De CBS-site

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 26 jun 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik moet voor school een herkansingsopdracht maken, en het enigste waar ze op letten is het CBS (hele discussie over slechte examencommissie gehad, maar er zit niets anders op dan herkansingsopdracht maken en veel info te halen van CBS). Maar goed, iedereen kent vast het CBS wel, als het om cijfers gaat vind je het daar. Alleen de site is zo bagger, ik ben uren bezig geweest om wat te vinden, maar nee, wat ik zoek krijg ik er maar niet uit.
    Ik moet info zien te vinden over vrouwelijke studenten aan de Universiteit rond de 25 jaar. Iemand die me een cursus CBS-gebruiken kan geven of wel met de site en database stats-dinges om kan gaan?

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik moet nl. weten wat voor soort sites ze bezoeken en wat voor lifestyle ze hebben enzo. Aan de hand daarvan moet ik schetsen maken van een site en kunnen aantonen waarom die doelgroep op die manier en met die site aangesproken wordt.

4. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel tijd heb je nog

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Huh o ja, maar ik denk niet dat je dat op CBS zal vinden hoor :p. Dan kan je m.i. beter gewoon logisch nadenken en stellen dat ze zich misschien zullen fixeren op uitgaan/films/muziek. En sites daarover zoeken, maar misschien ook zoiets als banensites aangezien ze waarschijnlijk aan het eind van hun studie zitten.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het liefst zou ik het ook zo uit mn duim verzinnen, en dat zal ik grotendeels ook doen, maar de examencommies is o zo vervelend en moet per se CBS gegevens weten (liefst nog link erbij enzo), omdat ze anders niet te overtuigen zijn:mad:
    Moet het volgende week inleveren. De meesten vinden de site kut dus ga denk maar eens bellen of e-mailtje sturen.

Deel Deze Pagina