Retro- en consoleliefhebbers te lande, rejoice! De überfantastische & laatste slag in de consoleoorlog van Sega is terug in een nieuwe vorm! De DreamCast zou momenteel door een fabrikant in Hong Kong terug op de markt gebracht worden als portable. Met een ingebouwd LCD-scherm & speakers, een lader, twee speciaal gedesignde pads (die veel weg hebben van Saturn pads), en zelfs een lader voor in de wagen zou hij over de toonbank gaan voor zo'n 130 tot 160€ (feest!). Maar... het betekent nog niet dat we hem zullen kunnen aanschaffen. Héél wat importers & winkels durven ze niet aankopen, omdat het waarschijnlijk indruist met rechten & patenten die Sega nog steeds heeft op de originele DreamCast. Dat betekent dat als je de TreamCast (zo heet dit draagbare ding) in huis wilt halen, je ergens in Hong Kong één op de kop zal moeten tikken. Illegaal als wat, maar rechtevenredig minstens even cool! Bron Lijkt me nog zo'n slecht idee niet
Cool! maar we krijgen ook al een PSP(portable Playstation). Maar Shenmue in de achtertuin playen lijkt me wel kuul!
1 sega is toch wel wat meer waard, maar dat wist je zelf ook wel. 2.1 xbox niet porteble 2.2 DC heeft idd een aantal zeer goeie games!
Echt zonde dat de Dc flopte want ik heb er toch verdomde veel plezier van gehad *denkt meewarig terug aan de goede oude tijd*
ms is slim en wacht af Het is nu veel te druk op portable gebied, bovendien kan de xbox eerst nog wat promotie gebruiken n is het nu nog te vroeg om al met een portable aan te komen Ze wachten eerst af wie het overleeft (bij de portables) en koen ze met iets op de proppen
Ze hadden toch een portable aangekondigd , MS? alleen die komt pas in 2005 ofzo die Portable leek vet op een Xbox Controller Kijken of ik dat plaatje nog kan vinden Edit: de Xboy