De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo is heer en meester op de E3, met een nieuwe Zelda, en natuurlijk de nintendo DS. Microsoft zal echt veel uit de kast moeten halen om nintendo te verslaan.

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nou nou, je overdrijft wel een beetje veel hoor.
    Ik heb trouwens meer interesse in Sony met hun PSP :9 Omg wat gaat dat ding 0wnen :D
    Edit: En met titels als Kameo & Sudeki heb ik er weer helemaal zin in :9

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nou nou, ten eerste ligt de doelgroep van Zelda (over het algemeen!) lager dan die van de Xbox. En die DS is een portable, dus daar heeft de xbox al helemaal niks mee te maken.

4. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo, De enige partij die momenteel echt nog van ons, de hardcore gamer houdt.

nou ik vind nintendo ook heersen.

en de psp is echt weer zo'n massa ding echt niet sweet.
    Ds ownt gewoon als ik geld heb zeker kopen.
    zelda is een must-have verkoop me xbox ervoor als ik in geld nood zit

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    GBA is nu ook zo'n massa-ding, ook echt niet sweet? :confused: Slaat nergens op wat je zegt. PS2 is ook massa, en dus ook echt niet sweet :confused:

Vast..

6. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    nee het is geen ramp voor mircosoft.... als je de trailers van halo2 doom 3 en fable en meer kijkt, en ook dat nieuws dat je volgend jaar kan gaan webcammen met xbox....

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk was van zelda screens echt zo veeet.
    Maar om na 1 dag al te zeggen dat nintendo deze E3 overheerst, gaat voor mij een beetje ver. Ze hebben nog 2 dagen te gaan en nu alles al over de ds is gezegt wat er te zeggen valt moet nintendo ook nog er wat tegenaan gooien eer ze van sony of microsoft willen willen

8. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Eeen Nintendo-fanboy op een Xbox forum 8) Toen ik je post las, lag ik dubbel van het lachen :+. Mede door deze punten:

- De Nintendo DS wordt op alle fronten verslagen door de PSP. Daar kan je ronduit niet omheen. :cool:
    - De nieuwe zelda is zoals eerder al gezegt meer voor de jongere gamer dan microsoft. Zelda komt als meest drijgende aanzetten voor microsoft, maar deze game kan niet op tegen de nieuwe lijst games die gereleased worden op de Xbox. Met 1 titel (van 4 letters en 1 cijfer) wordt deze zelda reeks al bijna tot geheel van tafel geveegd. Ik hoef hopelijk niet meer te vermelden om welke game het gaat => _O_ H-A-L-O-2 _O_

9. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Donders, en ik maar denken dat ze die apparaatjes maakten om er geld mee te verdienen. :p

Microsoft pakt leuk uit op dit moment.
    De camera, deal met EA en komende goodies in softwareland doen de Xbox bepaald geen kwaad.
    En tja, uiteraard proberen alle console-boeren elkaar vliegen af te vangen, dat hoort een beetje bij het spel.
    Ongeacht je voorkeur voor een bepaalde console, wij als consument varen er wel bij.
    *)

10. Yod XerXes

Yod XerXes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet E3 eerst eens beginnen voor we conclusie gaan trekken. Ok Nintendo had een beter pre-e3 event dan microsoft (zo niet veel beter) maar op E3 zelf kan nog van alles gebeuren.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    stel trieste opdondertjes! vind een baan en koop de psp en de DS dat lukt me zelfs van elleen mn stufi wel, en een rijbewijs er naast!

ik haal doodleuk een cube voor de zelda, een psp en een ds voor de hep, vooral omdat ik al wat gba gbc games heb. de psp heeft breed beeld en geile kwaliteit, en mgs Uiteraard

nou rot een eind weg met het fanboy geziek stel kleuters
    anders koopt mama geen spel meer voor je!

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de E3 voor Microsoft toch veel beter gaat worden dan voor Nintendo, de DS lijkt me ook 3x niks, zit je veel te veel steeds van het ene scherm op het andere te kijken en raak je helemaal in de war, de PSP lijkt me veel beter, ook mal koop ik die denk ik ook nie

13. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    lol.. de E3 is nog bezig, beetje vroeg om nu al je conclusie te trekken, misschien komt er nog wel wat spectaculairs :)

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het multiplayer filmpje van Halo 2 gezien en dat zag er echt supergaaf uit. Het publiek ging ook uit z'n dak. En dat was nog maar 1 van de vele dingen die MS liet zien. Meer hoef ik niet te zeggen.

