1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ooh dat is balen zeg!
    Ik vond hem juist erg makkelijk,we hebben het over ludex he?

    Probeer gewoon een beetje rondjes om hem te draaien met je schild omhoog en wacht tot hij klaar is met zijn moves en attack hem dan.

    Probeer dicht bij hem te blijven ,vooral in de 2e fase. En blijven hacken en slashen. Let op je stamina. Probeer altijd wat over te houden door zijn attacks te kunnen blocken!
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @WinterBase

    Neem aan dat je
    Vordt
    bedoelt?
    Ik bleef vooral zoveel mogelijk onder hem en achter hem. Wanneer die zijn roll attack doet proberen deze te timen met naar de zijkant rollen.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ludex inderdaad. Schild omhoog bedoel je L1 ingedrukt houden? Daar mept ie bij mij door heen in ieder geval :+
    Thanks voor de tips, morgen weer proberen had het nu even gehad...

    Nope, Ludex. Las dat dit niet eens een 'echte' boss zou zijn :eek:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voor mij was die 'echt' zat ;)

    Je kunt ook proberen afstand te houden en wachten tot die springt. Deze ontwijken en dan in zijn rug poffen. Probeer je flasks op 3 te houden tot zijn 2e fase. Als je eenmaal zijn eerste fase kan doen dan is het een stuk makkelijker.
    Komt wel goed :)
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Pontiff sullyvahn is pas een bitch, tering!! Moeilijkste baas so far
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ga richting de baas van Farron Keep en van Cathedral of the Deep
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan pas NA de eerste baas :) Mss kan iemand via share play hem ff er voor bij helpen. Dan kan hij een heel stul oefenen en in de game komen voordat er weer een boss komt.

    Ik ben aanbeland bij de 2e. Gelijk op zijn helft, maar toen soort van insta death. Frostbitten. Lekker ..... Echt alles op de wall verkend. Veel items ook, veel dex spul :x. Ook al 4 ringen, das wel lekker

    Wel minder dat veel speciale enemies (knights, die transformerende k*t mormels. die dikzak beneden, etc) steeds terug keren. Vond ik in de eerdere games beter ...
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan dat? Share play? :eek:

    Ik ga het nu opnieuw proberen, gisteren dankzij de nieuwe tips hier en wat button bashen heb ik 'm 1 keer echt bijna gehaald, jammer dat ik geen potions meer had :+
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    De aanhouder wint! Geef de game een kans.
    Ik weet nog dat ik met de eerste Dark souls game ook zo moest wennen aan de game.

    Kwam er in het begin niet doorheen.
    Je word er steeds beter in.

    Mocht het echt niet lukken dan wil ik je best helpen met remote play no prob.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    GODVERDOMME IK HEB HEM :D:D:D
     
    WorkingTitle, allstyles, Rienbu en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nice!!

    Nu nog 20 te gaan:+:lol:
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Button mashen? In een Souls game? :eek:
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, het lukte bijna :+
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Erg handig. Kun je een uur met iemand mee kijken of zelfs controls over nemen en spelen. Als jij het activeert kan een ander in jouw game spelen en bijv een boss halen, zodat je weer verder kunt.

    Nice man! Nnu heb je best een groot stuk om te verkennen voordat er weer een boss komt. Neem rustig de tijd en ga regelmatig terug naar Firelink om te levellen. Schroom niet bepaalde gebieden meerdere keren te clearen om wat souls te grinden en te levellen. Begin ben je erg zwak. Met wat levellen wordt het langzaam wat beter. En goed exploren, er is veel te vinden!

    Ik ben nu in Undead Settlemet. Wat een groot gebied weer. Het exploren is echt zo vet in deze game(s), love it.

    Vraagje over embers en stuff. Als je een ember 'op' hebt, ben je dan enkindled en anders hollow, of heet dat nu anders? En ik heb de indruk dat als je hollow bent je niet alleen minder health hebt, maar dat de estus flasks ook een stuk minder healen. Klopt dat laatste ?
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Denk dat dit wel vrij goed de charme van de souls serie weer geeft :D
     
    WinterBase, Rickk, Smok3y en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hmm, maar eens kijken of ik een eerder deeltje goedkoop via Steam kan krijgen, op zich heeft het wel wat zo een game :+
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zit nu ook enige tijd in de Undead Settlement. Hoe zit het trouwens met nieuwe items? Ik heb alleen nog maar mijn zwaard en leggings vervangen sinds het begin van de game. Is het de bedoeling dat je ergens nieuwe armor koopt of krijg je dit alleen uit loot? Ik heb ook vrij veel gems en shards, moet ik die pas gebruiken op de betere items?
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Fuck daar zit ik nu vast...
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe moeilijk zijn de bazen tov bloodborne? En hoe goed kan je de bloodborne manier van spelen hier hanteren? Zijn voor mij wel belangrijke graadmeters, omdat ik niks heb met schildjes en al die ongein.
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    is mij ook niet geheel duidelijk,...

    als je die ember inneemt ben je dan gelijk kindled, of moet je dat in een bonfire gooien?
     

Deel Deze Pagina