1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

  1. Ja, op de Xbox One

    27,3%
  2. Ja, op de PS4

    54,5%
  3. Ja, op de X360

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

    18,2%
  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    In deeltje 1 was het het makkelijkst op heavy armoe en heavy weapons. (vond ik tenminste) geen idee of deze strategie nog werkt in deel 2
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je wil je fast roll wel houden in II denk ik, vijanden zijn toch wat agressiever en minder makkelijker van elkaar los te lokken dus je staat vaak tegenover meerdere vijanden

    en dus werkt schildpad spelen achter een groot schild minder goed dan in voorgaande delen volgens mij

    het beste gaat het me tot nu toe af door goed te kijken en dan zo snel mogelijk de mobs uit te dunnen in plaats van af te wachten en steeds terug te zakken en tikjes uit te delen
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weinig uitleg over het hoe en wat in die game he? Geen map ook. Ging ik effe exploren meteen vanaf begin een dik beest die amper pijn te doen is en even later stond ik tegenover een soort boss-fight. Heel apart en anders deze game. Misschien toch maar eens het eerste deel gaan spelen.

    Wel triest dat je niet gebruik kunt maken van online dingen, dus ik die vaak in een party zit...kan dan geen tips vinden in de game wereld.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    deel 1 is niks duidelijker

    sterker nog, deel 2 is de meer toegangkelijke van de twee

    praat met alle NPC's tot ze niks meer te zeggen hebben en luister goed, lees alle item descriptions, let altijd heel goed op je stamina en als je denkt dat een tegenstander er gevaarlijk uit ziet dan heb je best kans dat hij nog niet voor jou bedoeld is :+


    dat is niet triest, dat is juist 1 van de mooiste dingen. Zeker in de eerste weken speel je deze game met alle spelers samen en tegelijkertijd tegen alle spelers.

    Alles samen ontdekken en tegelijkertijd elkaar overal dwars zitten

    kan niet wachten tot ik een Sunbro kan worden
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dubbel \[+]/
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm makes sense op zich idd. Maar ik vind het maar een aparte boel. In het begin heb je die hub achtig wereld met al die ingangen waar 'enter the mist' staat. Die heb ik allemaal doorgelopen en uiteindelijk kom ik in dat buitengebied. Maar ook daar zie ik een paar vijanden die te doen zijn, maar wordt tegengehouden door de big ones. Is me niet helemaal duidelijk wat mijn 'pad' is.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die hub die je noemt is de tutorial (als je al die grafstenen leest worden de basics uitgelegd)

    je moet daar doorheen tot je in een dorpje aan de kust komt , daar zitten wat NPC's waar je mee kan praten (1 hele belangrijke waarbij je kan levellen)

    als je veel met ze praat vertelt 1 van hen je wat je pad is
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice. Dan ga ik dat eens rustig uitzoeken. Ik besloot trouwens net even om te zien hoe de sorcerer is...maar ik kan niet echt magic gebruiken. Hij slaat alleen maar met die stick? Ik doe ongetwijfed iets fout.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    7 uur op de klok inmiddels. Iemand al geinvade? Ik in al die tijd nog niet een keer... Ben nu vooral mensen aan het helpen bij
    Ornstein
    Blijft leuk om te doen en je wordt constant gesummoned. Goed voor de soulcount ook :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben al een paar keer ge-invade

    en ben ook weer faliekant de verkeerde kant op gegaan

    ik ben de hele bastille al door en sinner's rise ook al zowat maar was dus Heide's tower/Blue cathedral/No man's wharf helemaal mis gelopen :+

    dus ben nu enigzins overlevelled voor die areas maar fuck it.

    ze wil silky smooth stones met je ruilen, dat is een trader waar je unieke items kan krijgen
     
  12. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Zit nu in The Black Gulch, daar wordt een mens niet vrolijk van. Of eigenlijk ook weer wel, wat een fantastische game :D

    Daarnaast word ik ook best vaak geinvade, elke keer op een verkeerd moment natuurlijk...
     
  13. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Super game alleen ik had 2 vraagjes
    Wat moet je met de message doen.
    En hoe kan je tussen door saven.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Druk ingame op start. En ga naar messages.
    En saven kan bij een bonfire.
     
  15. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok maar wat moet je met de messages doen
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Je moet niks.

    Maar je kan bijvoorbeeld andere spelers tips mee geven of dat soort dingen.

    Van "hier rechts een bonfire" of "pas op sterke enemy"
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat invaden vind ik maar niks. Jammer dat ze dat zo hebben gemaakt dat je er niet meer omheen kunt, was in het eerste deel beter imho ...
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hoe vinden jullie dit deel t.o.v. Dark Souls 1? Ik hoor links en rechts dat het toch een tikkeltje minder is. Tenminste, het is een DS game, maar de veranderingen pakken niet allemaal gunstig uit. Zoals dat je geinvade kunt worden wanneer je undood bent. Maar ook het breken van de wapens, terwijl je alleen een bonfire hoeft te bereiken om ze gratsis (?) te repareren. Of het op levelen van jouw karakter, dat alleen nog bij één NPC kan worden gedaan. Vooral dat laatste haalt het tempo uit de game en is weer een laadscherm meer.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat laatste was in DeS ook al zo, ik vind het een non isssue

    kan nog niet zeggen of de veranderingen positief of negatief zijn, daarvoor moet ik eerst minstens in NG+++ zitten :+

    Kan wel zeggen dat het een echte Souls game is

    En als je niet geinvade wilt worden dan verbrand je maar een effigy , dan blokkeer je het tijdelijk

    en anders join je toch the Covenant of the Meek, dan komen er elke keer als je ge-invade word andere spelers je helpen
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zal blij zijn als ik weer is een goed wapen vind.
    Of weet waar ik wat met die boss souls kan doen.
     

Deel Deze Pagina