Dave Mirra BMX

Discussie in 'Algemeen' gestart door eduard, 5 jun 2002.

1. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik vind Dave Mirra op die demo-CD eigenlijk wel cool. Ook al is het maar 3 minuutjes. Heel toegankelijk.

Is THPS2 of 3 nu een goede keus voor mij? Lijken deze spellen enigszins op elkaar, of niet?

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop maar thps3 want dave mirra bmx is zo buggy als iets..

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je dat al leuk vind ga je van Tony helemaal uit je pannetje. Die is ong. 10 x zo goed nl.:)
    Ik vind Dave spel echt vreselijk zuigen, controle is echt helemaal waardeloos.

4. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    THPS heb ik nog nooit gespeeld, dus misschien vind ik daarom Dave Mirra wel cool...
    Control is wel matig inderdaad. Veel te heftige stuurbewegingen, botsinkjes... Misschien dat dat mijn volgende spel wordt...

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Gegarandeerd dat je dat een tof spel vindt!!!! 100% zeker weten.
    Er komt binnenkort ook een nieuw crossfietsspel uit, ik hoop dat die tof wordt. Activision heeft zich al bewezen in het genre dus....
    Ik wilde Dave Mirra heel graag hebben en toen ging ik het spelen en werd ik verdrietig en zo moeilijk ben ik niet. Met THPS3 thuis koop je Dave Mirra gewoon niet. Zo pfffffff
    Overtuigd door Kseen?:)

6. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, okay!!!! Rustig joh, je hoeft me niet te bedreigen!!!! ;)

Nee, geintje joh. Ik zal Dave Mirra ook niet kopen hoor. Was het nl. ook niet van plan. De hele THPS serie heeft altijd zulke goede reviews gekregen, dat je wel een deel moet hebben, als je van zulke games houdt.

Ik denk dat ik 'm wel ga halen, of zoiets, maar voorlopig nog ff-tjes niet. Eerst nog een aantal andere uitgaafjes doen ;)

Maar thanx for the help!

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, is goej. Als je hem ooit maar haalt!:)

8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jajaja moet je zeker doen!!!!;) heb je weer een tijdje wat te doen!!! in augustus komt matt hoffman pro bmx 2 van activision, nou ik kan bijna niet wachten!!! dat word zeker ook weer zwaar dope!!!
    en dan later nog kelly slater's pro surfer en natuurlijk tony hawk pro skater 4:9
    op activisiono2.com staan nog meer titels die later nog komen.

Deel Deze Pagina