Zal wel dicht gaan maarja SoF denk ik, die was wel erg grof, kon je iemands hoofd open schieten enzo.
Soldier of Fortune, armen die je eraf kunt schieten, darmen die je uit iemand buik kunt schieten en koppen die je eraf kan schieten. Kortom een erg bloederige game.
Soldier of Fortune. Ik ken geen enkel ander spel waar je onderdelen van mensen af kunt schieten. Alien vs. Predator is ook wel bloederig. Daar krijg je letterlijk een fonteintje van bloed.
Tja de SOF-serie natuurlijk en The Suffering (moet nog uitkomen) Verder is Mortal Kombat bloederig en "het fonteintje" met GTA 3 als je iemands hoofd eraf schiet.
resident evil 2 , al die zombies waar maar bloed uit blijft stromen ja en natuurlijk ook carmageddon dat spel gaat alleen maar over mensen plat rijden waarbij er allemaal bloedsporen te zien zijn. Die mocht geloof ik zelfs niet verkocht worden in NL bij carmageddon 2 is dat nog in het nieuws geweest.
Bij alle delen van Rayman vliegen de ledematen je om de oren.... Ik hou het ook op SOF, zowel deel 1 als 2. House of the Death is eigenlijk ook wel stevig.
Toch denk ik nog steeds dat MK het dik wint. Omdat er continu bloed vloeit en hoe. Vooral bij een deathscene.