1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien is het in de thread al vaker behandeld, maar ik heb sinds de update echt vaak een vastloper terwijl ik daarvoor nooit vastlopers had. |:-
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat voor soort vastlopers heb je? Blijft het beeld hangen bij je guide, waar komt het het meeste voor?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In de Guide heb ik altijd de vastlopers en gisteren had ik er flink de pest over in, want ik bekeek een bericht van iemand tijdens het spelen van game waar ik op het einde van een level was en toen ik weer terug naar de game wilde had ik een vastloper. Dat doe ik dus ook niet meer, die berichten lees ik dan voortaan later maar. :'-(
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die dit weet?
    hoe je de 360 " kan loskoppelen" van een computer?
    want ik kan sinds die update dit nergens meer vinden...
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Tabblad system --> Computers --> Windows Media Center --> Disconnect.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik lees sowieso amper berichten meer omdat 99% voice message is. Maar ik had gister, sinds DOA, ook weer een guide vastloper. Bij DOA was het altijd wel en daar moest je sowieso geen guide indrukken. Speel ik sinds lange tijd weer es halo en dan gaat het door de guide alsnog fout :mad:
     
  7. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg dus na de update dit bericht als cod4 opstart.To play this disc.put it in an xbox 360 console.What!!!!!!!ik snap dus niet wat voor dit bericht dit is en hij herkend hem als een dvd ofzo!!grtz
     
  8. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt de update prima
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat heb ik af en toe met Halo 3, maar dat was al voor de update. Toen ik het voor het eerst had en de tekst las, piste ik bijna in m'n broek! 8)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik doe gemiddeld me xbox cd la 15x open en dicht voordat ie CoD4's een keer start ... nadat ie trug was gekomen van de "reparatie" in deutschland :lol:

    Wat helpt is een goede positie in je la zoeken om je spel te leggen, of een werkend spel daarvoor draaien en dan CoD er weer in kan ook wel's helpen
     
  11. Pinocan

    Pinocan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een DVD met divx bestanden in mijn Xbox 360 gedaan, maar hij geeft deze aan als mixed media disc. Als ik op disc druk, doet hij niks.

    Wat doe ik fout, hou kan ik deze bestanden nou wel afspelen?

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In je Dashboard naar tabblad Media gaan > Video > X (Change Videosource) > Disc
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    /edit: nvm heb het al gevonden netwerk deed ineens heel vaag...
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  14. jagarsia

    jagarsia Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zelfde probleem en ik heb mijn xbox 360 net gekregen van de reparatie cent.,ik had 3 rode lichten en nu terug doet hij nog niet goed,loopt vast heel vaak
     
  15. MaikelD

    MaikelD Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag na December Update

    Hallo allemaal,

    Ik heb vanmiddag mijn 360 geupdate d.m.v. de update die ik van www.xbox.com heb gedownload en daarna op DVD heb gebrand. Hij heeft hem succesvol geupdate. Maar nu krijg ik dus als ik mijn videobestanden wil afspelen (TV Series, Films, etc.) de melding dat ik nog een ding moet downloaden, maar kan met mijn XBOX niet op Live, vandaar dat ik het via DVD moest doen.. Is er een mogelijkheid om dan toch die update te krijgen zonder Live? Want heb hem extra geupdate zodat ik al mijn videobestanden i.p.v op de Laptop op de XBOX kan kijken.

    Hoe zit het trouwens met ondertitels en met DVD's die ik op mijn HD heb staan, kan ik die ook bekijken??
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hey ondertitels worden niet meegebracht, tenzij het ingebakken subs zijn, dan wel.

    je hebt nog 1 ding nodig: de Optional media update. vanaf live is die zo makkelijk te krijgen.
    beste is denk ik mailtje naar microsoft sturen met deze vraag. Misshcien dat hun hem naar je kunnen toesturen.

    Succes ermee
     

Deel Deze Pagina