1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    En en en hoe ging het? :D Ik vond de eerste motorrijles echt gigantisch gaaf.

    @Elendill2003: Gefeliciteerd, haha grappig dat een "Generale repetitie" vaak inderdaad slecht moet verlopen en dat het dan voor het eggie goed gaat :D

    @Beuker: PICS PICS PICS!
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals je zelf al zegt, het was super gaaf :D. Vrijdag les 2, heb er zin in :D

    Vandaag 1 uur les gehad, generale info over motor gehad en met de koppeling gespeeld. (ik had nog geen schakel ervaring). Daarna geoefend met de motor in zijn 1 te zetten dan weer naar de neutraal en weer naar de 1 enz.
    Daarna:
    Het voorwiel tegen een flinke stoep aanzetten en dan doormiddel van koppeling en beetje gas het wiel boven op de stoep te krijgen, ging best goed.

    Verder nog wat rondjes op wandel snelheid gereden, beetje met de koppeling spelen en veel stoppen en weer aanrijden.

    Vandaag was echt bedoelt om al vast een beetje gevoel van de koppeling en motor te krijgen. Volgens instructeur ging het verrassend goed voor iemand zonder schakel ervaring.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, tja generale was inderdaag klote, maargoed ik ben blij dat ik hem heb.

    Wat vinden de meeste mensen hier trouwens moeilijker? Het AVB, of het examen op de weg? Ik weet dat het erg persoonlijk is, maar mij leek AVB het moeilijkste.
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag weer lekker een uurtje lessen. heb er zin in. is pas me 2de les.

    Dat AVB gaat denk nog wel moeilijk worden... maar goed dat zeg ik nu omdat ik pas net begin.

    `t lijkt me best moeilijk om de langzame slalom te doen. met een slippende koppeling enzo.
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    plaatjes van de desmosedici staan nog op mijn camera...zal als ik tijd vind vandaag of morgen die dingen er eens afhalen.

    gisteren is Motor Magazine hier aan de deur geweest voor een interview en fotoshoot voor een rubriek ik hetzelfde blad....lachen man :+
    zoals het nu staat sta ik er de eerstvolgende uitgave in (das over een anderhalve week) met de nieuwe ducati.

    ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben......we zullen zien :)
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha je kunt straks geen fietsenblad openslaan of Beuk staat er wel in :+
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb trouwens ook nog wel een mooie batavus hier staan :+
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Verkeersdeelname is waar verrreweg de meeste mensen op zakken. Voertuigbeheersing vergt gewoon veel oefening en dan moet je het kunnen halen zonder problemen. Als je dat niet haalt, betekent het dat je simpelweg te weinig lessen hebt gehad. Verkeersdeelname heb je wat minder macht over, combinatie van geluk/ervaring.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Op het moment dat je rijbewijs B hebt gehaald en inderdaad wat jaartjes ervaring dan moet verkeersdeelname niet moeilijk zijn.
    Ik vond het vrij makkelijk maar een collega van me is wel gezakt voor zijn A.
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een mooi weer vandaag :9
    Iemand toevallig in de buurt van Limburg op de motor?
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst een stukje over de snelweg geknald. Is wel intens op een motor en erg leuk.

    Was de een test les om te zien hoeveel lessen ik nodig heb voor het laatste examen. Instructeur dacht 7 - 8 lessen om er helemaal zeker van te zijn dat ik zal slagen. Moet nog een paar handigheidjes van de motor onder de knie krijgen volgens hem. Vind ik totaal niet erg, ik les om iets te leren. Heb zin in de volgende les.

    Beuker: wat komt dat magazine dan precies doen? Een interview over de ducati?
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    meeegalaat....maar toch even hier neergeplempt.


    wat pics van de nieuwe desmosedici van ducati....kosten...

    een kleine 70.000 euries!!!

    en let dan vooral op het bordje achter op de muur.

    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/desmosedici%20008.jpg[/plaatje]


    beter veerwerk bestaat zowat niet....nergens is op bezuinigd.
    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/desmosedici%20001.jpg[/plaatje]


    niet even "zomaar" een dashboardje.....bloody motogp spul.

    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/desmosedici%20004.jpg[/plaatje]


    met kop,schouders en zón beetje alles wat er ook maar onder of bovenuit steekt is dit werkelijk de meest dikke fiets die op dit moment voor de (zeer rijke) particulier te koop is.......moddervet apparaat!!!!


    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/desmosedici%20007.jpg[/plaatje]
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Geneens een bekerhouder...
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    het is voor een collum dat over mensen en hun motorfiets(en) gaat.
    wat brengt mensen ertoe om bv een bepaalde motor te rijden,aan te schaffen,verbouwen,tunen etc etc.

    leuke foto's met een passend stuk tekst wat elke 2 weken in het blad "motor magazine" staat.
    ben benieuwd wat ze ervan van maken.....de journalist is hier bijna 3 uur geweest.


    de eerstvolgende uitgave van motor magazine die ergens volgende week in de winkel ligt is het blad waar ik met de duc in kom te staan.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dis de reden waarom ik ff druk was de laatste dagen...

    hebben afgelopen vrijdag de nieuwste corsa gekocht....levertijd 8 tot 10 weken.

    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/corsa.jpg[/plaatje]

    5 deurs corsa sport met zon beetje alles wat erin past.

    17 inch lichtmetaal,215 bandjes,verlaagd sportonderstel,korte slag stuurbekrachtiging,mistlichten voorin,airco,cruise controle,elektr ramen,elektr en verwarmde spiegels,audio pakket met 7 speakers mp3 speler en aansluiting voor de i pod,boordcomputer......en weet ik het allemaal wat ik nog vergeten ben.


    [plaatje]http://members.upc.nl/b.fluiter6/corsa%202.jpg[/plaatje]

    tis niet echt de plaats (2 wielen teveel) maar wel een leuk ding op 4 wielen.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die Corsa's zijn gaaf man vooral zo uitgebreid als jij em hebt, ik heb het vorige model als leasebak gehad.
    Ook die kleur?
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    mwaa de "standaart" 1098 heeft hetzelfde dashboard dus zo uniek is het ook alweer niet :p

    Ding is wel te overrated, ik heb er in het echt opgezeten en er een halfuurtje omheen gelopen maar op sommige plaatsen sluit het kuipwerk niet mooi aan en de bedrading had ook wel iets beter weggewerkt kunnen worden. Het is een Ducati maar voor 70k mag je toch wel wat meer verwachten.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    todat je hem naast een willekeurige productie motor op een circuit zet om daarna eens een serieus potje te gaan knallen....ik hoef niet lang na te denken waar ik mijn geld op zou zetten.

    tis een hoop geld....maar beter spul vind je tot op heden nergens.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    sta deze week nog niet in motor magazine.....althans...wel met een mini mini mini picje.

    helemaal achterin staat altijd wat er volgende keer in motor magazine verschijnt.......en daar staan al een mini micro fotootje van mijn koppelingsdeksel :+

    wat een geouwehoer.......deze uitgave dus nog niks,wel in de eerst volgende die over 2 weken in de schappen ligt.
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mini mini minifototje? Maar jij bent toch ook niet zo groot zou Bullet zeggen?

    Zag de foto's al op de site staan van Biggelaar. Wat een supermotor. Vooral gecharmeerd hoe de uitlaten zijn weggewerkt, erg gaaf. Denk toch dat volgende fiets een duc wordt :cool:

    Ben benieuwd naar jouw pics Bas

    Gr Sjoerd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina