[XOne] Dark Void

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 21 okt 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Capcom

    Developer
    Airtight Games

    Genre
    Derde Persoons Shooter

    Release datum
    22 januari 2010


    [GB]Informatie:[/GB]
    ^top

    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Meer screenshots[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Trailers:[/GB]
    1e Trailer
    [gt]26666[/gt]

    Nieuwe trailers:
    [GT]34749[/GT]
    [GT]34751[/GT]



    ^top

    [GB]Demo:[/GB]

    [​IMG]
    Dark Void - Demo
    Bestandsgrootte: 838 MB


    [​IMG]


    ^top

    [GB]Achievements:[/GB]
    [​IMG]
    ^top

    [GB]Boxart:[/GB]

    [​IMG]

    ^top

    [GB]Officiële website:[/GB]
    http://www.darkvoidgame.com/

    ^top





    [GB]XBW Review: Dark Void[/GB]

    Als je genoten hebt van Crimson Skies: High Road to Revenge op de oude Xbox, dan zul je ongetwijfeld met gespannen verwachtingen de release van Dark Void afgewacht hebben. De jongens en meisjes bij Microsoft's voormalige FASA studio die Crimson Skies maakte vormde na hun ontslag Airtight Games en ging aan het werk voor Capcom aan Dark Void. Nu blijkt Dark Void ook nog eens een oude titel van Capcom te zijn die nooit een release kreeg. Kan het team bij Airtight de gloriedagen van Crimson Skies doen herleven in deze spirituele opvolger die de titel van een nooit uitgekomen Capcom klassieker draagt? We bekijken het in onze review.

    [​IMG]


    We spelen William Augustus Grey, een piloot van een vrachtvliegtuig ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Samen met onze ex-vrouw zijn we op weg om een pakketje af te leveren en onze vlucht brengt ons over de beruchte Bermuda Driehoek. Hier gaat dan ook van alles fout, we worden ‘The Void’ ingezogen, een tussenwereld tussen de Aarde en een vooralsnog naamloze planeet waarop The Watchers woonde. Stel je voor dat tienduizenden jaren geleden een buitenaards ras middels deze scheur in de ruimte die wij de Bermuda Driehoek noemen op de aarde terecht kwam. Zij gebruikte ons als experiment en leerde ons genoeg om ze als slaven te kunnen dienen. De mensen wilde echter meer en vochten voor hun vrijheid, waarbij The Watchers verbannen werden naar The Void en hun heerschappij over de aarde tot een einde kwam. Inmiddels hebben ze echter bijna een manier gevonden om terug te keren en ons wederom te onderwerpen aan hun intergalactische dictatorschap onder de leiding van Adolf Hitler.

    Geen 13 in een dozijn!

    Dark Void is geen standaard shooter. Maar dat zal je niet meteen ontdekken na het eerste segment van het spel. Hierin ben je met je vrachtvliegtuig neergestort in The Void, alleen ben je nog onder de indruk dat je je op de aarde bevindt. Jij en je ex-vrouw gaan dan ook op zoek naar tekenen van de bewoonde wereld. Al snel kom je de eerste vijand tegen, een Terminator-achtige robot en pak je een wapen op. Vanaf hier maak je kennis met het belangrijke dekkingssysteem, dat eigenlijk gekopieerd is uit Gears of War. De Watchers gebruiken zogenaamde ‘Sentinels’, metalen robots die met zware wapens de wet en wil van de buitenaardse handhaven.

    Al snel vecht je je een weg door een lineaire omgeving met veel dekking waarbij hordes aan Sentinels je in de weg staan. Als je bekend bent met eerder genoemde Gears of War, dan zul je in Dark Void meteen begrijpen hoe het werkt. Het dekkingssysteem is goed uitgevoerd en binnen de kortste keren schakel je vijanden uit, wissel je stijlvol van dekkingspositie en spring je als echte actieheld over objecten. Je zult al snel leren dat als er een vijand dichtbij staat, met een simpele knop op (B) een aardige ‘Finishing move’ uit te voeren is die met een spectaculaire animatie gehakt maakt van je vijand.

    Nadat je dit eerste gedeelte van het spel doorlopen hebt en bekend bent geraakt met de ‘grond’ schietmechanieken van het spel zul je kennis maken met de mensen die in Dark Void vechten tegen The Watchers. Deze ‘Survivors’ zijn de afstammelingen van de originele mensen die de Watchers terug in de dimensie wisten te dwingen, samen met mensen die via de Bermuda Driehoek in The Void belandde. Onder deze overlevers is Nikola Tesla, een (echt geleefd hebbende) uitvinder die stierf in 1943 en de basis legde voor de radio en het AC stroomsysteem uitvond in competitie met Edison. In het alternatieve universum van Dark Void stierf de man echter niet, maar vond ook hij zijn weg naar The Void, waar hij nu de Survivors helpt met het bouwen van nieuwe technieken en wapens voor het verzet. Eén van deze technieken zul je in de zogenaamde ‘Proloog’ tot het spel al kunnen ervaren, de ‘Jet Pack’. Hoewel deze in de proloog compleet functionerend is, zal William Grey stukje bij beetje de functionaliteiten van de Jet Pack verkrijgen gedurende het avontuur. Nikola geeft je meteen een prototype ‘Jump Pack’ mee, waarmee de speler slechts kan zweven en springen, maar het veel makkelijker wordt om de spelwereld te verkennen. Het tweede segment richt zich dan ook op het onder de knie krijgen van het Jump Pack en de zweef, of Hoover, feature. Dit is een leuk level waarbij flink wat te verkennen is. Ook zul je enkele spectaculaire sprongen maken waarbij je honderden meters naar beneden stort, om op het laatste moment naar een veilige ondergrond te zweven. Leuk spelelement wat je later in het spel, ondanks dat je de mogelijkheid krijgt razend snel rond te vliegen met een jet pack, nuttig blijft.

    Vliegen zonder handen!!!

    Waar het uiteindelijk echt om gaat is om als een idioot met een half ontploffende raket op je rug door het ietwat surrealistische luchtruim van The Void te schieten. Het vlieggevoel dat je hebt als je eenmaal het volledige ‘Jet Pack’ op je rug hebt is subliem. Niet alleen is opstijgen een (ogenschijnlijk en soms letterlijk) gevaarlijk gebeuren, waarbij je eerst een onbevangen huppeltje moet maken voordat de raket aangaat en je direct met volle snelheid het luchtruim in knalt met zwaaiende met handen en benen om de controle over de raket probeert te verkrijgen, maar het veranderen van richting is net zo halsbrekend. Zo zal de animatie om van richting te veranderen letterlijk het soort van fysieke inspanning tonen die je zou verwachten, waarbij het lichaam van William spartelend de richting in kronkelt die hij op wil gaan, subliem gemaakt!

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Veel van de levels zullen je dan ook al snel een open luchtruim geven om te verkennen en voornamelijk om confrontaties met andere vliegende objecten aan te gaan. Niet verwonderlijk verklaren de vliegtuigen van The Watchers hoe wij in deze wereld af en toe ronde UFO’s zien en ze heten dan ook...UFO’s. Deze aardig vormgegeven vliegtuigen komen meestal in hordes het speelveld binnen waarna jij ze al vliegende zonder bescherming mag uitschakelen. Dit kan met de wapens die je Jet Pack heeft, maar je kunt het ook zonder schieten of met hun eigen wapentuig doen. Als je namelijk dicht genoeg weet te naderen tot een UFO, dan krijg je de mogelijkheid deze met een ‘Quick Time Event’ (QTE), waarbij je op tijd op de juiste knoppen moet drukken, over te nemen. Eenmaal in een UFO kun je de andere vliegtuigen in de omgeving een stuk gemakkelijker en veiliger uitschakelen. Nadeel is dat het Quick Time Event voor het overnemen van een UFO een dikke 20 seconden duurt, maar niet erg moeilijk en uitdagend is, wat helaas tot veel herhaling leidt en het niet aantrekkelijk maakt dit veel te doen.

    Je kunt ook, als je lui bent, een vliegtuig van de Survivors overnemen, ook door naderbij te vliegen en simpelweg op (B) te drukken. Hier kun je gelijk van start, zonder QTE. De luchtgevechten, of je nou een UFO, Survivor vliegtuig of gewoon je Jet Pack gebruikt, zijn vermakelijk genoeg en later in het spel zul je ook vaste schietstations bemannen en enorme ‘baas’ schepen uit moeten schakelen. Naar ons gevoel hadden we iets meer van dit soort gevechten kunnen gebruiken en eventueel met iets meer variatie in omgeving en doel. Overigens heb je tijdens het vliegen gewoon de mogelijkheid om met een speciale knop je vijanden in het midden van je scherm te houden en ze zo te achtervolgen, zoals dat in andere vliegtuigshooters ook gebruikelijk is.


