Ik heb een xbox 360 premium met de RROD, nou heb ik daarom een nieuwe slim gekocht met een data kabel om de gegevens over te zetten waaronder me game profielen en save games. Nou heb ik alles aangesloten zoals aangegeven staat en ik plug de data kabel in een usb poort van mijn slim, normaal komt er dan in beeld te staan of je het wilt overzetten. Of je kan in de systeem settings bij memory de data kabel zoeken maar bij mij lukt dat geen van allen. Kan iemand misschien zeggen waarom die dat niet doet of hoe ik het op kan lossen, want de bijgeleverde cd doet ook niet echt wat. Graag zie ik jullie tips tegemoet, alvast bedankt.
Pak sowieso ff een usb stick, zodat je in ieder geval de belangrijkste dingen kunt overzetten. Kan je tenminste gewoon verder gamen.
Heb van de week ook zoiets gehad , toen kreeg ik de melding dat ik alleen naar het interne geeiugen van de Slim kon schrijven . Bleek dat ik iets te voorzichtig geweest was met het erin drukken van de harde schijf nadat ik de harde schiujf met een flinke klik goed in de slim had gezet was alles goed . Miss het proberen waard
Dus gewoon de usb van de data kabel wat harder in de poort duwen zodat die dan verbinding maakt? En hoe doe ik het met een usb stick om alle data over te zetten?
dat was een dumbass die het bericht niet had gelezen en dus niet had gezien dat je de xbox waar de data vandaag moet komen een RROD heeft. Zo heb ik bijvoorbeeld wel mijn 20gb premium vandeweek overgezet naar mijn slim, maar dat is natuurlijk omdat mijne nog werkt. Druk alles nog even wat steviger aan. Succes!
De usb van de data kabel moet die helemaal in de usb poort gedrukt worden? Ik ben bang dat als ik te hard druk dat ik hem dan beschadig of zelfs kapot maak. Maar stel nou dat als ik met me 20gb schijf naar een vriend ga en die op zijn premium doe en dan met een usb stick alle gegevens over wil zetten. Dan kan ik gewoon alles kopieren naar de stick of moet het op een andere manier? Alvast bedankt!