byvoorbeeld die in 2004 komen zoals fable, halo2, sudeki, splintercel pandora tomorow,en mabey gta double pack
en als toevoegin staat ie ook nog in het verkeerde forum Ik ga der ff een modje over informeren iig, die zal je wel uitleggen waarom dit niet kan/mag Welkom op het forum btw /edit, aangezien er nog geen modje heb gereageerd zeg ik het maar ven: In de faq staat precies vermeld wat er wel en niet mag op het forum. Als je die even doorleest weet je precies hoe het hier werkt waardoor het er alleen maar leuker op word..echt waar Suc6 met lezen groetn
meld dan ook ff dat je een ander xbox forum aan het promoten bent man wat kunnen sommige zeiken ik heb mijn hoop op halo twee gezet zelf was ik niet zo te spreken over deel 1 maar nu we live hebben komt het denk ik wel goed
Doed, ik zeik helemaal niet, ik wijs hem gewoon op de faq, waar het volgende in staat: Wat niet mag. Opsomtopics (wat is jouw favoriete game, op welke game wacht je) Deze topics zijn gewoon van een laag niveau en voegen niets toe. Nough said?
Splintercell Dat spel is zo gaaf , Ik hoop dat het tweede deel net zo zal zijn als het eerste deel, maar dan met nog betere graphics Eigenlijk speel ik alleen maar sportspellen vaak, maar splintercell is 1 van de weinige niet sport spellen die ik ook vaak speel op de xbox (Nee ook Halo niet, zeker niet )
Omdat ik op het topic gewezen werd, zal ik hem maar sluiten. Het is onzin om te discussieren of welke game wèl of niet goed is, iedereen heeft immers een andere mening. Discussieren over één game is natuurlijk goed mogelijk, iedereen kan dan zijn of haar positieve en negatieve ervaringen met de titel op tafel brengen.