    Wisselen en verticale dekking

    De wisselwerking tussen grondgevechten en het vliegen is vooral in één specifiek leven prachtig uitgewerkt. In dit level moet je een aantal zwevende generatoren uitschakelen in een groot te bevliegen gebied. Allereerst moet je naar de generator vliegen, landen en de Sentinel’s uitschakelen om vervolgens binnen het schild te deactiveren. Hierna kun je naar de onderkant van de generator vliegen en landen om vervolgens met de zweefmogelijkheid en de erg gave toevoeging waarbij je verticaal (ondersteboven!) dekking kunt nemen aan een richel op platform.

    Vervolgens kun je omhoog de generator in klimmen door van verticale dekking naar verticale dekking hoppen en boven of onder je vijanden uitschakelen. Ook kun je simpelweg met je jump pack van platform naar platform springen, maar dit is niet aan te raden met al het vijandelijke vuur. Best leuk gedaan en het geeft een extra dimensie aan de gevechten die zich normaal altijd exclusief horizontaal afspelen. Technisch gezien spelen de verticale gevechten zich ook horizontaal af, het verschil is natuurlijk niet te zien als je aanmaal ondersteboven hangt, maar het blijft een leuke uitvinding die een applausje verdient en alleen mogelijk is met de features van Dark Void. Plus dat de cylindrische generator een assortiment aan (compleet toevallig) draaiende platform bezit, wat het net even anders maakt, zeker om te zien.

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Met de brede variatie in gameplay, zoals het horizontaal en verticaal dekking nemen en klimmen, het verkennen en uitschakelen van luchtpatrouilles door te vliegen en ga zo maar door, weet het spel een goede indruk op ons achter te laten. Het is soms wat ruw en had hier en daar nog wat aandacht kunnen gebruiken, maar al met al is het spel als gameplay-ervaring toch wel erg goed geslaagd. Het stelen van vliegtuigen terwijl je langs ze suist is gaaf gedaan en bedacht, maar omdat er eigenlijk maar een tweetal vliegtuigen zijn, wordt dit wel een beetje saai. Het grote probleem met het spel is dan ook dit gebrek aan verschillende vijandelijke vliegtuigen, plus het algemene lineaire spelverloop, vooral dankzij een paar zwakke standaard shooterlevels die zich binnen in oude tempels afspelen.

    Ondanks dat probeert het iets behoorlijk unieks en complex; verschillende genres en ervaringen samen te smelten. De derde persoons shooter, die commercieel interessant is, met hun favoriete genre, de vliegtuigshooter. De mix is in onze ogen uitstekend gelukt en leidt tot een bijzonder leuk spel. De mogelijkheden om je wapens, zes in totaal, op te waarderen met zogenaamde ‘Tech Points’ is een leuke toevoeging die het spel interessant houdt als je gedurende je speelsessie krachtigere wapens weet te vinden en je favorieten sterker kunt maken. Zelfs je Jet Pack krijgt enkele bonussen als je genoeg punten verdiend, zoals zwaardere munitie en zelfs raketten! Deze punten verkrijg je door vijanden te verslaan, maar ook door de omgeving rond te zoeken voor verborgen Tech Points. Ook zul je door te verkennen flink wat dagboeken vinden van andere historische figuren die in The Void terecht zijn gekomen, of van overlevenden die je achtergrond geven over de oorlog tussen mens en Watcher.

    Baas boven baas

    Een ander aspect is de geleidelijke moeilijkheidsgraad van vijanden die je gedurende het avontuur zult ontmoeten. Je begint simpelweg tegen de krachtige, maar makkelijk te vernietigen Sentinel robot, die in verschillende maten komen, zoals de zwaarder bepantserde Sentinel met zware wapens en een ‘jump-packende’ sluipschutter. Al snel ontmoet je de ‘Knight’, een gigantische zwevende robot die je makkelijk met zijn gigantische wapens kapot kan schieten als je niet meteen dekking zoekt. Elke keer dat je een nieuwe vijand tegenkomt wordt deze geïntroduceerd als ‘baas’, waarbij je hem moet verslaan en hij vervolgen tot het arsenaal aan gebruikelijk tegen te komen vijanden wordt toegevoegd. Na de Knight is de monsterlijke Archon aan de beurt, een schorpioen-achtige tank die zwaar bepantserd en bewapend is. Verder kom je een aantal unieke baaskarakters tegen en zul je de UFO’s plus een ander vrij onschuldig schiptype met automatische wapensystemen moeten verslaan.

