Wat is de allerstomste game van eerst of van ditmomemt? Ik denk zelf zoiets als Harry potter omdat ik daar niet vanhou maar wat is jullie mening? (niet ruzien wat het is maar discuseren) Zet ut ier.
bloodwake.. je speelt het ff en denkt hmm valt toch nie eens zo tegen als ze schrijven.. maaar dan de missie.. wat een drama... gratis bij 1 pakje boter svp..
Deathrow vondt ik de stomste xbox game die ik tot nu toe heb. Ik vondt hem binnen 1 dag al saai worden. En ook die game met abe was niet echt leuk.
deathtrow vond ik ook de stomste spel. hoor je allemaal positieve dingen erover terwijl het nog geen eens leuk is
Ik vond Blinx vrij stom, gewoon hoe die levels verdeeld waren en dat taaltje... Mad Dash racing vond ik ook stom na 1 minuut vond ik het fun en na 3 minuten was ik het beu
Blinx, Bloodwake, Azurik en TD: Overdrive zijn games waar ik na 10 minuten spelen al genoeg van had Deathrow vind ik net als basketballa zwaar overrated
Hehehe, ben ik het wel mee eens ja Mechassault word wel saai na een tijdje. Bovendien, waar blijft die ECHTE transformers game nou??????????
mecha vond ik juist super, mn stomste game, eum ff denken: doa 3 denk ik, kon er geen reed van, die combo's kon ik van geen meter dus werd het button smashen en maar zien wat je character deed, soms deed ie nix en stond je ff stil om vervolgens in elkaar gebeukt te worden, waar jij af en toe dan ook wel de kans voor kreeg, niks voor mij, zeker die eindbaas niet.
hmmm van de games die ik gehad heb vond ik denk ik fuzion frenzy het slechtste. Doa3 juist een van de beste! en azurik vind ik ook niet eens zo slecht alleen veel te moeilijk....
Sega GT vind ik de slechtse, steeds dezelfde parcoursen afleggen is erg saai en de replaywaarde is erg laag. Deathrow vind ik juist 1 van de leukste games die ik heb
lol de stomste game vind ik conflict desert storm. wat een regelrechte bagger. serieus ik heb nog nooit zo'n slechte wannabe-tactical shooter gezien.
Ik vind Metal Gear Solid een flinke Boutgame : - Maar 2 (!!!!!) levels - Grootste gedeelte van de levels zijn filmpjes en super saaie gesprekken. - Vaste camera is gewoon in een woord KLOTE - Na SplinterCell is dit gewoon bagger!