DBZ Budokai 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door chief Tom, 11 dec 2003.

1. chief Tom

chief Tom Console collector

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer DBZ budokai 2 uitkomt? Ik heb me juist een GC aangeschaft en DBZ budokai 1, ik zit me er nu ferm op te amuseren maar ik zou ook graag weten wanneer ik de 2de kan aanschaffen.

_O_Dragonball Z _O_

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Je moet gewoon de gamecube weer verkopen ( of gebruiken als lekker warm voetenbankje :9 ) En dan koop je een ps2 en heb je DBZ Budokai 2 _O_

3. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat er geen plannen zijn om DBZ: Bodokai 2 op de Cube komt, en ik weet dat je een die-hard DBZ-fan bent.

Ik denk wel dat ie komt maar dan veel later...

4. chief Tom

Leuk Bevonden:
    0
    En go ahead angels ik zal u eens gebruiken als voetmatje.

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dan, dat is toch zijn keuze, hij heeft besloten om een GC te kopen, is toch dom om plotseling hem te gaan aanzetten om zijn GC te verkopen als ie hem nog maar 2 weken heeft en hem goed op amuseert, waarom heeft hij dan een reden om te verkopen aangezien dat ie Nintendo spaart...

Enne, ik denk niet dat een 11-jarige genoeg geld heeft om na 2 weken direct een nieuwe console te kopen...

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    O ja weet ik veel dat die knakker 11 is.

Maar ik wil er alleen maar ff zeggen dat alles toch eerder op de ps2 uit komt omdat veel beter verkoopt.

7. chief Tom

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de PS2 bestaat al langer. Natuurlijk dat hij rapper de nieuwe games krijgt

8. Request

Request Request NL @ LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    did u know:
    Volgend jaar komt nintendo weer met een nieuwe console..
    Ze zijn nu aan het bidden dat deze WEL goed loopt..
    Game cube spellen duren langer om te maken dus dat kost veel tijd... TIJD = GELD...
    Ventje.. koop nu maar gewoon een xbox je zult er geen spijt van krijgen..

9. chief Tom

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een X-box.

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    offtopic
    ??
    Waar haal je dit nou weer vandaan?
    Allereerst komt er geen nieuwe console van nintendo volgend jaar. Het enige wat ze naar buiten gebracht hebben is dat ze met "iets" komen. En dan lijkt het mij eerder een nieuwe handheld nog te worden (ivm de psp) als een nieuwe console en zelfs dat betwijfel ik een beetje, persoonlijk denk ik dat ze met iets totaal nieuws komen.

Hoezo duren gamecube spellen langer om te maken dan b.v. xbox spellen..? De duur van ontwikkeltijd heeft nauwelijks iets te maken met de console. Het enige wat wel eens wil gebeuren is dat sommige consoles (de ps2 b.v.) lastiger zijn om voor te progameren. De cube is niet moeilijker om voor te progameren dan de xbox. Sterker nog, door de live feature van de xbox is het zelfs waarschijnlijk dat de ontwikkeltijd van een xbox game (die dit ondersteund) zelfs langer is dan die van een cube game.
    Voorlopig draait de Cube best goed, zeker na de prijsdaling. En nintendo zou wel heel erg dom zijn om nu al met een nieuwe console te komen.

Anyway ontopic.

Ik kan mij iets herinneren iets gelezen te hebben dat DBZBII ook naar de Cube komt. Pin mij er niet op vast want ik weet het niet zeker. Zal van het weekend thuis wel ff wat bladen doorkijken of daar iets in stond en/of een beetje surfen.
    Maar op zich is het niet onwaarschijnlijk als DBZB een redelijk success op de cube wordt dat deeltje 2 ook komt.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Budokai 2 is tot nu toe PS2 exclusief, maar ik heb een vage herinnering van iets gelezen te hebben dat ie ook in 2004 naar de Cube kwam. Of ging dat over een ander DBZ game :confused:

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    hij komt a;s het goed is naar de cube toch?
    maar komt er ook een DBZ game naar de xbox?

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt nog wel naar de cube, maar nog niet bekend wanneer. Zou dus heel goed kunnen dat je nog een jaar kan wachten, zoals ook met budokai 1. Die is inmiddels ook al een hele tijd uit.

14. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Atari wil echt geen DBZ game op de Xbox brengen, en ik weet ook niet waarom, ze zouden er toch alleen winst mee maken?:confused:

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    DBZ budokai2 komt volgend jaar ook uit op de cube. Als DBZ budokai 1 een beetje verkoopt.
    Volgend jaar komt er ook een nieuw dbz spel voor zowel de cube als de ps2. Wat voor spel het wordt is nog onbekend. Ik hoop echt dat het een avontuur spel wordt.

Heb budokai2 zelf ook gehad, maar wat is dat een slecht spel! Deel 1 was echt veel leuker. Ik ben gewoon een grote fan van DB-DBZ-DBGT:)

Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  16. obi thor

obi thor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo tom hoe ist ik zit ook op xbox forum het is tof

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Zo groen als gras zeker?

Komen er ook nog nieuwe spellen uit voor op de gameboy? Deel 3 ofzo?

18. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog in een ander Topic gezien, dat deeltje drie van The Legacy Of Goku in de maak is, deeltje 3 dus, ik heb het gelezen, in een ander topic, ik ga even zoeken.:)

Edit:/ Ik heb het niet gevonden.|:-

Maar ik weet wel nog dat ze over Mei 2004 waren het praten, dat de game dan zou uitkomen, maar het was niet zeker...:{

Zou wel leuk zijn als ie in Mei kwam...:)

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  19. obi thor

obi thor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie je eens voorstellen aub

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Op de GameBoy Advance komt ook nog een andere DBZ titel, genaamd Dragonball Z Taiketsu. Atari maakt dit keer een Beat em up zoals de oude SNES Dbz-games Hyper Dimension en de
    Super Butouden series.

Hier wat screenshots:

Laatst bewerkt: 19 dec 2003

Deel Deze Pagina