    Het spel had een aantal meer vijanden kunnen gebruiken voor de variatie en simpel spelplezier. Het is leuk deze monsters te verslaan, maar wij zien toch liever steeds iets nieuws en groters verschijnen en hoewel het veelbelovend begint, is al snel over met de introductie van nieuwe vijanden, mede omdat het spel niet verschrikkelijk lang duurt om uit te spelen. Ondanks dat, zijn de gigantische baaskarakters/machines die je tegenkomt, ook al zijn het er maar een paar, wel erg leuk om te verslaan.

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Rest ons nog te vertellen dat de presentatie van Dark Void dik in orde is. De tussenscènes en spelwereld zijn een beetje bruinig in kleur, maar vaak genoeg wordt dit afgewisseld met felle blauwe kleuren, surrealistische achtergronden, buitenaardse gebouwen en metalen monsters. Wij zijn wel gecharmeerd van de grafische weergave in het spel, hoewel we ook niet kunnen claimen dat de titel ons elk moment weet in te palmen met zijn grafisch imponerende beelden. Het spel heeft echter wel enkele scènes die erg uniek en episch zijn om te zien, zoals bijvoorbeeld Halo dat ook heeft. Het geluid is uitstekend, de stemacteurs doen goed hun werk en de opzwepende muziekstukken van componist Greg Bear zijn van hoog niveau en doen denken aan de muziek van science fiction show Battlestar Galactica die hij op zijn naam heeft staan. De geluidseffecten mogen er verder ook zijn en we hebben op het gebied van de presentatie weinig aan te merken op het spel en voelen ons goed verwend. Het is dan ook jammer dat het allemaal zo snel en abrupt eindigt.

    Conclusie

    Onze indruk van Dark Void is overheersend positief. Het is een fris spel dat flink wat dingen probeert te doen die nooit eerder vertoond zijn in game-land. Het heeft echter ook wat zwakke punten, zoals het lineaire spelverloop, het gebrek aan variatie in vijanden en een ietwat korte spelduur. Dit zorgt er dan ook voor dat het spel niet zo hoog zou scoren dan dat wij eigenlijk zouden wensen voor de titel. Maar als er een vervolg uitkomt, in een gigantische free-roam spelwereld met een assortiment aan uitdagende nieuwe vijanden, verschillende voertuigen, nog grootschaligere lucht- en grondgevechten, dan hebben we echt wel een franchise in handen die goud waard is. Want de gameplay en uitdaging die het spel nu biedt zijn toch bijzonder gaaf, niet alleen omdat het zo'n unieke mix is, die toch herkenbaar blijft, maar ook omdat de stijl en presentatie van hoog niveau zijn. We moeten realistisch zijn, voor 60 euro mag je wel meer iets meer speeltijd krijgen dan Dark Void je biedt, maar er us niets mis met de kwaliteit van de gameplay of presentatie in onze ogen. Toch, de spelduur en het lineaire spelverloop dwingen ons deze uiterst vermakelijk titel niet hoger dan een ‘Goed’ te geven. Natuurlijk wel direct in huis halen als je een fan was van Crimson Skies of als de unieke gameplay je aanspreekt!

    [​IMG]

    ^top
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik krijg er wat een vaag gevoel bij deze game met die jetpack het komt om een of andere reden kiddy op mij over weet niet of meer mensen dit hebben.
     
  3. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap m niet :confused: eerst krijg je allemaal van die acient dingen en daarna opeens toekomst en je bent gwoon een mens :confused: ik dacht meer iets van een demoon ofzo huh ik snap er de ballen niet van :p
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoeft ook niet. :+
    De actie ziet er vet uit, en dat is het belangrijkste :D
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Best leuke blog om te lezen: http://www.1up.com/do/my1Up?publicUserId=5949922
    Over hoe Vertical Cover tot stand kwam. :)

    [​IMG]

    Kan niet wachten tot er eindelijk wat meer screens/trailers/info wordt vrijgegeven.

    edit: Wat screens gevonden.
    Zijn helaas wel wat Low-res.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    + Hier de bijbehorende preview
    In de spoiler heb ik voor de luie mensen even de tekst van de preview gekopieerd.
    Previews: Dark Void

    Eight things you need to know about Dark Void.
    [​IMG]
    Dark Void's "wow" moment comes about 30 seconds into the press demonstration. After the Capcom tour guide runs the main character through a simple outdoor environment, he heads over to the ledge of a mountaintop, jumps off, watches as his limbs flail for about 20 feet, and then switches on his rocket-pack and boosts forward like a superhero. Equal parts shaky camera angles and over-the-top skydiving animations, the scene does a great job of demonstrating what the game is about -- getting your feet off the ground. That concept extends beyond rocket-pack flying, but hey, this is a list story. So let's jump in; here are the eight things you need to know about Dark Void if you want to know about Dark Void:

    No. 1 -- It's from people you may know
    In 2004, many of the staff members who worked on Crimson Skies: High Road to Revenge at Microsoft got together and formed a new studio called Airtight Games. Since then, they've been working quietly on certain small projects (you can see a few tech demos on their website), but Dark Void is their first game, which is appropriate since it's focused on adding flight elements to a shooter.

