DarkWing, Dioga en Eckie stoppen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 29 jun 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net de aankondiging gelezen, en ik vind dat ze wel een applausje hebben verdient! *applause smiley*!

Jammer dat jullie weg gaan, was wel aan jullie gewend geraakt zo na een tijdje :)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    3 in eens....*raakt in shock...*

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig zijn opvolgers ook van dergelijke klasse ;) (slijm-slijm, nieuwe admin's wat moet je anders? :+)

Maar het is jammer om jullie te zien gaan, ik kan me het voorval met Wouter en Mike nog goed herinneren :)

In ieder geval, het ga jullie goed, en een fijn leven verder ;)

4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Succes jongens met wat jullie gaan doen. Het was al met al een fijne tijd.

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wij nog eens deze smilies op jullie mochten toepassen: _0/ _0/.

Het gaat jullie goed.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer. De keuze voor opvolging zal wel niet heel erg breed zijn geweest, maar ondanks dat het verder geen verkeerde personen zijn en ik geen haat en nijd wil verspreiden toch even dit. Darkwing en Dioga kozen we destijds als nieuwe admins omdat zij redelijk waren, een situatie konden relativeren en dingen netjes konden oplossen. Als er twee personen binnen de moderatorgroep zijn die dat nooit echt onder controle hebben gehad zijn het wel Pejannl en Graveheart. Goede personen, maar gewoon te kort door de bocht, te kortaf en dat lokt het aloude gevoel dat het forum door dictators wordt geleid weer op. Zeker nu dat er verder geen personen zijn die bóven hen staan, de Xbw Crew moeit zich niet met het forum of niet in positieve zin, zie ik de boel alleen nog maar verder in zakken :'-(.

Sorry heren Pejannl en Graveheart.

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien. Het lijkt mij erg sterk dat het Xbwforum nu een grote chaos wordt.

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou al veel eerder gestopt zijn, lijkt me echt een hondenbaan. Je steekt ergens zo veel tijd en moeite in en het is nog steeds altijd verkeerd wat je doet...

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    toch sluit ik me aan bij WouteR, vooral aan Graveheart heb ik me geregeld mateloos kunnen ergeren, de manier waarop hij bepaalt wat leuk is en niet, wat op het forum geplaatst kan worden en niet, en waarop hij mensen af kan branden en hoe enorm kort door de bocht hij kan zijn is me niet in de koude kleren gaan hangen, maargoed, we zullen zien.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nouja naar buiten toe actieve DwD en Dioga of niet, zij straalden wel een bepaalde rust uit die je nu gewoon gaat missen. Alleen al doordat de opvolgers dat niet hebben, en zelfs wat dat betreft een beetje in de min komen.

11. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wouter, Dioga, Darkwing, DL, Eckie...

Whats happening?

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwah zover dat het nog niet is dan...

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Veel sterkte Dioga en Darkwing. Ik was ook een tijdje meer aktief dan nu op het forum, op een gegeven moment ga je je toch ook op andere dingen richten. Maar ik koekeloer nog bijna dagelijks even op het forum :cool:

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal jullie missen jongens! Jullie komen toch nog wel langs op de XBW events hè? ;)

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen vast niet dezelfde kwaliteiten hebben als DwD of Dioga, iedereen is weer anders in hoe hij/zij beslist en leiding geeft.

Je kunt moeilijk iemand al veroordelen voordat diegene ook maar iets gedaan heeft op het gebied van administrator zijnde.

Maar nogmaals
    Dioga, Eckie en DwD, Tot ziens

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je vergeet Mike ;)

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dioga en Darkwing, de beste moderators toen, en ook de beste ads. Weg :'-(. Ik wens jullie veel succes, en ook wens ik Grave en Penjannl veel succes met hun taak als admin.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik startte bij XBW met de nietzeggende, hilarische nick DL... :+

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik snap het niet. Wat is er mis met XBW? Eerst al mike en WouteR. Nu dit weer. XBW is een beetje aan het aftakelen. Graveheart en penjannl zijn ook SUPER hoor, maar ik vind toch dat ze niet zoveel respect afdwingen als Darkwing en Dioga.

Toch heel veel geluk alle 3.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    *zingt:

Dikke lul, dikke lul, dikke lul... :+

Jongens, bedankt voor jullie reacties, maar ik ben niet helemaal vertrokken hoor, ik blijf nog wel gewoon als member :)

Deel Deze Pagina