Jaja, dit weer zover, morgen begint de grootste gamebeurs van europa, naast de E3 is de ECTS ook weer iets om naar uit te kijken. Morgen begint ie dat, en het duurt tot zaterdag. Net als tijdens de E3 zullen we weer overspoelt worden met nieuwe game media, nieuwe screens filmpjes en nieuwtjes. En er zullen ook nieuwe games worden aangekondigt, dus: Sit back and watch the news!
Ik vind dat MS niet te goed is voor de ETCS hoor Tssk, ik wil nu games aangekondigd zien, en niet op de XO2 pas
Dat is anders minder slim...Zo zien minder mensen het. Ik vraag me af of er nog zoveel aan te kondigen valt, we zijn al overspoelt!
Dat is juist de bedoeling : Op X02 hebben ze zelf in de hand wie er zijn (op ECTS ook want daar kom je ook alleen in met pers kaart + uitnodiging), maar waarom zouden ze anders nog een X02 houden
Owh, das ook weer waar. Maar het zou een beetje lullig zijn als de andere consoles veel spellen aangekondigd krijgen en wij niets! Nou het zal wel meevallen, misschien maken ze wel wat reclame voor de X02.
Jah die staan er niet eens! Wel Xbox games welliswaar, maar niet MS zelf. Nintendo zelf ook niet geloof ik. De screenshots van de Xbox games die gereleased worden komen allemaal van andere uitgevers BIJV Acclaim of Rage ofzo. Activision ook niet, want die hadden al hun beurs eerder dezemaand geloof ik. (dus geen doom III)
Haha, jah dat is bijna 100% zeker dat alles Europa-Xbox Live daarop bekend word! Jah, ik denk dat er wel automatische incasso komt ook, hoop ik, ik geen CG! Of ze moeten hier ook van die pre-pay creditcards verkopen.