Hallo ik heb het volgende probleem Als ik mijn xbox 360 aan doe duurt het een tijdje om bij de dashboard te komen ( hij laadt te lang ) ik weet mischien hoe het komt want als ik geen cd in de xbox heb zitten dan gaat tie wat sneller...
Ik denk dat hij probeert verbinding te maken met Xbox Live. Als je netwerkkabel eruit haalt gaat het dan sneller?
Het kan ook zijn dat er een fout in je HD zit. Zie: http://www.avforums.com/forums/xbox-360-hardware/979410-xbox-360-slow-start-up.html Backup van je save games op USB zetten en je HD formatteren.
Je kan het proberen op te lossen door een statisch ip te geven zodat ie niet van de router elke keer een ip hoeft te vragen (of in de router instellen dat hij nooit nieuwe ip adressen uitdeelt), dan gaat het wellicht sneller.
Ja dat kan ook, Maar ik had dat met een switch en ik moest ook iets met de pc een static ip adress geven en op een gegeven moment kon ik tegelijk met me xbox en pc online.. Heeft u mischien een topic over die static adress hoe ik dat kan doen sorry voor het ongemak