1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ok thanks voor de tips, heb een shortcut nu geopend. Maar een grote dude met halberd etc toch maar langs gesneaked. Gavik later nog wel terug om te killen. Vette game is dit zeg maar wel ontiegelijk moeilijk!
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind de swamp lang niet zo erg als voorgaande games tbh. Maar wel een beetje jammer om er wéér zo'n area in te proppen. De herhaling in de games (area's en npc's) zijn toch wat te veel aanwezig. Maar de funfactor is ook weer keihard aanwezig gelukkig
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Woehoe na weet ik veel hoeveel deaths heb ik eindelijk Vordt neer.:cool:
     
    allstyles en Gakkie vinden dit leuk.
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Krijg het niet voor elkaar dancer of the boreal valley te killen pffff... word nu frustrerend.

    Iemand nog tips voor de 2e fase?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou die tree ligt ook plat:cool:
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nu in de swamp denk ik (Farron Keep). De poison valt best mee te leven, maar die curse dingen _&%_%()__. Sowieso, al heb ik full health, als ik cursed raak is het insta death. Daar nog iets tegen te doen?

    En ben nog steeds zoekende naar het beste (of een hele goede) end game STR wapen. Tips ? En STR doet niks voor hoeveel armor je kan dragen??? Daar moet je apart Vitality voor levellen ??
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De Butcher Knive is een goeie voor in het begin, maar zodra je de Fume Ultra Greatsword kunt krijgen, echt meteen doen. Vereist wel 50 strength one handed, maar dat wapen MOET je two handed gebruiken, en dan is 45 strength genoeg
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Benieuwd wanneer ik dat krijg. Heb nu 30 STR, dus dat kost nog wat leveltjes :x
    Zit te twijfelen of ik de deep battle axe nog verder upgrade dan +3, heb slechts 2 large titanite nog maar. Geen idee of je die nog veel krijgt. Maar anders wordt het een lang gat met hetzelfde wapen eer ik dat greatsword kan equippen ...

    Hoe hebben jullie je stats verdeeld?? Ik heb nu 20 vigor, 20 endurance, 16 vitality, 16 dex en 30 str en luck 11. Rest kom ik niet aan :)
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Smouldering Lake.. Wtf.
    Old Demon King is kicking my ass
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Smoldering Lake boss is echt klote.
    Welke armor gebruik je daarbij? De meeste Knight armor die ik heb icm. Fume is namelijk echt veel te zwaar.
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Game uitgespeeld. Erg awesome. Nu overnieuw begonnen met een Knight. Eerste playtrough met een Warrior gedaan. De leiders stuk voor stuk in het begin alleen gedaan. Tot een keer of 30 dood en toen hulp gezocht. De eerste paar leiders ging wel alleen.

    Nu alle convenants, ringen en andere dingen vinden.
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wooot heb net die baas op high wall gehaald! In 1x terwijl ik hem gisteren niet eens raken kon. Heb alleen het idee dat ik nog veel vergeten ben in die eerste wereld. Bijvoorbeeld onder die toren waar die draak is. Hoe de f kom ik daar :eek:. Of boven die vrouw in de kerk waar je die banner van krijg zie ik een trap maar geen idee hoe ik daar moet komen. Dikke grote dude met halberd rond fontijn? Rode ogen dude buiten de kerk rechts? En dan maar niet te spreken over de 2e wereld waar ik nu zit en op een punt sta waar ik 3!!! Kanten op kan. Maar nergens nog een bonfire in de verte te spotten :eek:. Keuzes!!!
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Bij de draak moet je een sprintje maken om in de toren te komen. Althans, zo heb ik het gedaan. Eerst zorgen dat hij de vijanden heeft gekilled.

    En de trap bij de vrouw: Dat komt later wel ;)
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    tis ook net wat je fijn vind ,.. greatswords zijn erg powrfull, maar niet snel,........... las dat de darksword 1 vd krachtigste was,.. dus daar ben ik nu mee bezig, redelijk makkelijk te halen, maar om hem +5 te krijgen ben je 4 large tit slabs nodig,.. dan heb je er al 2 op verbruikt en hem raw gemaakt omdat die dan met strenght omhoogschaalt.

    en de darksword is een onehandsword,.. dus daar kun je jezelf wat makkelijker mee verdedigen,...
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    boog en pijlen,....
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Dat kan ook inderdaad. Maar ik had het op mijn beschreven manier gedaan. Ben een Knight dus pijl en boog wil niet echt lukken.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow. Ik begin dit leuk te vinden! Ben nu aardig gewend aan de nirmale vijanden. In die 2e wereld gaat het ook allemaal net iets makkelijker daardoor nu. Werd net invade. Hartslag van hier tot tokio omdat ik niet echt wist wat ik moest verwachten. Zag een 2h greatsword... Maar herrinderde mijn beste help ever! "Reddit" eerst een beetje gaan dollen met stomme signs... ^^... Toen hij beetje uit zijn doen was. Heb ik kijhard toegeslagen en in een paar combos gewoon snoeihard gewonnen. Hij was traag met zijn sword! Meester game is dit!
     
    allstyles vindt dit leuk.
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice! GG!
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit nog steeds in de smouldering lake. Lekker alles uitkammen.. Totdat een dude met greatsword... 18K weg. En de boss moet nog dood. Gaan bij mij nog wel tientallen uren in zitten.. Maar dat is alleen maar een voordeel
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kan iemand mij in spoilers vertellen welke items er in het
    lava liggen in the Lake?
    En wat voor gear etc moet ik dragen het te kunnen pakken?
     

Deel Deze Pagina