De eerste Mario Kart GC screens!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 24 apr 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De titel van de nieuwe Mario Kart is: Mario Kart Double Dash

2. gegron

gegron Guest

Ook nog wat nieuwe informatie:

Deze game gaat officieel Mario Kart: Double Dash heten, duidelijk refererend aan het bijrijder-principe.

16 beschikbare personages:

Mario
    Luigi
    Peach
    Daisy
    Baby Mario
    Baby Luigi
    Yoshi
    Kyasarin (blijkt de eierschietende Birdo te zijn)
    Wario
    Waluigi
    Donkey Kong
    Diddy Kong
    Bowser
    Baby Bowser
    Koopa Troopa
    Koopa Paratroopa

Zoals al duidelijk op de screenshots, zal het mogelijk zijn om met z'n tweeen op één kart plaats te nemen. Nu kun je als speler zowel bestuurder als bijrijder bedienen, maar je kunt ook een vriend de controle geven over de bijrijder. De besturing van de bijrijder kan via een standaard GameCube-controller of met een Game Boy Advance (en een GameCube-GBA-linkkabel, natuurlijk). Verder lijkt het mogelijke om nu met maar liefst 7 van je vrienden te spelen via een lan-netwerk met een andere GameCube.

Met dank aan Cyhwuhx voor de informatie.

bron: cubezone

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2003
  3. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn nu van die spelletjes die je gewoon moet hebben.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen voor de liefhebber, ik vind het zelf niet zo veel aan (ik heb mario Kart voor de GBA) de graphics vallen mij een beetje tegen en de achtergrond kan veel en dan ook veel mooier!

5. alibi

alibi Guest

weer een reden om de gamecube toch maar es een keertje aan te schaffen!!:)

6. mischa

mischa Guest

geinig spelletje, overmorgen even een gamecube kopoen en dan wachten tot het spel uitkoooomt :d

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt cool jammer alleen dat hij niet online kan.
    @ QwX, je kan toch niet mario kart vergelijken met een mario kart op een Gameboy Advance?
    Dat kan je toch ook niet doen met splinter cell op je mobiel?

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijkgezegd een beetje tegenvallen. De wagentjes zien er IMO nu helemáál niet meer uit als kartwagens, meer een soort katonnen dozen op wielen. Verder vraag ik me af wat de toevoegde waarde van een tweede persoon op het kartwagentje nu eigelijk is. Het oude concept sprak mij in ieder geval veel beter aan. Maar goed, we zien wel wat het wordt.

9. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel gaaf, alleen lijkt het meer een zeepkistenrace dan een kartrace.

en waar is Toad???:'-(

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Toad blijkt eruit te zijn gehaald. Maar wat me super vet lijkt is dat je dus met ze 2en raced (iemand achterop).

En er gaan ook geruchten dat het spel een link optie krijgt (via weer een speciale aan te schaffen system link standaard waarop je je cube zet) zodat je met ze 8ten kan spelen via 2 cubes. Het handigste van dit alles blijkt die system link draadloos te worden.

Voor dit spel Metroid Prime en Zelda en ook een beetje Mario party 4 en SMB 2 heb ik de cube gekocht en dat zijn tot mijns inziens iets meer vette exclusieve games dan als op de xbox.

Maarja Halo en Halo 2 en DOA3 maken dat ALLEMAAL weer goed.

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dit is toch geen mariokart meer dit is mariozeepkist. :mad:
    K moet het eerst maar eens spelen voordat ik me er verder over uitlaat maar het lijkt me op dit moment niet zo gaaf als die karts.

12. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het grafisch niet echt opzienbarend, het doet me denken aan N64-graphics die blokkerige ronde vormen. En dan vind ik de Xbox toch al een stuk beter iig qua graphics en wat volwassener games, ipv het uitgemolken Mario Kart segment.

13. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    De reden, dat ik mijn GameCube heb gekocht? Mario Kart en Metroid Prime. Prime heb ik al, nu Mario nog.

Mario Kart SNES heb ik volledig grijs gespeeld (haha cartridge was grijs). Ik hoop alleen wel, dat de besturing en de snelheid hetzelfde blijven. Zoals ik het nu zie, lijkt het niet alsof die melkdozen heel erg hard gaan.

Maar het zal ongetwijfeld een must buy worden en een game, die ongetwijfeld weer gaat zorgen voor een boost in de GameCube verkopen.

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    vorig deel was al te gek op de n64. Dus nou moet ie nog beter worden!!!! jammer alleen dat ik geen cube heb..

en ik wil de paddestoel terug!!!!!!!!!!!

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dit soort spellen ben ontgroeid...en dat is niet best....heb mario cart voor de 64 weer eens opgedoken...vond er niets meer aan terwijl ik het "vroeger" juist zo kewl vond :mad: :mad: :mad:

Maar ik wil nog steeds een cube voor Prime :D

16. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een leuk spel, ik ga um denk ik wel kopen. Alleen waarom hebben die fuckers bij nintendo de online functie geschrapt, Die zou er eerst toch wel in komen? Nou ja, ik verheug me er niet op, maar als ie r is dan ga ik um denk wel kopeh.

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja want aan plaatjes kan je zien hoe hard ze gaan |:-

Hij word gewoon op een 60fps constant uitgebracht en hoe erg ze mario kart verneuken, het blijft een master game alleen al om het melodietje. TUTUTUUUTUUTUTUUUTUUUU

18. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    whaha :D
    Ik vind het er niet echt mooi uit zien hoor.. maar misschien dat het volledige spel straks wel een paar aanpassing heeft. Wel een leuke vernieuwing zijn de nieuwe autotjes. Die zijn wel grappig :) Het plezier van zo'n game blijft in ieder geval met een paar vienden of alleen :)

19. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die autotjes er niet snel uit zien.

Voorbeeld: als je een trabant ziet, dan denk je niet direct, dat dat erg hard gaat. Zie je een F1 bolide, dan denk je daar volgens mij heel anders over.

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond MK64 super, maar dit ziet er totaal NIET tof uit.
    Lompe wagens, te simpele graphics....nee, dit stelt me echt teleur. Natuurlijk is het nog vroeg om te oordelen, maar ik wordt hier niet warm van....
    Verder zal de tweede man wel gewoon dienen om alle troep op de baan te gooien (bananen, bommen). Op zich wel realistischer dan een kart die ze uitpoept....

Deel Deze Pagina