Voordat ik het in 5 threads ga vragen doe ik het maar even zo. Sinds vandaag heb ik een capture card (Dazzle DVC 170). Mijn pc herkent hem en ook neemt hij alles al perfect op. Alleen herkent msn hem niet als webcam. Ik weet dat dit mogelijk moet zijn. Ik heb verschillende dingen geprobeert. Normaal gesproken komen camera's/usb apparaten gewoon bij "scanners en camera's" te staan. De DVC 170 is ook een usb apparaat maar hij staat hier echter niet bij. Als ik naar msn ga staat er: Selecteer de webcam die je wilt gebruiken. Hier kan ik wel gewoon voor de Dazzle DVC 170 kiezen maar toch kan hij geen verbinding tot stand brengen. Dus heeft iemand toevallig een oplossing zodat ik hem wel als "webcam" kan gebruiken? Alvast bedankt, Cookie
Echt niemand een oplossing of iets wat ik kan proberen? Ik heb het nu zo geprobeert: Configuratiescherm > Scanners en Camera's > Scanner of Camera installeren. Maar dan krijg ik steeds "er bevinden zich geen gegevens over de hardware". Dus ik kan hem met geen mogelijkheid aan Camera's toevoegen. Er is toch wel enigzins haast bij