    No. 2 -- It loves vertical level designs
    We mentioned the rocket-pack, but Dark Void features multiple ways to get your feet off the ground. You can scale the sides of walls while jumping from surface to surface, taking cover on the way up. You can hover and fly with your jetpack. You can capture and fly UFOs. Granted, you can't do all of these things at the beginning of the game (you have to earn upgrades first), so early on you can expect a more traditional third-person shooter. But if there's a key theme to look for in the gameplay, it's going to be shooting well above ground level.

    No. 3 -- It stars a pilot
    You start out as everyman cargo pilot Will, who crashes while flying through the Bermuda Triangle and ends up in "the void," according to Airtight lead game designer Jose Perez III. You meet up with others who crashed there and discover an enemy group called the Watchers, who have been messing with Earth for a long time. "You can kind of think about all sorts of things that they may have manipulated if you think about the Nazis or Britney Spears," says Capcom director of design (and former EGM editor) Kraig Kujawa. You'll also play as Will's love interest Ava in a few specific parts of the game.

    No. 4 -- It offers upgrades
    Where the game gets fancy is in how you can use the Watchers' technology to upgrade yourself over the course of the game. By the end of the first mission, you'll earn the jetpack that lets you hover and scale walls; by the end of the game, you'll have the rocket-pack and the ability to fly at will. It even has a bit of a Too Human-like conflict; you have to decide how much of this technology you want to use since you become less human as you upgrade.

    No. 5 -- It lets you channel your inner Stallone
    One of Dark Void's key features is what the developers call Vertical Combat -- much of the game sees you hanging from the sides of mountains, jumping from spot to spot, and grabbing enemies and throwing them down below. (Picture a Honey, I Shrunk the Kids scenario where you're trying to scale a Jenga wall.) On the way up, you can hide beneath ledges and can peek out, fire blind, and in some cases destroy the environment to make enemies fall to their death.
    Worried that this might get disorienting? "One of the things we learned really early on is that when you're doing the Vertical Combat stuff, it's good to keep it on the side of cliffs or in an outside area so you can tell there's sky and there's ground...and there's a clear horizon line," says Perez. And we can vouch for that -- in our time with the game we always knew which way was up and found it simple to move between cover points.

    No. 6 -- It transforms you into a plane
    Once the game starts to ramp up, you can upgrade to the rocket-pack that lets you fly like a plane. "We literally are taking the same flight mechanics that we had -- or ideas that we had -- on Crimson [Skies: High Road to Revenge] for how the camera worked and applying that to the rocket-pack," Perez says. "When you go into the rocket-pack mode, we're literally using the same code that we used for the planes." And when you use the rocket-pack, you absolutely feel like your character becomes a plane, to the point where you have to swerve to avoid hitting walls and you stop slowly rather than on a dime.
    So why not just fly to the end of each level once you get this upgrade? "Three words: heat-seeking missiles," jokes Kujawa. "No, I mean, we may do something a little cheap like that, but I think [Perez] and the team have been thinking of a lot of issues with that. There are ways to make it more advantageous for players to want to go up vertical cover. If the enemies have advanced weaponry that can kind of home in on someone that's jetpacking, maybe you'll want to take the more careful route. But kind of the cool thing too is if the player's really, really good, he might be able to survive that stuff, and that's kind of a tribute to his talent."

    No. 7 -- It takes famous inspirations
    The Gears of War influence is pretty straightforward, with the focus on taking cover -- even though it's implemented vertically here -- and the game's use of the Unreal Engine for its visuals. But a more surprising influence comes from Sony's Shadow of the Colossus, which not only is one of the best-reviewed games in recent memory but also is seemingly one of the least likely to inspire a shooter, since it's all about taking down giant beasts in a slow and methodical fashion. As it turns out, Dark Void will have bosses much like those in Sony's game. "The idea there is that you're going to use your jetpack to latch on to these things and kind of scale them," Kujawa says. "It's almost like pecking at this giant boss." And much like in Shadow of the Colossus, there will be parts of these fights where you'll need to hold down a button to keep the bosses from bucking you off.

