Draadloze controler
Ik heb een paar vragen over controlers. Ik snap dat bij een controler met draad geen rompslomp is. Maar bij een draadloze, hoe zit dat, er is een rechargeable battery pack, en een play and charge kit. Maar hoe zit het nou, heeft de controler plek voor gewone batterijen, bijvoorbeel AA of AAA, en moet je deze vervangen, of is het een speciale accu die je moet opladen als je hem niet gebruikt. Ik snap dat een play en charge kit betekend dat je hem oplaad onder dat je speeld, met behulp van een draad, zodat je niet hoeft te stoppen met spelen. Maar is dan een rechargeable battery pack niet onnodig, of is dat dezelfde accu voor in je controler, die je kunt opladen in de tijd dat je met de ander speeld? Kan iemand hier de feiten voor op een rij zetten, zodat ik het beter snap, en weet wat ik bij mijn setje van €400 kan kopen om die draadloze te blijven gebruiken zonder te stoppen.
greetz wooly
edit:// ik heb al in een andere tread gelezen, maar snap er niet veel van
Dit zei iemand anders in die tread, maar ik snap niet, er stat dat je met de accu 25 uur kan spelen, maar er staat achter rechargeable battery pack, dat je hem nodig hebt om met een accu te spelen. Maar de pack van 400 euro heeft geen RBP. Moet je dus die RBP kopen?
Laatst bewerkt: 15 sep 2005