1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Haha ben benieuwd :D
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik ben geloof ik een manusje van alles :p Manus in één keer down :D

    Edit: Oeps dubbel..

    Edit 2: Godverdomme. Op de één of andere manier de Crest Key gemist... Blijk je dat kutding pas weer op te kunnen pakken in de volgende Playthrough en Kalameet kun je dus niet bevechten zonder bij Hawkeye Gough te komen :mad: Goddammit dit soort shit kan ik me wel aan irriteren... Heb de game nu bijna drie keer gespeeld en echt geen zin om nog een playthrough te doen voor die pleurisdraak en items...

    Edit 3: 8) Toch gelukt. Bleek dat ik hem gewoon gemist had. Verwarde hem met een andere mimic chest. Best wel snel door de DLC gegaan trouwens... Uurtje of 3 á 4 ofzo. Prima mee vermaakt hoor, daar niet van, maar had er eerlijk gezegd toch iets meer van verwacht.
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    1200..
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ligt eraan hoe je er mee om gaat. Ik ben er zo'n 10 uur mee zoet geweest, omdat ik allemaal verschillende secrets probeerde uit te pluizen en achter het verhaal te komen. Bovendien heb ik de Royal Wood proberen te vergelijken met Darkroot Forest, etc. Heb je ook echt alles gedaan in de DLC denk je? ;)

    Ben je Young Sif nog tegen gekomen in het laatste gebied? :)
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Jup :p Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet serieus aan de slag ben gegaan met de PvP, dus daar morgen maar eens naar kijken :)
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Moet je een paar algemene tips?
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Sure thing. Nooit zoveel aan PvP gedaan. Als ik geinvade word win ik denk 80% van de gevechten dus zal vast iets goed doen :p Maar tips zijn altijd welkom!
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vandaag ook maar eens verder gegaan met de game. Ging aardig goed totdat ik in een kerk kwam met een knight die een hele leuk mace heeft waarmee hij uithaald. Ik heb de Knight's Shield maar die blokt helaas niet alle slagen....Ik ga nog maar eens grinden denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hoef je niet voor te grinden. Wachten tot die knight zijn mace in de grond slaat en dan één of twee hits raken. Dan heb je hem zo dood.

    Heb je die Bonfire daar in de buurt trouwens al gevonden?
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Is de bonfire ergens rond die kerk? Ben wel om de kerk heen gelopen maar ik heb geen bonfire gezien. Ik moet vanaf de tweede bonfire (wel via de shortcut) het stukje steeds terug lopen. Ben nu level 27, weet niet of dat hoog genoeg is om een stuk te overleven?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat is best een pokke eind ja.:9

    Vanuit die kerk kun je achteraan ergens aan de zijkant naar buiten. Dan zit daar een lang pad richting een ander gebouw, daar is de Bonfire en een blacksmith.

    Bij die blacksmith moet je je wapen meteen upgraden. Level 27 is vrij hoog voor waar je nu bent. Hoe heb je je stats verdeeld, en wat voor wapen gebruik je?
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb nu een halbert met knight shield. Ben zelf enorm langzaam door de halbert. Ik ga het maar eens met de bijl proberen. Ik verdeel mijn stats nu over Endurance, Strength en Vitality. Ik heb een Warrior gekozen.

    Ik ga nu maar eerst naar die bonfire toe lopen dan. Scheelt een stuk :p
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van 'human' zijn ipv 'undead'? Behalve je uiterlijk.

    Dat invaden vind ik trouwens een maar irritant iets. Mochten ze van mij eruit laten.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je human bent gaat het online gedeelte open. Je kan mensen summonen en invaden, maar je kan ook zelf invaded worden. Daarnaast krijg je volgens mij ook een hogere curse resistance en je kan Bonfires upgraden met de Rite of Kindling.

    En als je invasions niks vindt,

    Save & Quit
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 't is me nu 2x gebeurd. 1 keer gewonnen en 1 keer verloren. Maar dit is typisch zo'n game die ik alleen wil spelen. Nu is het net of iemand ongevraagd mijn kamer binnen komt stormen.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja, dat hoort bij het spel hè, hoe vervelend het ook is.

    Hoewel ik wel vind dat ze iets meer aan de balance hadden mogen werken in PvP.
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Inmiddels een stukje verder. Ik heb per ongeluk
    Knight Lautrec
    een tikkie gegeven en nu moet ik hem verslaan. Probeer zoveel mogelijk zijn aanvallen te ontwijken maar hij heeft me altijd...

    Ik ben daarna maar verder gegaan en toen kwam ik bij de
    Gargoyle
    ...ik heb wel de axe gepakt maar vind het maar een irritante baas. Wat zijn de belangrijkste punten die je moet upgraden? Verschilt denk ik per class maar ben benieuwd of ik het goed doe met m'n Warrior. Zoals ik al eerder zei level ik alleen Strength, Vitality en Endurance op. Hoop dat dat goed gaat.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Stop maar met levelen, 27 is sowieso al vrij hoog voor waar je nu bent. Stop die souls maar in wapen upgrades voor je axe, je kan ieder wapen voor 9000 souls naar +5 brengen. Die STR/END/VIT combo is wel goed overigens.

    Hier is wat je doet:
    Maak Lautrec af, hij dropt een heel erg goede ring die je vooral op het begin goed kunt gebruiken. Die vent heeft een side-quest maar die is de moeite niet waard en zorgt uiteindelijk alleen maar voor problemen. Als je firebombs hebt, gebruik ze. Wacht op een opening en gooi er een tegen zijn hoofd aan. Blijf achteruit lopen en zorg dat je niet geraakt wordt.
    Als je moeite hebt met de Gargoyles, summon dan iemand (je moet hiervoor human zijn). Ik neem aan dat je Solaire gevonden hebt (zo niet dan kun je hem vinden bij de brug waar die Drake op staat, aan de andere kant richting de Undead Burg). Solaire z'n sign staat recht voor de fog gate, maar als je online speelt raad ik je aan twee andere mensen mee te nemen. De meeste mensen droppen hun summon sign bij de ingang van de kerk aan de kant van de Bonfire.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zo ik heb nu:

    Gargoyles, Lautrec, Titanite Demon en Moonlight Butterfly

    Verslagen. Ben nu level 38 ongeveer en het gaat best lekker. Ik heb nu de Crest of Artorias sleutel gekocht en daar ga ik straks maar eens heen. De Stone Knight's in combinatie met de Demonic Foliage zijn wel irritant...maar goed ik heb mijn schild inmiddels ook geupgrade. De elite armor heb ik inmiddels ook maar dan ben je echt te langzaam.

    Begin het steeds leuker te vinden :thumbs:
     

Deel Deze Pagina