[XOne] Dashboard Update

Discussie in 'Games' gestart door Murdock, 19 mei 2004.

  1. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vandaag mijn Xbox annzette, en automatisch naar Live ging toen kreeg ik te zien dat er een Dashboard update was en die heb ik dus gedownload, alleen ik zie geen verschil als ik mijn Xbox aanzet ofzo, het dashboard is nog steeds hetzelfde. Is dat bij iedereen zo of ligt het aan mijn Xbox.
     
  2. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahaaa ........... DAT is 'Tsunami', de vernieuwde versie van Xbox Live!

    overigens is dit al een tijdje geleden dat dit veranderd is. (zeker lang niet gespeeld???)
     
  3. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is volgens mij niet veel verschil alleen als je naar je save games gaat dan laadt ie ze meteen als je er op klikt (op de xbox save games) dat is het denk ik ;)
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee klopt, ik had het ook. Tis volgens mij geen nieuwe versie ofzo. En de Tsunami is ook allang geweest, gewoon ff een kleine update zoals je dat soms ook hebt als je een bepaald spel wilt spelen.
     
  5. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is geen Tsunami, het kwam gewoon plotseling opduiken maar er is niks veranderd dus ik zie wel.
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Murdock,

    Je kan ook helemaal niks merken van de kleine update maar dit is wat de update inhoud (Er word eigenlijk helemaal niks verteld dit in verband met veiligheid redenen):

    Bron
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is nog niks officieel over gemeld maar er zijn nu geruchten op het net dat de update van vandaag voornamelijk heeft te maken met "Modchip" gebruikers. De dashboard is upgedate zodat het bestand genaamd xonlindash.xbe niet meer van naam veranderd kan worden anders als je dat wel doet en de xbox aanzet krijg je een "ERROR 21" op je scherm..(wat het inhoud moet je mij niet vragen) en tevens moet het zo zijn dat als je de update geaccepteerd hebt dat dan je Auto sign-in optie op "On" is gezet. Waarom MS iemand zijn persoonlijk voorkeur naar de hunne zet snap ik niet echt. Ik bedoel als ik de Auto sign-in optie op "Off" heb gezet in mijn ''Settings" menu wat heeft MS er dan baat bij als ik de "Update" heb geaccepteerd (waar ze uit veiligheids redenen niks over kwijt willen) hem dan op "On" zetten??

    Vaag......
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    /edit:

    /Mod Modereren geschiedt door de mods. Opmerkingen over iemands post kunnen per PM verstuurd worden. Zanks. PJ
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2004
  9. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Begrijp ik niet zo goed. Ik begrijp wel dat we hier niet over modchips praten (ben ik het ook mee eens) maar hij geeft toch gewoon aan wat een hele logische verklaring zou kunnen zijn voor de update wat ook de vraag was van de topicstarter?
     
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Fardo ik praat helemaal niet over modchips (blijkbaar heb je niet aandachtig genoeg gelezen) Deze Topic gaat over een vraag over de update van 18-05-04. Daar heb ik gewoon antwoord opgegeven. Ik kan er toch ook niks aan doen dat die update had te maken met "modchips" gebruikers....
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    /Mod Blaat.

    Op het forum wordt niet gediscussieerd over het gebruik van modchips. PJ
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2004
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Toen ik vanmiddag PGR2 startte kreeg ik eerst een dashboard update van Xbox Live, daarna een programmaupdate van PGR2 en tenslotte was er online (premium) content van PGR2 zelf. Ze zijn lekker druk, daar bij MS... _O_

    PJ is altijd blij met verbeteringen... :)
     

Deel Deze Pagina