Data damage (pgr2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door thiersie, 23 feb 2004.

1. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    zoals de titel het dus zegt kheb na 30u pgr2 te spelen een data damage en het komt blijkbaar niet meer goed, nu is mijn vraag: bestaat er een oplossing voor ofzo? Of hoe komt dat plots, gebeurt dat wel vaker met xbox (kheb hem nog maar een goeie maand dusja) graag een antwoord.
    Dank u

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Spel ruilen???

3. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wa is da nu van antwoord, ge zit ier tochni in de koopjesrubriek :confused:

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vat het niet helemaal, maar is je savegame zeg maar kapot zodat je hem neit meer kan openen, om het zo even te zeggen!!zo ja, kan je niks aan doen, gebeurt wel vaker bij spellen!!Heb je hem uit gedaan tijdens een race ofzo??Want dat is meestal de oorzaak van het kijwtraken!!

5. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ie zegt als ik mijn profile wil openen dat het damaged is, tja dus kzal weer opnieuw mogen beginnen best wel frustrerend!
    Ja zou ook kunnen dat ik het uit gedaan eb tijdens de race kweet het niet meer, kzal maar opnieuw beginnen zeker!

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    dude (thiersie) zou je ff normaal willen praten a.u.b?

Waarschijnlijk heb je hem vaak tijdens het spel uit gedaan, het beste is om gewoon helemaal terug te gaan naar het beginscherm. En dan pas je xbox uit doen. Heb je ook niet opgeslagen op een memorycard o.i.d.?

Zo nee, veel succes met het herspelen :)!

7. alibi

alibi Guest

dat probleem heb ik wel vaker gehoord bij PGR2. sinds ik dat wist, sla ik elke keer na het spelen m'n savegame op m'n memorycard. ik heb ook wel af en toe dat-ie blijft hangen. ik hoop dat er een patch voor komt!

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    jepz lijkt me een slim idee..kut voor je dat het spel is gewist...staat de save game er nog op of issie uitzichzelf gewist?

9. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met normaal praten, en bedankt....

het staat ernog op, kzal het laten staan weet nooit dat morgen een patch uitkomt en het probleem verhelpt :D

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je savegame ben je kwijt Thiersie, heb et ook gehad. Hij is beschadigd.. komt ok geen patch voor dat je em weer kan gebruiken. Miss een patch dat het niet meer gebeurt.. maar ik wens je succes met opnieuw spelen (heb k ook moeten doen :mad:)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt een corrupted save file.... zo heet dat.....en daar kan een patch niets meer aan doen. Bedoeld werd een patch dat hij niet vastloopt tijdens het saven waardoor je ook een corrupted save file krijgt. Niets meer aan te doen dus. PGR2 herspelen is de enige optie..... :p

En met normaal taalgebruik wordt bedoeld dat je gewoon Algemeen Beschaafd Nederlands typt/praat/schrijft.... of lees ander het forumbeleid nog een keertje, staat het allemaal duidelijk in.

12. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahzo, het was nochtans mijn eerste klacht!
    Ik zal eraan denken in het vervolg, maar ik ben dan ook MAAR een Belg hé.
    ps: was dit goed :)
    en bedankt voor de antwoorden

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Perfect! :p
    Succes met PGR2 herspelen!

14. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met PGR1 gehad. Heb het spel teruggebracht naar de winkel en heb me geld teruggekregen om ergens anders het spel te kopen. De verkoper wist te vertellen dat er wel eens een serie doorslipt die een fout bevatten. Het spel lijkt in 1e instantie goed te werken maar na een bepaald gedeelte zit er een fout in de data. Dus gewoon terug brengen geld vragen of tegoed bon en het spel ergens anders halen anders heb je de kans dat je een spel uit de zelfde serie krijgt die ook dat probleem bezit.

15. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    heb je mischien geswitch tussen pal-60 uit of aan? daar had ik in prg1 ook last van

16. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dit lijkt lees nu ff goed verder dat het aan je save data ligt dan zit er niks anders op dan te doen wat de anderen hierboven al verteld hebben. Sorry jongens volgende keer zal ik verder lezen.....

17. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de commentaren voor u, blijkt toch dat het waarschijnlijk niet aan het spel ligt!?
    En ik heb het geruild tegen kotor dus heb geen kasticket ofzo
    toch bedankt

nee, ik speel voorlopig op oude tv die dat waarschijnlijk toch niet aankan dus heb ik niet aangekomen

18. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gehad met xiii dat save games kwijt was 3 levels over nieuw moeten doen dus denk idd voor jou....overnieuw

Deel Deze Pagina