naar mijn mening is kotor heel goed en uitgebreid, maar had ook erg veel lol met jedi outcast 2, die erg moeilijk was en best lang meeging. wat is jou favo. star wars game........
KOTOR, ik heb op de N64 ook wel eens SW games gespeeld maar weet niet precies welke dat waren dus ik hou het maar bij KOTOR!:{
die game op n64, je bedoelt iets met rogeu sqaudron. die vond ik ook erg cool, vooral die sneeuw lvl.
kort. KOTOR. je kan er denk beter wel een mening bij zetten anders wordt het weer zo overduidelijk een opsomtopic dus ik zal de trent maar zetten KOTOR omdat het gewoon zo gruwelijk uitgebreid en verslavend is. wat er zo verslavend aan is weet k niet precies maar ik wilde gewoon al die ventjes verslaan die k tegenkwam om zo goed mogelijk te worden. alle deuren openen enz. jedi outcast vink een rukspel. in no-time zat k vast en heb t spel nooit meer aangeraakt.
mij mening: kotor: is gewoon de ultime star wars game, je kan veel doen maar het blijft af en toe toch op hetzelfde neerkomen, en de humor, vooral als je de droid had die je op tatoeine kan kopen. outcast 2: de moeilijk hied, en gewoon goed spel, lekker hakken op stormtroepers, is altijd leuk maar de saber duels hing wel van je geluk af
het heeft ook nie echt veel zin om deze tread te starten. natuurlijk wel leuk ofzo hoor, het is maar mijn menig. maar bijna iedereen zegt toch alleen maar KOTOR.
maar er zijn nogmeer star wars game, iemand die ook een ander leuk vind dan kotor of outcast ( obi wan, rogeu sqaudron, oudere star wars van snes??
de lightsaber gevechten in outcast vond ik zo zwaar tegenvallen. er was gewoon niets spannends aan. meestal had ik eerder iemand dood met zo'n vage gun (light repeating blaster). waarschijnlijk ligt het aan mij maar die moves die allemaal kon doen kon k dus gewoon niet. anders gezegd was de gameplay een beetje ruk.
Ik vond Jedi Knight 2 het leukst... Ik heb KOTOR nooit gespeelt aangezien ik RPG's haat zal ik et ook wel niet veel aanvinden...
geen probleem, ik heb trouwens ook sw. academy { of hoe je het schrijft } gespeeld en ik vond hem temakkelijk, ookal lijkt me de live mogelijkheid wel vet cool.het waren teweinig opdrachten
shadows of the empire, met de wellicht onbekende Dash Rendar een van me favorieten wel, maar toch hou ik het bij Knights of the old Republic
KotOR: Ik vind de zwaardgevechten vet, omdat het turn-based is lijkt het gewoon echter. Scheen ook de beste RPG van 2003 te worden. En de andere heb ik niet gespeeld, dus bleef deze over...
Had je dit al gelezen? Wat the f*ck is er mis met de tijd loopt mijn klok 60 min voor of leef ik in een andere tijdszone, wie verteld het mij? Hallo, XboxWorld het is Winter, de klok gaat een uur vooruit! ze zeggen dat het geweizigd is rond 19.44 maar eigenlijk is het alweer 20.44! Heb er al even een thread over gestart! Klik!
pff SW game is Rebel Assault 2 en Jedi Knight 1!! beide games hadden zoveel en waren zwaar goed op de xbox Kotor de rest is wel leuk maar zie liever wat oude toppers op de xbox verschijnen