Er zou toch ook een HDMI verloop-kabel komen voor de 360???
Hij stond wel op een foto van een Lost Planet 360 permium-pack, wel eentje die in japan uit zou komen, dus die kabel moet wel een keer hierheen komen of niet?? En aangezien niet heel veel mensen een full-HD tv hebben, denk ik ook niet dat we veschrikkelijk veel missen zonder HDMI aansluiting.
Sony roept wel dat hun console 1080p heeft, maar in de praktijk is het zo, dat er nog maar weinig hd-tv's die resolutie aankunnen, plus zeggen de nieuwsberichten,dat de 360 over een zogenaamde ANA chip beschikt, lees het perbericht hieonder:
"Nog voor de Xbox 360 op de markt kwam liet Microsoft weten een chip in de console te hebben zitten die pas later geactiveerd zou worden. Deze chip genaamd Ana is snel na lancering gevonden maar de functie ervan bleef altijd een raadsel. Tot vandaag.
Microsoft liet aan Ars Technica tijdens een interview weten dat Ana de scaling chip is van de Xbox 360. Deze chip was tot voorkort vrijwel niet gebruikt, maar heeft sinds de 1080p update van eind vorig jaar wel nut gekregen. De beruchte Ana chip zorgt er hardwarematig voor dat de console het beste signaal naar buiten stuurt wat er voor die TV geschikt is.
De scaling chip doet vooral goed werk wanneer de Xbox 360 op een 1080p TV aan het werk is. Op de PlayStation 3 ziet een 720p spel (wat tot zover het grootste deel van de PS3 en X360 games zijn) er op een 1080p TV er minder mooi uit dan hetzelfde 720p spel op de Xbox 360 op dezelfde TV. Maar ook wat betreft andere lagere resolutie signalen zoals DVD (576p) zien er door Ana beter uit op de Xbox 360.
Op het moment is het duidelijk zichtbaar bij verschillende spellen dat de Ana chip goed werk verricht. Sony heeft natuurlijk nog wel de mogelijkheid om de upscaling software van de PlayStation 3 te verbeteren, dit zal dan echter altijd ten koste gaan van de prestaties van het systeem."
(Bron: Insidegamer)
dus ja..... de ps2 is ook gereviseerd in de veel kleinere ps two, ik heb de oude nog, een maat van me de "nieuwe"veel kleinere, maar ik merk geen verschil hoor, beide consoles draaien goed, en even snel. De ene laad niet beter dan de ander, of heefd betere graphics of zo...
Ms zal er denk ook wel voor zorgen dat de prestaties van de huidige en de "v2" gelijk blijven, de oude xbox is in al die jaren ook heus wel een keer ge-upgradet maar daar bleven de prestaties ook gelijk.
MS heefd alleen gezegd, dat een nieuwe processor, aleen minder warm wordt.
Maar eerlijk gezegd, in het begin waren er nog wel een consoles die oververhitte, maar hoelang hebben we dar al niks meer over gehoord?
Wel vind ik dat als er gamers zijn die de HDMI uprade perse willen hebben, dat daar een regeling voor moet komen, ombouw console,inruilactie,mischien wel die gratis verloop HDMI-kabel????? wie weet..............
Laatst bewerkt: 8 jan 2007