er is mij gezegd dat je kramp in je handen krijgt als je te lang met de xbox controller bezig bent is dit waar ????????
ehm neej.. misschien dat iemand dat zei nadat die in de dixons heeft gespeeld ofzo.. daar sta je, en dat is sowieso kut maar misschien dat sommige mensen er wel last van hebbe
Als je met alles te lang in je handen staat krijg je kramp dusseh dat is vast bij de Xbox controller ook zo !
ik krijg alleen al pijn in me handen als ik een PSX/PS2 controller zie.. WAT EEN NACHTMERRIE.... Ik droom over de Xbox controller... lijkt me bommes relax
voor mij istie perfect! Ik heb nog geen kramp gehad en ik speel tog al paar maandjes erop! vrij intensief!
Take it like a real man! Wil je minder kramp zorg dat je een vriendin krijgt die dat klusje voor je kan klaren Dan heb jij ondertussen de handen vrij om de weer eens het maximum uit de x-box te toveren.
ik heb op de xbox gespeeld bij de V&D en ik vond hem geweldig, hij ligt echt heerlijk in de hand alle knoppen waren makkelijk te bereiken en de sticks voelden heerlijk aan.