    No. 8 -- It puts you in control of UFOs
    Since this all takes place in the Bermuda Triangle, Dark Void ramps things up at a certain point in the game by letting you hijack UFOs that you find while flying around, giving the game a bit of a midair Grand Theft Auto feel. Using a minigame involving a grip system where you have to decide when to hold on and when to move out of the way, you'll be able to take out the pilot and control his ship, or you can rewire the ship and use it as ammunition in large-scale battles.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    vet hoor die gameplay, wat een actie !
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gameplay filmpje van hierboven hebben ze veranderd in 2 trailers.
    Kijkt altijd wat prettiger dan droge gameplay. :+
    [GT]34749[/GT]

    [GT]34751[/GT]

    Ik hoop dat er ook minder bruine levels zijn O-)
    Verder ziet het er goed uit. :)

    edit 1: Startpost bijgewerkt ennn:
    edit 2: Nieuwe plaatjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Developer Cam Walkthrough Part 1/2
    [gt]36522[/gt]
    [gt]36524[/gt]

    :thumbs:
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ziet er toch wel tof uit moet ik zeggen,..
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ziet er wel gaaf uit...is de trailer afgelopen zag ik een trailer met de tekst MAG 256 players online...denk je gaaf!! PS3..doh wat een afknapper
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Interview:
    [gt]37715[/gt]

    Wordt niet in dit interview gezegd, maar ik ben wel blij dat er afwisseling komt qua omgevingen. De meeste games spelen zich alleen maar af in die bruine drab, maar hier is gezegd dat er veel variatie in zal zitten.
    Vliegen blijft er goed uitzien!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Walktrough.

    [gt]38598[/gt]

    [gt]38600[/gt]

    [gt]38601[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zonde dat de interesse voor deze game maar niet op gang komt. Het ziet er allemaal toch echt heel leuk uit.
    Misschien geen absolute topper als Gears of War, maar het lijkt zeker een heel vermakelijke game te worden. Vooral dat vliegen ziet er leuk uit!

    Nu maar even de nieuwe filmpjes kijken, al verwacht ik eigenlijk dat ze weer hetzelfde demo-level zullen gebruiken.

    [​IMG]
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tenminste nog iemand die er potentie in ziet. :+

    En ik had toch al alle plaatjes geupload, dus plaats ik ze ook hier:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebeurd wel vaker dat je bijna de enige bent in het topic. Kijk bij mij The Wheelman en Ninja Blade ook al is die laatste wat populairder geworden. ;) Maar iemand moet het topic met info voorzien.

    Maar ik hoop dat die in de zomer uitkomt. Dan komen er meestal weinig games uit en dan kunnen minder bekende toppers het altijd goed doen.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het design van deze game ziet er toch zo ontzettend goed uit, ik word op bepaalde momenten in de game trouwens wel een beetje herinnerd aan Mass Effect, en dat vind ik ook goed punt. Verder heeft de game een echt eigen sfeer, iets wat ik nog niet eerder op de markt heb gezien, althans niet zo goed uitgewerkt.

    Het vliegen lijkt mij erg fijn werken, en de overgangen tussen vliegen/lopen/rennen/cover/schieten ziet er erg soepel uit. De game mag dan niet de hype hebben van al die andere grote titels, maar de game heeft zeker een grote indruk op mij gemaakt.

    Die outfit van de protagonist heeft een mix van het hedendaagse science fiction, en de jaren 60-80 science fiction, erg goede combinatie.

    Er zijn nog 2 walkthrough filmpjes op GT gezet:

    Part 1
    [gt]44196[/gt]

    Part 2
    [gt]44197[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Dark Void 'Sabotage' gameplay Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken

    [​IMG]
    Dark Void 'Vertical' gameplay Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken

    [​IMG]
    Dark Void 'Archon' gameplay Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken

    [​IMG]
    Dark Void gameplay video #1 Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken

    [​IMG]
    Dark Void gameplay video #2 Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken

    [​IMG]
    Dark Void 'UFO' gameplay Soort: Gameplay
    | Resolutie: 720x405
    [​IMG] Klik hier om de video nu te bekijken


    Heb zelf nog niet gekeken of het nieuwe zijn. Als het niet nieuwe zijn moet je Mirik maar de schuld geven. :p
     

Deel Deze Pagina