1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA: Double Pack naar Xbox eind dit jaar

    Hier het bericht:

    "Rockstar Games' Grand Theft Auto 3 and Grand Theft Auto: Vice City Double Pack To Ship This Fall On Xbox and PlayStation 2
    Wednesday September 3, 7:35 am ET


    NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Sept. 3, 2003--Rockstar Games, the world-renowned publishing division of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO - News), announced today that it plans to ship the award-winning Grand Theft Auto 3 and Grand Theft Auto: Vice City as a "double pack" for both the PlayStation®2 computer entertainment system and the Xbox® video game system from Microsoft. The Grand Theft Auto "double pack" is set to hit shelves in North America on October 22, 2003 for PlayStation®2 and on November 4, 2003 for Xbox.
    Developed by Rockstar North, the Grand Theft Auto franchise has long been applauded and praised for its expansive and open-ended gameplay, cinematic scripts, and epic soundtracks. Since its introduction in 1997, the franchise has received countless awards of excellence and universal critical acclaim. With sales of more than 25 million units worldwide, Grand Theft Auto is one of the most recognized franchises in the history of the videogame marketplace. "

    Bron: http://biz.yahoo.com/bw/030903/35346_1.html

    Eindelijk de bevestiging! En wat voor een pack it is!
    Ook al heb ik zelf de PS2 versie's al, als dit een port van de visueel betere PC versie's zijn, zal ik deze pack zeker kopen.

    Overigens ook voor de PS2.
     
  2. Ajax

    Ajax Guest

    Re: GTA: Double Pack naar Xbox eind dit jaar

    Vet dus dat betekent dat gta 3 en gta vice city naar de xbox worden geport en dit jaar uitkomt?
    COOL
     
  3. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ROFLOL:D nice!
    hopen dat ze dan wel 1st een beetje de graphics etc optimaliseren v/d xbox:)
     
  4. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een port wordt van de PC versie's, dan zit het wel goed met de graphics.
     
  5. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    live ondersteuning?? of nie
     
  6. Ajax

    Ajax Guest

    denk ut niet
     
  7. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers gaaf, ga ik halen, denk dat de prijs wel hoog word.
     
  8. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er helemaal niks van!! Er is heel vaak gezegd dat rockstar een deal heeft met sony, die ervoor zorgt dat GTA tot ergens ver in 2004 exclusief voor playstation blijft. Volgens mij is er gewoon een of andere grappenmaker die dit bericht er op gezet,vers sucked of the thum!
     
  9. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat het bericht indirect afkomstig is van Take Two Interactive themselves...
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Tel er nog eens 2 maanden bij op voordat ie in Nederland komt. Hoppa, begin 2004...

    Maareh, wel erg tof dat het komt!:D
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  11. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    *knip*
    Never mind:cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    staat zelfs op de site van take two, best wel kicke zeg. Maken ze dit niet te duur ga ik hem zeker wel halen, thanx voor de info sharky. mag best naar de front-page lijkt me
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zie ook dit bericht op de frontpage: KLIK.

    Good news! :cool:
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel vroeg voor een 1 april he? toch??

    dit is fantastisch nieuws!! alhoewel?
    begin 2004: Halo 2,GTA,Fable, etc etc :+ :+
    dat word ff sparen :D
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wow, echt vet. weer een rede meer voor een xbox
     
  17. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu wel eens benieuwd hoe Take 2 onder het contract met Sony is uitgekomen. Misschien zat er wel één of andere clausule in dat als ze een aantal miljoen exemplaren gehaald hadden ze ook een port naar andere systemen mochten brengen.
     
  18. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het een 2-jarige contract. Ik weet niet wanneer GTA3 precies gereleased is in 2001, maar waarschijnlijk dat op het moment dat de Double Pack op de Xbox verschijnt de exclusieve rechten voor Sony verlopen zijn.

    Blijkbaar heeft Sony er nog wel voor kunnen zorgen dat de Pack toch nog eerder voor de PS2 verschijnt...
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk iets van:

    GTA 1/2/3 etc is van Sony
    Grand Theft Auto is van Sony
    maar Grand Theft is NIET van sony
    Vice City is NIET van sony

    en Gran Theft Pack komt naar de xbox, niet GTA dus :D:D:D
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    w00t, zo goed nieuws, gister voor het eerst Vice City met framdrop gespeelt, en dat was al vet! GTA III had ik btw ook al gespeeld, maar okej. Nu nog een death match mode, system link en live, dan kom ik de komende maanden niet meer buiten:):):)
     

Deel Deze Pagina