Die topictitel slaat dus helemaal nergens op, probeer je er zo voor te zorgen dat mensen je threadje gaan lezen? Beetje simpel.

15. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Een ramp voor Microsoft? Dacht het niet! Microsoft was meester voor mij!! Als ik naar de nintendo persconferentie kijk moet ik weer zo hard lachen. Ze willen origineel zijn, maar ze doen het zo slecht! Die dual screen? Wahaha!What the fuck voegt dat tweede scherm nou toe? Een kaart? Jeeej, ik druk op start en hop ik krijg m´n map. By the way, hoe vaak heb ik een kaart nodig? En dan dat uiterlijk! Ik weet niet wie die productdesigners zijn, maar damn zitten ze nog op school ofzo? Dat ding ziet er zo belachelijk uit! En dan het filmpje van Zelda... oh wat hoopte ik op iets dat me onder de indruk zou laten zijn. Maar dat was ik niet. Toen ik het zag dacht ik weer "ach het is en blijft nintendo". Dat geluid! Verschrikkelijk! Vooral op het laatst. Ook waren de graphics nou niet zo geweldig voor zover je dat kan beoordelen. Nintendo kondigt nog een paar uitgemolken kutgames aan: donkey konga, mario pinball, enz. en ik denk weer: "wat ben ik toch blij met microsoft! Want met wat kwamen zij!! EA live! Damn hoe geweldig! Xboxlive is al fantastisch en nu ook EA toegeeft kan het niet meer stuk. Daarnaast komen ze met de xtoy en laten ze iedereen weer watertanden bij halo 2!! Fable, sudeki, jade empire, kotor 2, forza motorsport en nog veel meer toptitels!! Ik ben gelukkig! Go Microsoft! _O_

16. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Noem jij op graphics op alle punten??
    heeft de psp beter dan de DS:

beter games (line up tot nu toe)?
    Heeft de psp originelere en exclusievere games?
    Is de PSP wel zo vernieuwend? (innovatief)
    is het leuker om met de PSP te spelen?
    Is het beter/sneller/uitgebreider met online/multiplayer?
    een scherpere prijs?

En over zelda:

Praat niet ergens over waar je niets vanaf weet. Zo te zien heb jij nog nooit Ocarina of Time(masterquest) of Majora's mask fatsoenlijk gespeeld. Deze games waren beiden erg pittig en vernieuwend (zeker Majora's mask was erg pittig, wordt nog steeds beschouwd als een van de moeilijkste games ooit). Dus zeg niet dat zelda games voor de jongere gamer zijn. En dat Halo zelda verpletterd? denk het niet. Van de laatste zelda zijn ook meer exemplaren verkocht dan van halo 1. Halo 2 wordt waarschijnlijk ook wel cool, maar de nieuwe zelda wordt (nintendo kennende) zeker niet minder.

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  17. remcodeweerd

remcodeweerd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap ik een ding niet hemaal als volger van deze site.

ea word door de meeste altijd met de grond gelijk gemaakt als ze een game uitbrengen

nu komt ea op live en is er in eens een soort van yeah ea op live stemming

wie kan me dit uitleggen *)

18. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    snap ik een ding niet hemaal als volger van deze site.

ea word door de meeste altijd met de grond gelijk gemaakt als ze een game uitbrengen

nu komt ea op live en is er in eens een soort van yeah ea op live stemming

wie kan me dit uitleggen

hehe, er moet toch een goede aankondiging voor de xbox op de e3 zijn :D

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De E3 was een ramp voor Microsoft?

E3 is nog niet eens begonnen. :+

(ja, ik snap wat je bedoelt, het was gewoon komisch)

20. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hehe je hebt helemaal gelijk, ik snap het ook niet zo. EA geeft gewoon slechte games uit waarvan ze zoveel en zo snel mogelijk willen profiteren (oke op een paar uitzondering na). Ik denk ook niet dat iedereen hier blij is dat EA overstag is gegaan maar dat het wordt gezien als een punt waarop mensen gaan inzien dat Live toch best goed is bedacht en goed draait.

Deel Deze Pagina