gebruik nu armor uit de DLC, puur en alleen omdat die er mooi uit ziet, maar die biedt weinig defense. Daarentegen zit ik nu ruimschoots onder de 25%. Maar goed, als je het goed speelt wordt je toch niet geraakt :D
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Giant Set lijkt me na wat vergelijken allround de beste armor (sowieso wat betreft physical damage protection), maar vind hem niet bijster mooi en zoveel scheelt het nu ook weer niet met de Black Iron set. Ben benieuwd naar de nieuwe wapens en armor van de DLC. Hopen dat er bijvoorbeeld nog een leuk light armor setje ligt ofzo :) Deze karakter is trouwens bedoelt voor PvE al kick ik tot nog toe wel iedereen zijn ass die het slim leek om mij te invaden :cool: Vanavond met een paar pilsjes lekker aan de DLC beginnen.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan zult u niet teleurgesteld worden :)
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag de game gehaald voor 5 euro bij de Saturn Rotterdam Zuidplein. Beetje aandringen dat tie bij Dixons 5 euro is.(wisten ze zelf ook al). Ben erg benieuwd naar deze titel, hoor er veel goede dingen over. Ik laat me verrassen
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Succes! :)
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Crosspost uit het "Waar erger jij je gruwelijk hard aan?" topic. Dark Souls wordt op deze manier nog een stukkie trikkier :p

    Een PS3 controller die niet goed meer werkt. Bij de meeste games geen ramp van apocalyptische proporties maar als je Dark Souls speelt is dat best wel kut :lol: Tijdens eindbaas gevechten unequipped je schild bijvoorbeeld opeens of neem je opeens een nutteloze potion ipv een health potion... Gillend gek word ik ervan (Maar een nieuwe controller kopen ho maar :+ Krengen zijn gestoord duur...)
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien kijken voor zo'n combi pack? Er zijn van die pakketten waar een controller en een game in zit. Game vervolgens weer verkopen en je hebt de controller voor cheap. Vorig jaar (dat ik nog weet) waren er van die packs van Killzone 3 + Controller, Motorstorm Apocalypse + Controller, Infamous 2 + Controller. 60 euries per stuk. Misschien is dat nog ergens te vinden?
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Thnx, goede suggestie. Zal eens kijken of er nog een leuke combi pack ergens op te pikken is.
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien is dit ook nog een idee?

    Hier is nog Infamous 2 + Transparante Rode controller te vinden voor 59 euro.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bedankt voor de suggesties Vicill :thumbs:

    Ben nu bezig met de DLC. Eerste baas in één keer en tweede baas in twee keer knock-out gekregen. Tweede gevecht was wel echt nice! Scheelde echt een haartje... Heb wel het idee dat ik vrij snel door de DLC heen ga rollen maar wel echt vet om weer een heel nieuw gebied te hebben vol verrassingen en nieuwe vijanden :D Kan niet wachten op Dark Souls 2.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Manus en Kalameet denken dat je er niet zomaar doorheen gaat rollen :+
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hoe veel points kost die DLC?
     

Deel Deze Pagina