1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] DC Universe Online

Discussie in 'Games' gestart door MAD 1976, 3 nov 2011.

  1. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem op ps4 downloaden maar krijg hele tijd error file corrupted:mad:
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het heeft mij een poging of 20 gekost voor ie eindelijk zonder errors gedownload was.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really? Bij mij in 1 keer goed...:confused:
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Apart idd, heb hier ook geen problemen mee gehad.


    Wie speelt er trouwens hier actief?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga wel wat actiever spelen, maar wil echt eerst Black Flag uitgespeelt hebben (ben bijna bij het einde denk ik, ben nu in hoofdstuk 11).
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, maar dat was wel in de 1e week van de PS4 release, misschien dat het daar aan heeft gelegen.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Nu een tijdje gespeeld en bevalt toch wel heel erg goed. Zit er aan te denken om binnenkort dat legendary abonnement eens te proberen. Voegt het nou echt veel toe of komt dat pas met de hogere levels?

    Ben nu een hero, level 27 nature healer en dat bevalt prima moet ik zeggen. Soms wel lastig als ik alleen zo'n missie doe omdat ik niemand kan vinden aangezien ik puur ingesteld ben op healen en dus niet veel damage doe.

    Kan ik trouwens ergens opnieuw mijn skill/power points toewijzen? Kom er nu achter dat ik wat verkeerde keuzes in die trees heb gemaakt.
     
  8. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe gisteren avond gedownload, dacht dat het iets beter zou uitzien op ps4 dan op ps3 maar dat is niet het geval. ben actief aan het spelen want ik was de game helemaal vergeten op ps3, tofste mmo op de console.
    Ik heb een paar characters aangemaakt om te kijken welke het leukst is om te spelen,tank, supp or wat dan ook.
    mental powers ownen
    mij main char is lvl 27 tank met freezing powers
    Mensen die deze game best vaak spelen voeg me toe dan doen we paar missions samen
    PL-INFAMOUS-PL psn id
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zal je dit weekend wel eens toevoegen. Iedereen kan mij ook toevoegen om samen missies of iets dergelijks te doen.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag de 84 CR aangetikt, eindelijk kan ik dus de echte end-end game content doen :thumbs: Wel aardig wat werk en best veel uren al ingestoken maar het was het allemaal waard.

    De gevechten zijn ook meteen een stuk lastiger qua mechanics en oneshot abilities, als healert met T5 starter crap was het best wel ff slikken zeg maar :lol:

    CR 94 nu na een paar T5 instances en missies :D


    Ja dat kan heel gemakkelijk en goedkoop in Watchtower links onder, 500 per keer en elke keer dat je binnen 24 uur respecced komt er iets bij.
    Levellen als healer was ook mijn fout, slaat nergens op omdat je eigenlijk toch bijna geen instances doet en die best met Colas kunt doorlopen. Sowieso is 28>30 een nachtmerrie, had geluk dat ik iemand tijdens het levellen tegen kwam en we alles samen verder gedaan hebben.

    Legendary is ZEKER aan te raden als je op 30 zit, daarvoor zal je er niet zo heel veel aan hebben. Anders zit je met zoveel limieten en ellende waar je helemaal en je hebt echt die DLC nodig om je char te progressen. Als je kijkt hoe ongekend veel er te doen is later en ze dit alleen maar verder uitbreiden met de DLCs kun je hier nog wel even zoet mee zijn, iig tot TES:eek:

    Hier kun je de voordelen naast elkaar zien: https://www.dcuniverseonline.com/free/

    Voeg m'n char maar toe: Xyzy
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb inmiddels een legendary membership en dat voegt inderdaad enorm veel toe aan het spel.

    Na level 30 te zijn geworden meteen gear gekocht om aan de cr 43 te komen. Paar raids en alerts later alweer cr 50 volgens mij. Gaat wel lekker snel nu. Enige dat mijn cr een beetje tegenwerkt zijn de ringen, neck en mask. Kan daar maar geen goede item levels van vinden.

    Healen gaat wel echt lekker nu na dat ik mijn skills en powers opnieuw gekozen heb. Mis echter wel vaak een controller tijdens instances, bijna iedereen speelt dps lijkt het wel. Op het moment dat je groep vanalles wat heeft gaat het toch makkelijker.
    Zo deed ik een alert met 3 dps en ikzelf als healer en het was gewoon niet te doen. Daarna met in totaal 4 healers en we liepen er zo doorheen.:cool:

    Ik merk dat ik nog steeds skill points ontvang. Waar krijg je die nu voor na level 30? Is dat nu gebasseerd op cr of de instances die je doet?

    Jammer dat zo weinig mensen dit lijken te spelen op xbw. Zou leuk zijn een keer te spelen met mensen die niet met hoge engelse piepstemmetjes door hun mic schreeuwen of fransozen die ik niet kan verstaan.8)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    je face item moet droppen :mad: duurde bij mij ook best lang, je ringen kun je in Central City (Flash DLC) halen die zijn CR 62 en kosten 200 Mark of Triumph, volgens mij kun je vanaf 53 daarin en dailies doen. Je kunt naar Central City door de portal in Watchtower, onderste niveau TechWing.

