De Algemene PC Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 20 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Naar aanleiding van de vele pc threads, leek het mij een goed idee om dit allemaal in een thread te doen. Zo is het allemaal wat overzichtelijker.
    Je kan hier praten over pc's, problemen en vragen, benchmark scores, pc nieuws en patsen met je systeem.
    Zolang het maar geen opsomtopic word!!!!!

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat verschillende problemen in een aparte thread overzichterlijker is... Vooral in combinatie met de zoekfunctie.
    En ik dacht dat de centrale (algemeen, wat jij wilt) threads beetje waren afgeschaft ofzo. Succes met je pc (y)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op de presentatie van de GeForce 6, door nVidia, pronkten zowat alle belangrijke partners van nVidia met hun gebruiksklare modellen en prototypes. Er werd bekendgemaakt dat er deze zomer GeForce 6800 Ultra kaarten met 512MB DDR3 zullen uitgebracht worden. Het is nog wat vroeg voor aparte persvoorstellingen van de verschillende fabrikanten, maar de volgende foto's tonen ons al wat ze in petto hebben.

http://www.hardware.info/nieuws.php?id=3074

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het gewoon superjammer dat al die hardware tegenwoordig zo *&%&$%&^ duur is :{ Ik kan nét een 9800 Pro betalen en dan moet ik nog een jaar sparen, dus ik kan voorlopig geen 6800 ultra betalen :+

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    tsja maar dan heb je ook wat:)

6. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

PC is een veeeeeeeeeeeeeeeeeel te breeeeeeeeeeeeeeed onderwerp. Is veel te onoverzichtelijk om alles in 1 topic de douwe

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    I agree. Als er vragen van "Is dit een goede pc?, Welke videokaart, Er is iets mis met mijn monitor,..." door elkaar lopen, dan wordt dit een van de grootste onoverzichtelijke topics in de geschiedenis van XBW (misschien wat overdreven maaar in ieder geval zéér onoverzichtelijk).

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend als ie dicht gaat is et jammer. Ik vind ie FX6800 Ultra wel gaaf, staat er ook ergens een prijs ?

9. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    500 dollar

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Is omgerekend €571,60 euro :cool:

11. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ach is te doen:p

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ze moeten gewoon stickers op die dure kaarten plakken, van:

"Koop deze kaart alleen als u rijk bent, verwend bent of gewoon geld teveel heeft"

:+

13. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja maar verw8 maar dat die ietsvan 600 of 650 euro word... amerika is altijd goedkoper wat betreft videokaarten

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd, en het forum heet ook " Overige console's + PC / Internet", dus is het lijkt mij:eek: logischer om de PC niet in 1 topic te stoppen, want als je dit dan ook zou doen bij de overige consoles en het internet, dan had je een forum van 3 topics, een beetje overbodig wordt dit onderdeel dan:+

15. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mag ik iets zeggen

stilte graag

dank u

nou kijk leuk idee maar waar praten we over
    dit is XBOXWORLD wa denk je het heet toch geen pc world

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit slaat natuurlijk nergens op, dit forum is er voor Overige consoles + PC / internet.

Dat verklaart gelijk waarom deze thread op slot gaat; aangezien dit hele forum over PC's gaat, is het een beetje onzinnig om dit allemaal in een centrale thread te proppen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina