Darth Vader

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 12 mei 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

dit is de concept art voor de video game over Darth Vader ... ziet er al cool uit

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm geef eens wat meer info over het spel: Waar gaat het over? Wanneer komt het spel uit ? etc etc

De artworks zien er idd goed uit :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het spel is van Lucas Arts en komt eind 2007 begin 2008 op de markt. Verder is er weinig over de game bekend .. Het spel speelt zich af tussen Revenge of the Sith (Episode III) en A new Hope (Episode IV)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk zeg, en wat voor spel gaat het precies worden dan?(RPG-action etc) Of is daar nog weinig over bekend gemaakt?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    UT 2007 is weer van de pers site gehaald van MS ... ik snap er nix meer van :eek:

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Huhm vaag dan ga ik er gewoon van uit dat de game toch wel voorlopig alleen op de PS3 en PC verschijnt en niet op de 360.Trouwens ik heb in de afgelopen geen bericht kunnen spotten waarin stond dat UT 2007 voor de 360 is aangekondigd :confused: Ook niet op IGN en ook niet op Gamespot....

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Darth Vader? Star Wars?

ik denk dat ik deze game maar laat lopen :{

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Logisch, want.. oh ik weet het eigenlijk niet :confused:

ziet er trouwens echt heel vet uit *)

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    moet ik er dan voor zorgen dat alles wat ik post logisch is? 8)

voor mij is het trouwens wel logisch: ik heb echt totaal niks met Star Wars (dus ook Darth Vader ;))
    verschrikkelijk vind ik die zooi |:-

maar daar gaat dit topic niet over :+ , ga maar verder en let maar niet op mij :b:

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ah nee ik zie de logica nu wel ;)

cheers :b:

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die art is fantastisch, en de setting spreekt me erg aan
    Ik als Star Wars liefhebber ga ik deze titel zeker in de gaten houden
    Maar met Lucas Arts moet je altijd ff afwachten

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga echt boos worden als Lucas Arts dit verprutst =(

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg star wars fan, maar als Darth Vader een beetje rondhuppelen lijkt me dan weer volkomen kut, maar goed...

Lijkt me nogal EXTREEM Linear, want het verhaal moet uiteindelijk kloppen met de films... Ik vrees het ergste!

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Darth Vader vind ik een van de coolste personages. En Lucas Arts kan ook goede games maken hoor. Kijk maar eens naar de Jedi Knight serie. Tegenwoordig komen er veel goede Star Wars games uit en dat is natuurlijk geweldig:) .

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen goede games maken ja, maar ze kunnen het ook enorm verprutsen. Uit wat ik zei blijkt ook dat ik denk dat ze het wel kunnen.. alleen dat ze het niet altijd doen ;)

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Linear? Ach wel nee! Je hebt zoveel jaar tussen die twee films zitten, dat kan alle kanten op! Alleen het eindpunt staat vast, maar daar tussen in zit ERG veel ruimte. Lijkt me er vet, zodra ik er wat meer over weet ;0

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, lijkt me juist dat je heel veel kan met deze verhaallijn. Voor iedereen kan het namelijk anders zijn hoe Palpatine samen met Vader zijn rijk opbouwt. Je kan trouw doen wat Palpatine je opdraagt, maar het lijkt me ook vet om je af en toe tegen Palpatine af te zetten. Verder lijkt het me trouwens helemaal geweldig als je Obi Wan nog een paar keer tegenkomt, en dat je bijna weer overgehaald wordt naar de light side, maar net niet *)

Oh als deze game wordt wat ik ervan hoop ben ik een gelukkig mens *)

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat lijkt me ook heel lachen. Darth Vader is gewoon het coolste personage van Star Wars en ik heb de Dark Side altijd al stoerder gevonden dan de Light Side, dus ik hou wel van de verandering.

Deel Deze Pagina