Praat hier over de eerste consoles tot en met de N64 En mijn vriend en ik zijn het oneens over de allereerste game; hij zegt pac-man en ik zeg Pong. Wat is het nu?
Geen van beide dus Zelda op de SNES blijft nog steeds een van mn favoriete games... elke keer leuk om weer helemaal opnieuw te spelen Verder zijn er nog een heleboel games die een nostalgisch gevoel oproepen, maar teveel om op te noemen
International Superstar Soccer Deluxe op de SNES Dit spel heb ik echt zo veel gespeeld vroeger, niet normaal meer
Mijn eerste console was de N64...heb de 2d wereld helemaal gemist . Heb heel wat mooie momenten met dit beestje gehad
ik heb nog een MSX op zolder staan, zonder HD erin . Had er een paar geweldige spellen voor... mooie tijd
Ik had als eerste een NES. Duckhunt OMG wat was dat cool zeg. Edit: 1 van de eerste games was tog Game & Watch??
Mijn eerste console was de NES, ik speelde bijna alleen maar Super Mario Bros 2. Maar je kon je spel niet opslaan dus moest je steeds opnieuw beginnen. Ach ja, toen was ik nog best wel klein en lette ik daar niet op.
lol, dat was een van de slechtste mario games. Eigenlijk was het origineel niet eens een mario game. In japan was het een heel andere game, maar voor Europa en de VS hebben ze Mario etc erin gestopt
Ik speelde vooral Pockey en Rockey 2 op de snes. Het is niet bekend maar wel erug vet om met z'n tweeën te doen.
das dus niet waar.Astariod is de eerste arcade game mijn eerste was een SNES .Ik heb toen mario bros 2 (dacht ik) 4 keer uitgespeeld