de beste game [2003]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 4 jan 2003.

?

Beste game volgens jou?!

  1. Halo2

    135 stem(men)
    50,8%
  2. Fable

    74 stem(men)
    27,8%
  3. Brute Force

    11 stem(men)
    4,1%
  4. Sudeki

    7 stem(men)
    2,6%
  5. Racing Evolutione

    18 stem(men)
    6,8%
  6. Anders, namelijk:

    21 stem(men)
    7,9%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lijkt jou de beste game worden van het jaar 2003?? Geef ook je mening waarom je dat vind en laat dit a.u.b geen opsomtopic worden.. stemmen maar :+
     
  2. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm deze is wel erg lastig, Fable of Halo2 tja... en Brute Force ook nog.. damn. naja ik kies Fable :p
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb op Fable gestemd, omdat dit gewoon een pracht spel word in mijn ogen. De previews liegen er niet om, en ook de screenshots zien er prachtig uit!

    De vele opties, de inmense gameplay en de prachtige gameplay.. want wil je nog meer!
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik op Sudeki gestemd omdat de co-op optie toch wel iets heel origineels is :9 het lijkt me echt vet om met z'n 4en een RPG te spelen
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Over de beste games

    Ik ken alle games behalve die sudeki,als je een wbesite uit je hoofd weet geef dan de url a.u.b. maar ga niks special opzoeke zo belangrijk is et niet :),tis wel moeilijk de games moete nog komen.Ikzelf heb gestemt op Halo2,Halo1 was al de beste game die ik ooit heb gespeelt,en halo2 als ik naar previeuws kijk word et allemaal maar beter en dan xbox live WOWIE :)
    Nu maar hopen dat et de verw8ingen waarmaakt
     
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable...
    De ultieme RPG gewoon :9
     
  7. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable, gewoon de mooiste RPG tot nu toe in mijn ogrn
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  9. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Geen twijfel mogelijk n.l Halo 2. Ik ben van Fable niet zo heel erg onder de indruk (behalve dan van de grapics), maar halo 2 heeft ook goede grapics en halo 1 heeft het bewijs gegeven dat dit een topgame wordt (het kan alleen maar beter worden).
     
  10. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook voor Fable gestemd, iets geheel nieuws, prachtige graphics... Maar dat neemt niet weg dat Halo 2 geen topgame gaat worden. Maar het nieuwe is van de game af, hoe mooi de game ook zal worden.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Fable
     
  12. bionicman

    bionicman Shagohod

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    iets anders, namelijk:

    Deus Ex 2

    Als hij dit jaar nog uitkomt. :+
     
  13. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable gestemd al had ik net zo goed op Halo 2 willen stemmen maar Fable is ff iets nieuws dus daarom mijn stem op Fable :).
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jaja dames en heren, het is gelijke stand tussen Fable en Halo 2.
    Wie zou er winnen? Fable of Halo 2? Voor verdere uitslagen moet je blijven kijken. Nog een fijne avond en tot de volgende keer.

    Stay Tuned
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk fable, maar ik hoop niet dat 't zowiets in de richting als B7W gaat worden, Halo2 zou ook goed kunne scoren, maar ik ben zelf geen fan van FPS's op een console, speel deze liever op een pc omdat de besturing sneller is.
    Fable daarintegen lijkt me een zeer goede console game te worden, zit een leuk verhaal in, dit vind ik toch iets meer voor een console..
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Fable, daar verwacht ik toch heel veel van.
     
  17. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 natuurlijk. De eerste was al brilliant, terwijl er toch veel aan te verbeteren valt + Live multiplayeren, anyone?

    Fable zal vast wel weer uitgesteld worden tot 2004 enz. (standaard Molyneux procedure), en mocht hij de USA dit jaar dan toch halen, dan duurt het toch nog maanden voordat hij vertaald is naar alle Europese talen. Brute Force gaat teleurstellen, zeker grafisch (link: http://ga.gamesquad.net/showthread.php?threadid=12149 ). De nieuwste screens stellen niks meer voor in vergelijking tot het eerste uitgebrachte filmpje. Nu draait het om de gameplay, dat is waar, maar de game wordt niet super, wel goed, maar niet super, denk ik althans.

    Sudeki is wel heel weinig over bekend, behalve een aantal basis features en (gephotoshopte?) screenie's; die haalt dit jaar ook niet denk ik.

    Ik mis persoonlijk veel grotere titels in die lijst als Panzer Dragoon Orta, MGS2: Substance en anderen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  18. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2 wordt het gewoon:9 I just love the new MC:9
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is jou mening.. ik vind Brute Force er nog wel heel mooi uit zien en ik denk dat fable en sudeki dit jaar nog wel gaan halen hoor. MGS2 lijkt me wel verslagen door SC dus die heb ik maar onder anders gestopt.. net zoals PDO die me ook niet echt de beste van het jaar lijkt.
     
  20. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    splintercell en unreal championship
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina