1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of die al is gepost maar ik heb een goedkope verzekering gevonden

    www.bromfietsverzekering.nl

    voor scooters met kenteken 130 euro
    kan je niet voor tobben :D
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    as zondag zit ik op assen om de ducati clubraces te bewonderen.
    dit jaar ben ik er niet het gehele weekend zoals verleden jaar maar alleen dus op de wedstrijddag.

    de ducati clubraces zijn werkelijk te gek en bestaan niet alleen zoals de naam doet vermoeden alleen maar uit motoren van het merk "ducati"
    in verschillende klassen nemen werkelijk alle merken het tegen elkaar op...honda's tegen mv agusta's,tegen yamaha's,tegen,ducati's,tegen suzuki's,tegen triumph's.......zelfs buell en harley davidson zijn vertegenwoordigd.

    tuurlijk zijn er de diverse echte duc only races met 2 en vierkleps blokken waar de rest niet aan mee doet maar de rest van de race's is een grote merkencup waar het aantal cc's alleen een bepalende factor is.......een 600cc maakt geen schijn van kans tegen de 1000 uiteraard.

    as vrijdag begint het feest op assen al met het inruimen van de pitboxen testen en proefrijden.

    zaterdag zijn de kwalificaties en worden de tijden neergezet voor de race een dag daarna.

    en uiteraard zondag word de officiële race gereden in de verschillende klassen.

    ik ga al jaren naar dit evenement wat echt een van de leukste motorsport weekenden is van nederland.
    tussen de races kan iedereen ook helemaal vrij op de paddock lopen om een blik in de pitboxen te werpen daar waar heel hard wordt gewerkt om de boel draaiende te houden.
    je kijkt werkelijk bij de motortopsport in de keuken mee.
    niks geen geheimen,gewoon de deuren open en heb je een vraag dan stel je die maar aan de vaklui ter plaatse.

    komend weekend de ducati clubraces op het circuit in assen...........heb er zin an :+

    http://www.ducaticlub.nl/evenementen/clubrace/clubrace.htm







    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/toine%20en%20bassie.jpg[/plaatje]
     
  3. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaat! Is dat event 7 mei?
    Das kut; dan ga ik op werkweek, althans 's avonds pas dus ik kan eigenlijk wel!
    Hehe eindelijk weer eens wat leuks! Ik woon er niet zo ver vandaan 30-40 minuten op de scooter, maar ik moet hem eerst nog spuiten/lakken: kawasaki groen op de voorkappen + de onderste en de rest satijnzwart
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Om het topic maar weer is nieuw leven in te blazen, ben nu hard aan het sparen voor een Derbi Senda SM DRD Limited Edition (hijghijg). Wordt 4 juli 16 en dan is het eindelijk tijd om lekker rond te rijden. Mooi ding om je te vermaken tot je 18e, dan motorrijbewijs natuurlijk :D

    [​IMG]

    Wat vinden jullie ervan, en wat vinden de motorexperts hier ervan :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  5. mega tuner

    mega tuner rossi the best

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    vet ding man
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff wat een kuthok zeg :+

    Heel mooi brommertje, zeker beter dan mijn oude MT5 :p

    Heb trouwens mijn MT helemaal laten repareren en te koop gezet, hopelijk weer goed voor 1 of 2 bandjes voor de motor ;)
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag figurant gespeeld bij coronel kartracing ( waar ik ook werk)
    we hadden een filmpje gemaakt van een kartrace waarbij ineens een soort van
    ''ghostrider'' bij kwam en die ghostrider ging de karters dan inhalen , zag er super cool uit, als er filmpje online van wordt gezet zal ik hem hier posten;)
     
  8. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Dit is bekend voor mij!
    Ik wou toen ik 16 werd PRECIES dezelfde kopen, maar hij is 3500€ en ik denk dat je nu van geluk mag spreken als je er nu nog een vindt (zeer gewild deze uitvoering)
    Enne een tip na ongeveer 1.5 jaar denk je KUT! Had ik mijn geld maar beter besteed; een mooiere auto als je 18 wordt!
    Tenzij je pappie alles betaald voor je dan maakt het niet uit *)
    Maar dit is wel de mooiste brommer die je kan kopen
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, auto's zijn niet leuk, 2 wielers wel :p
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    brommers zijn minder leuk dan motoren;) ik kan helaas maar 1 ding betalen en dat is de auto geworden
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen maakt wel eens fouten ;) :p
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb vandaag mijn puchje maar weer onder het stof vandaan gehaald.. wat een roestding.. k heb 1 1/2 uur lopen poetsen voor dat ie er weer een beetje fatsoenlijk uit zag. T puchje staat nu alleen wel bij de reparateur, hij rijd niet al te best meer.
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    :p:p:p fouten maken is menselijk he;)
     
  14. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar wrm heb je hem zo laten worden dan
    Je had hem beter meteen kunnen verkopen toen ie nog mooi was dan had je nog wat kunnen verdienen
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet het zelf betalen (helaas) maar ik ga me niet laten weerhouden door aankopen die ik over 2 jaar kan doen. Wil gewoon lekker 2 jaar lang rond kunnen rijden en dat is natuurlijk helemaal geweldig op zo'n ding. Soort motor, maar dan 50cc. Als ik 18 ben verkoop ik 'm weer, heb ik meteen een klap geld voor me motorrijbewijs en auto rijbewijs. En dan koop ik waars nog eerst een motor ook, kan de auto van me zus/ouders lenen.

    Komt wel goed, heb er goed over nagedacht 8)

    Ik heb al een winkel gevonden waar hij nog zo goed als nieuw staat (100km op de teller) en daar vragen ze 2950 voor. 2e hands wordt ie ook afentoe aangeboden en dan vragen ze dr 2000-2500 voor. Dus zal er wel één gaan vinden hoop ik, en anders staat hier nog een mooie black edition.
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Kopen dat ding Pimmy en dan snel een keer mijn kant op komen ;)
     
  17. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kom dan ook even langs mijn huis dan kunnen we wel ruilen; ik ben mijn aerox nu wel zat (alweer)
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst 16 worden :'-( Maar hij moet en zal snel komen :+
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wanneer gaan we touren met de xbw wegpiraten ? :D
    Kan iedereen mij inhalen met hun flitsende motoren hahahaha :p
    Liefst op een zondag een keer!
     
  20. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Zaterdag 18 geworden. Net theorie gehaald :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina