1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld. Laatste boss viel ook wel mee. ook een paar keer anderen geholpen met die boss. Laatste keren waren we met zijn 3 en werd het weer een critical battle. Die was wel intens. Een van ons ging op het eind ook dood helaas. Kun je bij alle bosses meer dan 1 summon doen ?

    straks op YT nog even naar het verschil vd eindes kijken. Volgens mij had ik niet zo'n goed einde ?!?
     
    Smok3y en Rienbu vinden dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit nu bij de Princes. Geen succes tot nu toe. Toch maar even beter voor gaan zitten. Heb het idee dat het niet zo lastig is. Wil een wapen hebben met meer snelheid dan de uchi. Weet iemand of de Irithyll rapier of gewoon een Estoc aan te raden is voor Dex rond 40?
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Twin Princes neer! 15 pogingen ofzo. Meeste moeite mee tot nu toe. Durfde nog niet te juichen toen het kleine broertje neer ging. Toen het groot in beeld stond kon ik los gaan. Zat gewoon te shaken man. Nog steeds alles solo.

    Heerlijk!
     
    Rienbu, Daz en Gakkie vinden dit leuk.
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Uitgespeeld. Meesterwerk.

    Bloodborne had ik van de 17 bosses er 4 coop gedaan. Bij deze had ik het voornemen alles solo te doen. Bij alle bosses behalve 1 is het gelukt. Echter Nameless knight was me te sterk. Na aardig wat pogingen besloten deze dan maar coop te doen. Ben daarna uren bezig geweest om hem te proberen in coop. Maar dat is ook gewoon niet gelukt. Heb het opgegeven en ben naar de eindbaas gegaan. Die viel wel mee. 2 pogingen.

    Echt heel erg genoten van de game.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik snap dat van de nameless king niet. Die had ik in mijn tweede try. Eerste try sole was meeeh. Maar tweede try met een summon was zo gepiept ? Respect voor het solo doen van alle bosses!
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit nog vast bij de Twins.. Eerste fase had ik net zonder geraakt te worden. 2e fase deed ik dom en was het klaar.. Even een break met Uncharted denk ik maar.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik wou juist ook ff een break na alles gehaald te hebben in bloodborne en was begonnen aan Uncharted deze week. .
    Maar kom niet echt in de game omdat het zo traag is tot nu toe dat ik toch nu aan Dark souls begonnen ben..
    Gaat lekker tot nu toe..
    Net al de 3de boss gehaald :)(Curse-rotted Greatwood)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2016
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het ding is wel met Dark Souls, als je bijvoorveeld de perfecte build weet en gear (en misschien overleveled) dan zijn de bosses zo veel makkelijker dan als je het niet weet. Ik deed bijvoorbeeld Nameless King rond de Japanse release en ik had alles blind gedaan, geen summons etc, maar ik had het vrij moeilijk met de boss want als ik 1 keer geraakt was door hem was ik al dood of bijna dood. Het duurt best lang tot je de Nameless King 100% snapt, dus ja daarom misschien dat mensen er lang mee vastzitten :+
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Crystal Sage ook down...
    Eerste boss waar ik een paar keer dood ging..
    Maar over het algemeen gaat het erg lekker:+
     
  10. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Sinds gisteren bezig met dark souls 3 , kom niet eens voorbij het eerste stuk :'-(:lol: .
    What à noob , straks maar even goed voor zitten .
    Iemand nog tips:+ ?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Volharden! :) You can do it!
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hèhè Eindelijk de Abyss watchers verslagen...
    Wat had ik daar moeite mee... :)
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met de souls die je krijgt van de bosses?
    Gebruikt om te levelen of om wapens te krijgen?
    Ik heb ze nog allemaal tot nu toe maar zit te twijfelen wat ik er mee zou doen...
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Als je voor de trophies wilt gaan, dan zal ik er spells of rings van maken. Zal ze eigenlijk sowieso niet gebruiken voor souls of je moet echt beiden wapens niets vinden.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sommige heb ik voor wapens of ringen ingeleverd. Maar de meeste heb ik niks mee gedaan. De trophies ben ik niet voor gegaan, dus dat maakte voor mij niks uit ...
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog (bijna) niks van de game gezien of gehoord, maar nu toch in huis gehaald. Ben benieuwd!

    Kom ik bedrogen uit als iemand die meer had met bloodborne dan met dark souls of hebben de makers geleerd van de wat meer actievolle stijl van bloodborne?
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Twin Princes' down. Nu bij de SoC. 2e fase is hard! Moet er voor zorgen geen estus te gebruiken tijdens eerste fase denk ik.
    Daarna nog 3 optionele bosses en ik heb hem uit.
    Tot nu toe nog steeds alles solo. Kijken of het allemaal lukt
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Goed bezig! Respect :D
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx...

    Ik denk dat ik voor de laatste boss een Summon moet doen... Wtf.... Een levensbalk had genoeg geweest FROM! :mad:

    @Makkabeer

    Jij hebt Soul of Cinder in 2x Verslagen? Dude hoe heb je dat gedaan? Ben denk al 20x dood gegaan bij die dude.. In fase 1. Fase 2 heb ik het niet over
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2016
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ontwijken en meppen haha. Welk lvl ben je?
     

Deel Deze Pagina