1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Het RPG-element is dus nog dieper dan ik dacht.

    Wat ik trouwens erg vervelend vind, is dat alles in het Nederlands is. Ik kan me niet herinneren dat ik ergens op Nederlands heb gedrukt. De vertaling is echt dramatisch. 'Equip' is 'Uitrusten', 'Charge' met je paard is 'aanvallen', 'Old one' is 'oudje', etc. 8)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zet de Locale van je Xbox op United Kingdom, en je hebt nergens last van. :)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je moet in deze game goed letten op het monster level. Dat zie je naast de levensbalk van een enemie staan, Sommige bosses en sidequests zijn aanvankelijk gewoon te zwaar voor je level. Gorewood is er daar een van.

    En twee levels verschil is al een enorm verschil in moeilijkheidsgraad!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Is het verschil met Darksiders I dan zo groot in deel II? Zeker icm RPG elementen? :confused:
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Deel 2 is een stuk anders dan 1..
    Een veel opener gebied en veel meer Rpg elementen enzo inderdaad.


    Daar vond ik ook heel vervelend ja toen ik er aan begon..
    DMC heeft daar ook last..
    Meteen de taal op United Kingdom gezet zoals Graveheart zei:)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Questen ook las ik zo, dus niet alleen maar vechten voor het verhaal en die opdrachten, maar ook allemaal side missies?

    Het lijkt me dus een volledige RPG en dat zint Yellow meer dan Darksiders I. :9
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Je hebt iets van 15 side quests en sommige zijn best lang..
    Je moet er van houden;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Misschien volgende maand als ik weer wat geld heb. Ik zag de LE liggen bij FRS voor 30 euro, dus dat is wel een redelijk prijsje. Darksiders I vond ik tegenvallen, maar als Darksiders II echt anders is wil ik het zeker wel een keertje proberen.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik weet niet of je een PS3 hebt, op PSN is hij namelijk nu 9,99.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Het lijkt er natuurlijk wel een beetje op he..
    Ik vind persoonlijk deel 1 beter dan 2 dus misschien kan je het beter laten zitten.,..
    Ik heb er toen een paar maanden geleden 17 euro voor betaald bij Zavvi dus 30 is wel wat meer..
    En als het klopt wat hier boven gezegd word dat die een tientje is op de ps3 kan je beter dat proberen en zeker een mooie prijs;)
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    En anders 18 euro in een zeer degelijke webshop ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik kijk wel even rond. :+
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb gisteren Darksiders 1 & 2 voor 13,99 gekocht op PSN, best een goede deal lijkt me.
    Ben nu in die cathedral voor Tiamat in deel 1, vind het tot nu toe echt een erg toffe game.
    Vind alleen de camera soms een beetje tegenwerken, vooral in kleinere ruimtes. Is dit in deel 2 beter?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    YourGameZone heeft hem voor 18 euro, maar dan komt er nog 1,95 verzendkosten bij en 0,55 kosten voor de betalingsmethode. Kom op zeg: Beetje site doet dit gratis. :emo:

    Ik wacht toch nog even, want krijg de bestelling toch niet voor dinsdag binnen.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, de camera werkt ook tegen bij deel 2. Vooral het locken van vijanden is niet logisch op de controller.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Met het locken van vijanden heb ik niet zo veel problemen maar meer met het klimmen en klauteren;)
    Echt al zo vaak dood gaan daardoor,,,
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Had daar inderdaad ook veel problemen mee. :+ Gelukkig ben je niet " Game Over " Als je van een afgrond per ongelijk af springt.. O-)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer aardig hooked. Kern van de gameplay is natuurlijk hetzelfde als deel 1 en dus niet echt vernieuwend, maar door de toegevoegde RPG & free roaming-elementen vind ik het toch weer vet. Dat gevoel dat je beter wordt in de game is zo sterker, want via de combat voel je dat niet echt. Was lekker om Gorewood dit keer helemaal af te ranselen terwijl ik even daarvoor geen kans maakte.

    Geweldige soundtrack ook weer bij het gevecht tegen The Guardian. Hij stelde zelf uiteindelijk niet veel voor maar het had een vrij epische lading.
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De bosses stellen niet zo veel voor nee.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die van 1 al lachwekkend makkelijk, en deze lijken nog minder te kunnen. :+
     

Deel Deze Pagina