1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja dat kan,maar dan moet je eerst weer de eindbaas verslaan,,
    Je word zeg maar trg gezet naar je laatste save en dat is voor het gevecht;)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uitgespeeld. Topgame! Wel een teleurstellend eindgevecht moet ik zeggen.

    Heb ook alle sidequests/collectibles gedaan, dus ga nog wel voor de 100 %. Is die level 30 achievement nog 'misbaar'? Hebben jullie daar +exp gear voor gebruikt?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die haal je in je New Game +
    Kan echt niet missen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien toch maar deze game opstarten straks. Heb je verdomme deze en nog 5 andere titels gekocht afgelopen 2 weken, kan je geen keuze maken. :emo: Herkenbaar??? :+
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik kan niet zien aan je achievements dat je hem heb uitgespeeld..
    Heb je hem op hard gespeeld?
    Dan moet je hem toch nog een keer helemaal uitspelen...

    Schijnbaar ben je nu level 20 of 22(22 is de max op eerste run)
    Als je alleen de story line gaat doen in new game + zal je level 30 zijn als je klaar bent met Aarde..
    Zal niet eens die + EXP gear gebruiken..
    Zal wel nog even deze run die Soul Arbiter Maze doen want dat word best pittig en dat goede wapen halen in Level 5..

    Je moet ook deze game spelen in plaats van Tomb Raider kopen....;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem de eerste keer op Medium uitgespeeld, aangezien je hem sowieso twee keer moet uitspelen. Gister met New Game+ op Apocalyptic begonnen.

    Als je maar tot lvl 5 hoeft in die Maze dan is het wel te doen toch? Ook op Apoc? Heb hem op Medium gedaan voor die sidequest (uiteraard) maar ik vond het toen vooral lastig omdat mijn geheugen faalde. Voor de rest viel het wel mee.

    Achievements zijn wrs niet zichtbaar omdat ik niet elke keer op XboxLive kan inloggen, slechte verbinding enz.
     
  7. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik de psychameron uitkom?

    Ps. Heb het al :9

    Na lange tijd weer spelen en vergeten dat je ook kan gast travelen xD
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is nog steeds in de aanbieding op zavvi.

    Voor €12.50 heb je de limited edition.
     
  9. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze week begonnen met deze game. Ik was al een aardig eind op weg (voorbij het de hele questline in de wered van de Tree of Death) toen ik erachter kwam dat Shaman überhaupt bestond, en dat ze wil dat ik een aantal dingen verzamel. Nu kan ik nergens meer Mordant Dew vinden, wat in de nesten van die Stingers zou moeten zitten.

    Op internet vind ik overal suggesties dat er in The Nook een zit, en in de Shadow Gorge of de Fjord, maar die zijn allemaal al weg en respawnen ook niet meer (zoals veel tipgevers wel beweren). De Crucible kan ik niet doen omdat ik er de DLC-code niet voor heb.

    Kan ik het nu opgeven of heeft iemand anders nog een andere tip? Ik vind het trouwens een designfout dat je dat spul pas oogst als je met de betreffende quest bezig bent, i.p.v. dat je het gewoon meeneemt en op het moment dat je het nodig hebt uit je zak haalt.

    Edit: Ik heb er toch nog één gevonden, toen ik bezig was met een andere sidequest (Spark of Life). Dit is ook één in een dungeon (dus respawnt niet) maar is iets logischer dat je deze nog niet hebt gedaan als je met die andere sidequest bezig bent.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb aardig wat zwakkere wapens die ik nooit gebruik. Nou ben ik erachter gekomen dat ik possessed weapons kan upgraden, maar tot nu toe heb ik daar maar eentje van gevonden en qua stats was hij zwakker dan mijn huidige wapen. Kortom...

    - Hoe gaat dat upgraden precies? Ik ging ervanuit dat ik vooral de wat sterkere wapens moest opofferen voor dat upgraden, toch?

    - Is het beter om geen enkel wapen te verkopen? Of kan ik gerust wat verkopen zodat ik andere toffe shit kan halen? Anders kan ik eigenlijk alleen maar unused armor pieces verkopen, niet?
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je kan het verkopen zodat je er van af bent, maar de tofste armor vind je gewoon tijdens het spelen en koop je niet. Heb zelf niet veel gear gekocht als ik het me goed herinner.

    Een sterker wapen zorgt voor een sterkere improvement van je possessed wapen ja.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    http://gematsu.com/2017/05/darksider...s4-xbox-one-pc

    Amazon product listings have leaked the reveal of Darksiders III from THQ Nordic and Gunfire Games for PlayStation 4, Xbox One, and PC.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Amazon description
    https://www.amazon.com/dp/B071RMFRFH...iglink20241-20
    Play as FURY - a mage who must rely on her whip and magic to restore the balance between good and evil on Earth!
    Harness FURY's magic to unleash her various forms - each granting her access to new weapons, moves and traversal abilities
    Explore an open-ended, living, free-form game world in which FURY moves back and forth between environments to uncover secrets while advancing the story
    Defeat the Seven Deadly Sins and their servants who range from mystical creatures to degenerated beings
    Darksiders signature art style - expansive post-apocalyptic environments that take the player from the heights of heaven to the depths of hell, dilapidated by war and decay and overrun by nature
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jaaaa!!! dat zou echt tegek zijn :D
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281

Deel Deze Pagina