    Elke tier heeft z'n eigen daily gebied en daar kun je of met MoTs of door gewoon elke dag dailies te doen items krijgen. Later krijg je Stryker's Island en Ace Chemicals waar je dus (mits je de dailies die dagen doet) elke 5 dagen een hoog CR item uitkiezen na een speciale missie.

    Als healer is het wel belangrijk dat je ook dus een solo spec en gear hebt, omdat m'n halve league volgens mij healer is ben ik met m'n leuke CR 95 healer gear alsnog vaker in DPS spec te vinden. Daarnaast maak het het dailyen, duoen en soloen een heel stuk makkelijker :+

    Een Armory is dan ook zekert aan te raden, dan kun je altijd (ZELFS IN COMBAT!) van spec, great, traits en skillpoints wisselen. Een paar heb ik ons nog van een raidwipe kunnen redden door snel van DPS naar Healspec te switchen als de healers down gaan.
    Kost wel 600 Loyalty of Marketplace munten om een tweede Armory te kopen trouwens.


    En die skillpoints geef je uit aan meer stats! :+ Niet alle skill trees geven evenveel punten dus goed opletten waar je die inpropt! Ik pak altijd de eerste (als die +healings is) en ga dan kijken of die tree de meeste stats geeft. Alleen punten in de 15+ restoration, critheal en critheal chance stoppen trouwens, de rest is het voorlopig nog niet waard :)


    Doe je trouwens elke dag de Vault? Daaruit kun je ook CR71 rings krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dacht al dat die face item zou droppen. Heb nu al wat betere ringen en neck maar het is nog niet echt geweldig. Central city kan ik nog niet in. CR 48 nu, had ff verkeerd gekeken vannacht. :+

    Wat bedoel je met die dailies? Zijn dat die solo's en duo's of wat? Doe nu voornamelijk alerts en raids.

    Zat er inderdaad al aan te denken om ook een dps loadout te maken. Damage doe ik nu totaal niet vandaar ook dat ik alleen alerts en raids doe.

    Skillpoints zitten inderdaad alleen in die healing stats. Blijft geweldig om te healen tijdens die instances. Heb meestal meer healing out dan de beste damage out.:cool:

    Uit die vault is bij mij nog niets nuttigs gekomen behalve wat nieuwe styles.

    Ben nu wel lekker op weg om mijn tier 2 gear compleet te krijgen.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind het wel jammer dat je eerst lang de tijd neemt om een cool costuum te maken, en als je gevonden items equipped (omdat de stats beter zijn) dan verknalt het eigenlijk je harde werk...
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dailies zijn dagelijke missies voor Marks enzo :) Die kun je doen als je even geen zin/tijd hebt voor een alert/operation, of ernaast :)


    Check een het Style tab :+ Je kunt je mannetje precies er zo uit laten zien zoals je zelf wilt, de eerste paar items is nog geen fractie van wat je later allemaal krijgt :thumbs:
    Als je tevreden bent over je look kun je in het style tab dat item Locken met het slotje, nieuwe items overschrijven het dan niet.

    Als je een item description leest zie je ook Style: NAAM staan, als die naam in het groen is moet je hem nog collecten, geel heb je hem al. Dit is trouwens dikke bussiness op 30 waar mensen alles proberen te verzamelen, laatst nog een headpiece verkocht voor 10 miljoen :lol:
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ga nu een nieuwe char levellen voor erbij :+

    Een Red Lantern genaamd: Junkpunch :emo:

    Voeg me toe als je samen wilt levellen ofzo! Met mic/zonder mic/rooksignalen maakt me niet zoveel uit.

    Net uit de tutorial.



    [Edit] Ben inmiddels 23, morgen avond weer verder en dan de CR weer opkrikken in verschikkelijke pugs.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, vandaag weer eens verder gegaan.
    En was voor de eerste keer eigenlijk écht leuk!

    Werd level 10, kon eindelijk punten gaan verdelen, en dus meteen een bergje krachten erbij!

    Ook met een paar man een missie gedaan die toevallig net begon waarvoor je je moest 'inschrijven'.

    Was echt leuk! :thumbs:
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wacht maar tot je level 30 bent. Dan doe je eigenlijk alleen maar die missies met anderen samen. Dan word het spel pas echt heel leuk. :thumbs:
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hoe lang ben je ongeveer bezig om level 30 te worden?
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat je in 2 a 3 avondjes een beetje doorspelen wel level 30 kan zijn. Met mijn 2 en 3e character ging het wel een stuk sneller omdat ik de game toen een stuk meer door had. Gewoon die missies knallen het liefst samen met iemand anders dan wil het wel hard gaan.
     

Deel Deze Pagina