1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik op mn 650 \o/

    [​IMG]

    Is trouwens te koop. Komt een Duc 749 of een RSV 1000R voor in de plaats :thumbs:
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vroeg me af hoeveel het motorrijbewijs jullie gekost heeft. ff een soort enquete. onder de mensen die recent (dus niet 10 jaar geleden of meer) hun motorrijbewijs hebben gehaald.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    35 euro per uur en dan is het afhankelijk van je talent hoeveel lessen je nodig hebt.
    Viel bij mij heel erg mee allemaal en had ook geluk dat ik een sitetje in mekaar kon flansen voor gratis lessen :D!

    Jongens vandaag eens scheutje zon gezien! met een beetje geluk kunnen we binnenkort knallen :p

    Trouwens ik rijd nog een tijdje op mijn zrx, nieuwe motor gaat nog tijdje duren ivm aanschaf van een huis haha
    Ik zag dit filmpje voorbijkomen van een ZrxPiraat... die gaat niet lang leven ben ik bang..

    http://nl.youtube.com/watch?v=8Gvoz0xrnlU
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    denk zon 1100 euro inc 1x gezakt te zijn, je moet nu 2 examens halen, speciale handelingen en rijden op de weg. Heb wel mijn motorrijbewijs eerst gehaald toen mijn auto dus het koste wat meer lessen. Auto was ik in 14 lessen mee klaar.
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn rijschool betaal ik 41 euro per uur. Iedere les duur anderhalf uur. Vandaag ging het weer erg lekker, langzame slalom moet nog wel iets meer trainen.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, voor mij was dat althans gratis,een autorijbewijs B volstaat al voor mij om ook met zware motoren te mogen rijden....:+
    Niet dat ik nu nog de behoefte voel om op een motor de belgische wegen terug onveilig te gaan maken zoals destijds...Die tijd is helaas voorbij....
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Lkkr, je blijft bij de 2 cilinders dus :p.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de monster is vandaag weer een stapje getuned en heeft zijn 1000 km beurtje gehad waarbij de olie en het oliefilter zijn vervangen.


    daarna kwam de rapidbike 2 chipset erin samen met een ducati performance race luchtfilter.
    de toerenbegrenzer staat nu tevens 1000 toeren hoger op 11000 rpm.

    evengoed 5 pk erbij gepakt en een enorme bak geluid :+
    geeeeweldige snork komt er onder de tank weg bij het geven van vol gas.

    dit jaar de motor nog flink los rijden om dan bij voldoende km's de koppen te laten flowen voor nog meer pk's......'t word een monsterlijk jaar :)
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, nog meer pk. Hoeveel heeft ie der standaard? Veel neem ik aan. :9
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    standaard 130 pk op de krukas bij 104 Nm koppel.

    nu staat hij hier met 150+ pk en 125 Nm koppel.
    volgend jaar komt de laatste en meest ingrijpende tuning voor het blok dat dan helemaal uit elkaar gaat.
    verwachting is een pk of 170 op de krukas er wel uit te kunnen rammen met een hylarisch groot koppel.

    vanmiddag voor het eerst een klein stukkie het gas helemaal tot aan de stuit open gehad.......bij 260kmph vond ik het wel welletjes.
    als een streep vliegt hij naar dit soort snelheden zonder een cent moeite,auto's vliegen door het geluid alleen al honderd meter voor je als een dwaas aan de kant :+....mijn god wat een geweld.
    voorbij de 7000 toeren breekt letterlijk de 3de wereldoorlog onder je kont uit en rest er maar een advies........vreselijk goed vasthouden!!

    heb geen flauw idee wat nu,laat staan straks de topsnelheid is.......man wat loopt dit ding hard.
     
  11. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    Ik heb een vraag. en aangezien ik niet zo veel van scooters afweet denk ik dat hier wel iemand mij kan helpen.

    Ik zou graag willen weten of er scooters zijn met een hele lage opstap.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2

    Je bedoeld met een kleine grondspeling? Naar mijn weten is dat in principe overal gelijk, met misschien milimeters verschil. Het wc-plankje mag immers niet de weg beuken bij een drempel.

    Zijn er hier overigens nog mensen die naar de motorbeurs gaan dit weekend? Ga er zelf met wat vrienden heen, gewoon met de trein. Ga ik is kijken welke motor het gaat worden, ben erg benieuwd naar het nieuwe monstertje, de 696. Weet iemand hier overigens of de 696 op 25kw te krijgen gaat worden?
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat een uitspraak. Maar dat klinkt allemaal goed. Mooi spul, ducati.

    Gisteren nog achterop bij gezeten bij een maat, heeft een cbf die op 25kw staat. Vond het alsnog hard gaan haha.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, kom net terug van de motorbeurs. Was erg gezellig, helaas was het nog niet tijd om een motorpak/helm te kopen want daar was me toch een enorme keus in haha.

    Ik zat te twijfelen nog tussen een Ducati 696 en een Kawasaki Z750 en toen ik de 696 zag staan bij Ducati na een tegenvallende ontmoeting op de kawa-stand, was ik wel verkocht. Vind hem echt enorm gaaf. Hij gaat op 25kw komen en heb even gepraat met 2 mannen van ducati en wat kan ik zeggen, kan niet wachten tot het zover is :D

    Overigens is die Hypermotard van Ducati ook echt onwijs gaaf, echt prachtig dat ding, mooiste supermoto naar mijn mening.

    Laat de zomer maar komen.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mocht je echt voor een nieuwe 696 willen gaan en je bent werkelijk geinteresseerd kan ik je alleen maar aanraden om hem hier te kopen.

    http://www.biggelaar-performance.com/

    heb er zelf mijn duc ook weg en als het alleen al om eerlijk,open en geen stiekum gelul gaat is dit de beste motorzaak van nederland......en helemaal als het over ducati gaat.

    succes pimmy.
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Amen to that! Heb mijn eigen motor daar afgelopen maand ook vandaan gehaald. Superstaat. (Mind the Biggelaar performance sticker boven op de kuip bij het stuur:cool:)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nog geen andere actiefoto's maar die komen er ook zeker aan. Helaas dat het zo slecht weer is hier nu, anders was ik zeker stukkie gaan rijden. Gisteren ook heerlijk bij Vaals (3-landenpunt, aanrader) gereden met 2 anderen. Super gewoon. Tijd voor xbw motortour. Lijken me genoeg deelnemers aanwezig.

    Overigens, voor mijn rijbewijs ben ik een eurootje of duizend kwijt, en nu al dubbel en dwars waard!

    bas wanneer spreken we es af?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zondag naar de motorbeurs geweest. Leren jas van een zustermerk van Dainese gekocht en een leren broek van het NL bedrijf Restyle. Moet alleen de broekrits uit de jas slopen omdat die niet universeel is van Dainese. Voor 20 euro krijg ik er bij Restyle dan een universele rits in.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    super leuk ding sjoerd...vind hem prachtig werkelijk waar.

    we gaan dit voorjaar zeker weten iets leuks afspreken met een leuke ploeg van xbw.....ook niet motor dudes en dudettes zijn uiteraard welkom :)

    allemaal een vrije dag en een beetje mooi en droog weer......meer hebben we niet nodig!!
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    en een motor dan niet te vergeten :+
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Kan al niet wachten :D volgens mij zijn we al 2jaar bezig om is een tochie te organiseren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina