David Bakham Soccer

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 9 jul 2002.

  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezien dat dit spel in de winkel licht. ik vroeg me af of dit spel een goede game is die het kopen waard is.
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor zover ik weet niet, stond zelfs ergens dat het de naam van Beckham niet echt eer aan doet!

    Maar probeer hem eens ergens te spelen, smaken verschillen misschien vind jij het wel een topgame!
     
  3. Mc Nays

    Mc Nays Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel onlangs gekocht en kan toch zeggen dat ik het de moeite vind. Het eerste wat me opviel, en wat een beetje teleurstellend was, was het ontbreken van logos en reklame op de shirts. Dit spel heeft geen fifa licentie dus zijn de spelersnamen ook verkeerd ingevoegd, al zijn de gezichten van de spelers wel herkenbaar. Met een beetje edit-werk kun je dit zelf allemaal aanpassen of toevoegen, en kun je zo ook je eigen teams creeren, inclusief het stadion waarin je wil spelen.
    Je hebt verschillende wedstrijdmogelijkheden:
    World Cup, European Cup, Champions Leage,competities uit Frankrijk, Engeland, Duistland, Spanje en Italie, en ga zo maar door.
    Om eerst wat te oefenen kun je training mode kiezen, en zo je vrije trappen enz wat bijschaven.
    Verder zijn de screenshots zeer gedetailleerd. Zelfs het publiek kun je zien opspringen bij een doelkans!
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  4. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Over het algmeen scoorde deze game niet echt goed in de reviews, soms zelf buitengewoon slecht.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Bewijst wel weer dat smaken verschillen!:)
     
  6. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    hallo?

    ehmz eigenlijk kan je niet aan iemand vragen wat hij van het spel vind, want, tjah het is toch je eigen smaak en sommigen geven alleen negatieve antwoorden en sommigen weer te positieve, dus ehm....dat moest ik effe kwijt!!! :confused:
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zat ik er toch een beetje tussenin:D
     

Deel Deze Pagina