Datel XSATA

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 7 apr 2006.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna geen ruimte meer en toen kwam ik dit tegen:

XSATA - The Ultimate XB360 Hard Drive Space Saver...

The problem with the Xbox 360’s built-in hard drive is it just isn’t big enough. 12GB of usable space might be sufficient for the casual gamer, but the hardcore joypad juggler needs more. With XSATA, the latest devious device from Datel, you can free up hard drive space by transferring content between your console and your PC. You need never run out of hard drive space on your XB360 again!

Using your Xbox 360 file manager software such as the free PC app Xplorer 360, you can transfer materials from your console’s hard drive to your PC, using your computer’s hard disc space to store demos, game saves and other such materials you’re not currently using. When you need them again, just transfer back to the XB360’s drive. Once the data is on your PC, you can email anything that’s not locked to your machine or L!VE account to your friends for them to use on their own consoles too.

XSATA is a plug-and-play device that sits between your XB360’s hard drive and the console itself. There’s no need to remove your XB360’s hard drive to use it. The PC and the 360 can then ‘share’ the HDD so it can remain in place at all times. To connect, just plug the supplied cable into the High Speed USB port on the back of XSATA and into any spare USB port on your PC. XSATA is USB 2.0-compatible, so you can expect ultra-fast transfer speeds of up to 480mbps. It looks great too, with blue laser light giving a real cool edge to your console.

Lijkt me best handig.. prijs 40 dollar ~ 23 euro

Bron

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  2. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er cool uit, maar ik wil eigenlijk meer muziek kwijt.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    schemer gebied... maar wel handig (maar het streamen van muziek is handiger als je xbox 360 in de woonkamer staat)

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een handig ding voor mensen die heel erg veel games hebben, en je kunt zo natuurlijk (denk ik) savegames naar anderen sturen om zo verder te komen, natuurlijk voor de mensen die zelf de moeite niet willen nemen het zelf te halen.

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal. Waarvoor is die precies handig/goed

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hiermee kun je bestanden die je ( tijdelijk) niet gebruikt naar je pc versturen. Bijvoorbeeld demo's en savegames. Dit is handig als je de bestanden later wel weer wilt gaan gebruiken.

7. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik dus ook net een Action replay memory card + usb reader voor de Xbox hebben..Nu kan ik mijn Xbox 1 save files uploaden naar de Xbox 360!_O_

8. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    nu nog de bestanden van je xbox op je pc..

of.... stoutert!

9. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je niet lezen? Natuurlijk kan het ook op die manier waarschijnlijk daarom dat Fardo het een schemer gebied noemt. Maar het kan ook volkomen legaal en zonder je Xbox of Xbox 360 los te draaien. Zoals ik al zei heb ik ooit een Action replay + usb reader aangeschaft werkt gewoon als originele memory kaart alleen zat er een usb reader bij en een programma zodat je Xbox savefiles met andere kunt delen en / of je savefiles op de PC mee bewaren dus daar is niks illegaal aan. Nu met deze hardware is het mogelijk om je Xbox savefiles te uploaden naar de Xbox 360 zonder maar iets los te draaien. Normaal gesproken was dat niet mogelijk maar nu wel.. Tevens het delen van savefiles is gewoon toegestaan hoor!

10. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat dit er is! Ik ben op de eerste Xbox wel eens al mijn savegames kwijtgeraakt doordat mijn harddisk ermee ophield. Had ik toen maar overal een backup van gehad... Daarna heb ik een Action Replay gebruikt, want ik wilde bij sommige spellen niet alles opnieuw gaan unlocken en bij sommige spellen precies verder gaan in de singleplayer waar ik gebleven was.

En zelfs als alles gewoon goed werkt zijn er toch steeds weer situaties waarin het handig is. Ik heb bijvoorbeeld Far Cry weer gekocht voor de 360, ik hoop dat de savegame nu zo te bewerken is dat ik precies verder kan gaan in de singleplayer waar ik op de eerste Xbox gebleven was en dat ik mijn oude maps nu ook in de 360 versie kan gebruiken.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en je kan nu ook je foto's van PGR3 naar je pc overzetten ... nu maar hopen dat alle games een foto mode krijgen :)

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang is eigenlijk die USB kabel die naar je pc moet?
    En als je dan bijv. savegames overzet krijg je dan ook de achievements die je niet gehaald hebt?
    Bijv. bij PGR3 als je dan een gedownloade option-file overzet waarin staat all platinum, krijg je die achiements dan ook?

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon demo's naar je computer verplaatsen? Dat lijkt me best handig, vooral als het met 480 mb/s gaat:).

En 23 euro is niet echt veel lijkt me...

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is ie 23 euro dan?

Deel Deze Pagina