De discussie: Welk cijfer geef je Fable?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 8 okt 2004.

?

Welk cijfer geef je Fable?

  1. 10

    46 stem(men)
    16,8%
  2. 9

    130 stem(men)
    47,4%
  3. 8

    64 stem(men)
    23,4%
  4. 7

    19 stem(men)
    6,9%
  5. 6

    7 stem(men)
    2,6%
  6. 5

    1 stem(men)
    0,4%
  7. 4

    1 stem(men)
    0,4%
  8. 3

    1 stem(men)
    0,4%
  9. 2

    2 stem(men)
    0,7%
  10. 1

    3 stem(men)
    1,1%
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    In dit topic mag je fable een cijfer geven, en daarna vervolgens argumenten neerzetten om dit cijfer te verdedigen.

    Val niemand persoonlijk aan en blijf niet dezelfde standpunten eindeloos herhalen, maar ontkracht elkaars argumenten en ga in discussie.

    Mijn mening:

    K heb fable nog niet lang genoeg kunnen spelen om een goed oordeel te kunnen fellen maar tot nog toe neigt het naar perfectie. Op dit moment zou ik het spel dan ook beoordelen met een 9,5.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien idee om er een poll van te maken?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Graphix 9
    Gameplay 6
    Geluid 7
    Replay Value 5
    Score : 6,5/7

    In principe een geweldig idee het spel maar niet goed genoeg uitgewerkt. Ze hadden iets meer de RPG stijl moeten verwerken in het spel. Dit bv. hoe het met Morrowind is gedaan. Verder vind ik het erg jammer dat het spel zo kort is, te kort voor een RPG....
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Op dit moment geef ik Fable een 7.5, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. Ik ben met de 3e quest bezig. Ik denk dat het cijfer nog verder omhoog kan gaan zodra ik meer mijn mijn ventje gedaan heb zoals uiterlijk veranderen en dat soort dingen. Tot nu toe heb ik alleen puur gedaan wat ik moest doen in het spel, en daar is Fable niet voor gemaakt. Daarom maar een 7.5.

    Ook al hoor ik dat de laadtijden in vergelijking met Morrowind minder zijn, vind ik het toch nog best irritant. Ik heb Morrowind helemaal niet gespeeld, dus dat boeit me ook niet. Het irriteert me, maar ik kan ermee leven.

    Voor de rest een kick spel hoor. Het kan alleen maar beter worden hierna. Ik denk dat ik aan het eind het spel echt wel een 8.5 of 9 kan geven...
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja we hebben maanden & jaren lang op dit spel gewacht,en zijn destijds helemaal gek gemaakt met hoe het zou kunnen zijn.

    Nu,na ongeveer 6 uur gespeeld tehebben,vind ik het een ontzettend mooi spel.
    De gehele sfeer die het uitademt is gewoon super,en het is natuurlijk erg lachwekkend
    om al die poppetjes hun ding tezien doen.
    Het spel is naar mijn mening niet de revolutie die het had moeten zijn,maar opzichzelf wel gewoon een super game.

    Het is erg leuk om tezien hoe iedereen op je reageert als je bepaalde dingen heb gedaan.
    Mensen kussen zowat je voeten als je ze helpt,maar owee als je dingen doet die niet door de beugel kunnen.Erg leuk dus.

    Het emotie systeem vind ik ook erg grappig om in werking tezien.
    Lach een beetje in het rond terwijl je in je boxershort door zo,n stadje loopt,en mensen lachen zich echt helemaal kapot om je.

    De graphics zijn gewoon netjes tenoemen.
    Alles loopt hier soepel,en al zoem je in met je bow,het ziet er gewoon gelikt uit.

    Fable is een goede game.
    1tje waar ik zo verdomd lang op het gewacht.
    Ik vind het echt een klasse spel,en ga me hier maanden lang mee vermaken.

    Overal cijfer: 8,5
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat moet je me toch eens uitleggen....quests doen is juist voor Fable voor gemaakt is!
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja maar je kunt meteen naar de quests gaan, en daarna weer terug teleporteren en de volgende quest doen, maar je kunt ook met allemaal traders gaan praten, een beetje rondlopen in dat stadje, en allemaal andere dingen. Dat is wat ik bedoel.

    Misschien had jij dat ook wat meer moeten doen dan? Of heb je dat gedaan en vond je het nog steeds te kort?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  8. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind 't echt een toppertje!
    9.5!
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb zo ongeveer 95% gedaan en dat in 16 uur. Andere RPGs speel ik in 100 uur nog niet uit (check mijn profiel voor PS1 RPGs die ik speel).
     
  10. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel een tikkeltje saai en niet zo goed uitgewerkt. 7,5
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ik kan me best voorstellen dat die hard RPG gamers die normaal duizenden uren aan een spel besteden, dit spel dan kort kunnen vinden, maar aangezien ik dat niet ben en bovendien nog maar net begonnen ben met dit spel, vind ik het nog steeds kick.

    Het is ook jammer van een spel dat het zo'n hype wordt. Dat vind ik zowiezo een beetje ruk, of zo'n spel het nou wel of niet waar maakt.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook raar dat ik vandaag pas voor het eerst het reclame spotje op tv heb gezien. Of is dat normaal dat het pas op de dag van de release komt ?
     
  13. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1

    Jah dat viel me ook op! Gisteravond op TMF kwam de reclame van Fable echt 2x(!!!) PER reclameblok erop... Op zich wel goeie actie.

    _O_ Alhoewel deze dope game zich vanzelf verkoopt _O_
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist 2,5 uur non stop het gespeelt. Vond het begin erg saai; maar zodra je eenmaal "echt" begint is het zeer vermakelijk. Ik moet nu helaas ff stoppen; maar ik kwam er net echt in. Moet nog steeds even wennen aan de combat controls; maar het werkt allemaal redelijk lekker.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Yup eerst kwam de goedwe reclame en daarna de evil :9
     
  16. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk spel, je wordt helemaal ondergedompeld in Albion en al zijn eigenaardigheden en unieke lokaties. Je moet er echter wel voor open staan, en helaas, sommige mensen willen hem schijnbaar zo snel mogelijk uitspelen. Graphics zijn top en het geluid is super. Ik zit nu op mijn werk en kan niet wachten om weer een paar uur rond te dolen in Albion. Laterssss.
     
  17. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, een 9.3.
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de lokaties buiten de steden een beetje beknopt zijn, maar wel prachtig vormgegeven. Binnen de stadjes, tja dat is gewoon geweldig. Mensen die aan de bar zitten te zuipen, helden in training die tegen elkaar oefenen. Verder gaat magie heel mooi gepaard met zwaard vechten en dat heb k niet eerder gezien.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je ook nog nooit een RPG gespeeld want in elke RPG komt dit wel voor!
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Muziek vind ik erg goed vooral.
     

Deel Deze Pagina