[XOne] Darkstalkers Resurrection

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 12 feb 2013.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

Platforms
    XBLA | PSN
    ~
    Uitgever
    Capcom
    ~
    Developer
    Iron Galaxy Studios
    ~
    Genre
    Fighting Game
    ~
    Release datum
    13 Maart 2013
    ~
    Prijs
    1200 MSP | 14,99

[gb]Informatie=(/gb]
    [gb]Screenshots en Artwork[/gb]
    ...
    Artwork
    [gb]Trailers=(/gb]
    [yt]dbBGMAAt5zc[/yt]

Character movelists & walkthroughs
    [yt]s89o-zb9wEg[/yt]
    [yt]vEIVdDs_MV8[/yt]

[yt]GMhtnnb28Zw[/yt]
    [yt]dOaCrzlovkw[/yt]

[yt]unIjnWoylxc[/yt]
    [yt]LC1JTUyRT1o[/yt]

[yt]h2-zYHExHYI[/yt]
    [yt]a6UDumk-axU[/yt]

[yt]UXLCUtit1CM[/yt]
    [yt]WIplKMf3c6Q[/yt]

[yt]N2rC9V9D8lw[/yt]
    [yt]tofGNvOmVxw[/yt]

[yt]v3UhqJ9tLcA[/yt]
    [yt]g-jbDxwt8mk[/yt]

[yt]wmOS8MZpCAc[/yt]
    [yt]Sz59uQkDopk[/yt]

[yt]t7rh0XeqLj8[/yt]
    [yt]3BmUACZlRwI[/yt]

[yt]9Y1A7G51baI[/yt]
    [yt]YDa7y3IX9BM[/yt]

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb echt nog nooit van deze game gehoord. Zier er een beetje leip uit ook, maar je weet maar nooit!

Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Darkstalkers: Resurrection komt 13 maart naar Xbox Live Arcade en PlayStation Network, voor 14,99 euro of 1200 Microsoft-punten. Het spel bevat de games Night Warriors: Darkstalkers Revenge en Darkstalkers 3.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    :mad::'-(

Darkstalkers is een erg toffe en leuke serie.
    Ik ben erg benieuwd naar deze release, ben er alleen bang voor dat de vierpuntstoets weer eens niet toereikend genoeg is. Maar ja, dit soort spellen hoor je eigenlijk ook met een stick te spelen.
    Zou tof zijn als deze DS een succes wordt, wie weet dat men er dan geld in ziet om een nieuwe DS te maken, met b.v. SFIV graphics.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ik heb hier wel is een anime van gezien kan dat kloppen ?

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Yep, dat kan heel goed kloppen. Alleen waren die onder de naam Night Warriors meen ik. Er zijn ook comics van geweest (of misschien nog steeds, dat weet ik eigenlijk niet)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er werd inderdaad al meerdere keren vermeld door Ono als het blijkt dat Darkstalkers Resurrection een 'succes' is dat er een Darkstalkers 4 zal komen voor de huidige(nextgen?) consoles. Denk niet dat veel mensen deze game halen behalve voornamelijk de fans van het genre en voor nostalgie redenen.

Denk dat de beste manier om deze game op een controller te spelen is met een Madcatz fightpad. Je kan ook een dualshock of sega saturn controller plus een converter gebruiker. Veel spelen ook met de 360 d-pad en kunnen het prima...alleen ik niet8)

Het zal mooi zijn als de volgende xbox een controller krijgt waar er langer is nagedacht dan 5 min over het ontwerp van de d-pad, zoals het gebruik van microswitches.

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Van mij mag er zeker een nieuwe DS komen. Maar inderdaad, denk dat het vooral de oude fans zullen zijn die dit spel kopen.

Beste manier is natuurlijk met een echte arcade stick ;)
    Maar met de normale xbox controller stick is ook best te spelen imo. Alleen charge moves (i.e. Guile, blanka achtige aanvallen) zijn vrij irritant. Echter toen ik nog redelijk wat SFIV speelde online merkte ik dat ik ook met de normale controller de meeste moves er wel uit kreeg. Alleen dan wel met de stick, want de vierpuntstoets is compleet nutteloos.

Inderdaad, alleen zie ik dat toch niet snel gebeuren. Dat zou een controller weer iets duurder maken in productie kosten.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Liever een beeldscherm in het midden van een controller dan een verbeterde d-pad :+

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die controls wel wat 'losser' aanvoelen dan die van 3th Strike, ik kon dat echt niet meer spelen.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet precies wat je bedoeld, de timing van de links en het uitvoeren van de specials en de cancels zijn zo ontzettend strikt in die game, ssfiv is er een eitje bij. Het haalde al snel de lol uit het spel. Zelf nooit eerder een Darkstalkers game gespeeld dus geen idee hoe moeilijk het daadwerkelijk is...

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens de trail proberen dan.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Introductie van de gameplay:
    [yt]K6nBiwO3Oek[/yt]
    Het is dus ongeveer een mix tussen Marvel en Street Fighter, i'm cool with that:D

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    GB Quick Look: Darkstalkers Resurrection

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Lang niet het hele filmpje gekeken, maar het ziet er wel goed uit imo. Zoals het er nu uit ziet gaat ie er wel komen.

en die gasten.... button bashing much?..... :)

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Daarstraks nog even filmpjes bekeken van Maximilian Dood op YT, die speelde de PS3 versie en was zeer enthousiast.
    Dus meteen de demo gespeeld. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik had last van inputlag in de SP demo. Ik speelde in de eerste instantie met een wired xbox controller, dus ik ben ook maar naar mijn arcade stick gewisseld (SFIV TE versie) en ook met die, inputlag. Weliswaar een fractie van een seconde, maar voor mij wel merkbaar. En Max heb ik in zijn YT filmpjes hier totaal niet over gehoord. Dus ik vraag mij af, is dit een probleem met de xbox versie of misschien ligt het aan mij of mijn xbox. Alleen heb ik een stapel fighters liggen die ik altijd met dezelfde stick speel en waarbij ik dit niet zo 'voelde'.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel nu even de demo en ik ondervind geen input lag, vertraging of iets dergelijks. Niet op mijn controller of op mijn stick. Zou het niet meer om een gevoelskwestie kunnen gaan, de oudere games lijken allemaal net wat strikter en meer 'stijfjes' aan te voelen dan de nieuwere games.

Ik ben zelf ook erg gevoelig voor input lag, maar heb echt nergens last van.

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Vreemd, het zou inderdaad een gevoelskwestie kunnen zijn. Maar bij andere (oude) fighters had ik daar ook geen last van. En ik ben ook van de generatie dat ik dit soort spellen nog in de arcades heb gespeeld ;)

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dat eventjes dat ik speelde merkte ik ook geen input lag op.

Deel Deze Pagina