1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_ Mooi spul.
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Pirelli Diablo's.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff eindelijk mijn SV650 weer opgehaald bij de dealer, was in de nazomer flink aangereden en de dader is doorgereden. 4000 euro schade wat ik mooi zelf kan lappen dus :{ ... waarborgfonds vond 2 getuigen te weinig :mad:

    Heb ook nog een RS125 hier staan die gaat in de verkoop denk ik (99 model, paars en oranje met 10k op de teller. net nieuwe zuiger erin etz)

    Zodra de SV terug is ga ik even kijken of ik een Leovince dempertje kan fixen. De SV moet toch nog een aantal jaar mee, rijd echt geweldig zon V-twin _O_
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Gast dat is echt fucking verschrikkelijk en die lijntrekkers bij de politie waren weer te druk met flitsen om die eikel op te zoeken zkr :p.

    Duidelijk, 2 grote cilinders zijn fijn.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee politie heeft me netjes geholpen, die vent was zelf ook een motorrijden en de politie vrouw zat vol medeleven. ik zat bijna met tranen in mn ogen (knie deed pijn maar ik dacht vooral aan mn portemenee). ze hebben nog 3uur lang door eelde gereden voordat ze het opgaven. Ik kon de auto ook niet meer herrineren, wist de kleur zelfs niet meer ging allemaal zo snel. Ergste vond ik dat iedereen doorreed nadat ik was aangereden, de getuige reed achter de dader aan (zonder succes) en kwam later terug maar de rest van de voorbijganger reden met een mooi boogje om mn motor heen die midden op een kruispunt lag :mad:

    Ik kreeg hem ook voor geen mogelijkheid in mn eetje rechtop dus heb uit nood een oud opa'tje moeten vragen of die wou helpen, echte word zo ziek van de mentaliteit van dit land.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Vind het wel verbazingwekkend hoe makkelijk het dan blijkbaar is om gewoon door te rijden nadat ie je misschien wel dood had kunnen rijden. Maar ja, mijn medeleven heb je en ik hoop dat je voortaan wat fatsoenlijkere weggebruikers tegenkomt.

    /edit: Ook schandalig dat dat waarborgfonds je schade niet heeft vergoed, echt om te huilen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat is echt een triest verhaal zeg!! :mad:
    Zijn echt lui die totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben (of niet verzekerd zijn).
    Vind het trouwens raar dat het waarborgfonds het niet vergoed.. dat is toch juist voor dit soort situaties?
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    dat dacht ik ook, maar alle "getuigen" reden door op 1 na, die reed achter de dader aan maar er zat een auto tussen dus heeft ie het kenteken niet kunnen noteren. Hij heeft een getuige verklaring afgelegt samen met zijn vrouw maar dat was niet genoeg schijnt. Als er 1 of 2 mensen meer waren gestopt om een verklaring af te leggen scheelde mij dat 4000 euro...
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag ff wezen rijden met mijn vader en daarna wat nutteloze plaatjes geschoten waarmee ik dus even dit topic ga vervuilen :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    die laatste is echt onnuttig, maar mooi ding.......wat rijdt je vader? denk dat je het verschil wel merkt als hij op >25 kw motor rijdt :p
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft zijn motor laatst verkocht, over een weekje of twee gaat hij weer testrijden, wordt waarschijnlijk een 1000cc SS of FJR 1300, nogal een verschil maar hij twijfelt nog ivm met lange termijn oid :+

    Edit: Ik zit dus achterop aangezien ik nog geen 18 ben en de ZXR staat nog wel op vol vermogen momenteel.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    aha ik dacht dat jij reed ;)
     
  13. mega tuner

    mega tuner rossi the best

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0



    je moet een aerox kopen kan je lekker opvoeren. er zat er bij mij een op school die had zo'n aerox blok onder zijn yamaha bws gehangen da ding ging wel snel. zondag ook nog ff een gast met 200+ kmh voor bij zien vliegen op zijn suzuki gsr-x 1000 ofzow. lekker geluid. op marktplaats.nl gewoon yamaha aerox intype of op speurders.nl
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas (nog) niet.
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Wordt nog leuk als je je rijbewijs gaat halen. Theorie... voertuigsbeheersing... verkeersdeelname... Echt zo'n gedoe, blij dat ik het gehad heb.
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja, rijden op een lesmotor is beter dan niet rijden he ;)
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je gelijk in Bazzie,
    Ik moet zeggen ik heb echt nooit een hekel gehad aan lessen.. vond t zelfs wel leuk beetje ouwehoeren op de motor, krijg je ook een goed gevoel van als je die rare oefeningen ineens kunt!
    Heb ook veel meer het idee dan dat je meer met je machine kunt uithalen na die lessen.

    Heb zelfs nogsteeds contact met mijn motorrij instructeur, vandaag nog langsgeweest toevallig.
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom, gewoon gezellig en leerzaam. Nog 48 dagen tot de eerste les :+
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Zkr waar, het was bij mij ook vooral de theorie die ik vervelend vond. De manier waarop dat ging bij het CBR in Leiden... echt misdadig wat mij betreft. Voertuigbeheersing en verkeersdeelname heb ik allebei in 1 keer gehaald, dat ging wel prima.


    Wat ik wel minder leuk vond aan die lessen was de prijs, 32 euro voor een schamele 45 minuten (daar kwam het op neer).
     
  20. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2

    Hey jongens ik heb ook interesse in motor rijden, echter hoeveel lessen heb je nodig..ik zit zelf te denken aan zon snelcursus, 12 lessen van 1,5 uur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina