De FNV gaat Utrecht morgen weer aanpakken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jajojo, 9 okt 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Na die fantastische bustakingen van afgelopen maandag heeft de FNV nog niet genoeg; als het aan hen ligt worden morgenochtend van 8 tot 12 's ochtends de knooppunten in en om Utrecht 1 grote bende van stilstaande auto's.

Persoonlijk vind ik dit belachelijk, ze zijn het niet eens met de overheid waar ik in principe niks op tegen heb, maar vervolgens laten ze wel de gehele bevolking daar offers voor brengen. Laat ze maar een actie bedenken waar ze niet heel Nederland mee op hun gat krijgen. Zo langzamerhand begint het Franse trekjes te krijgen (denk aan de vrachtwagenstakingen in de jaren '90) en kom ik morgen onmogelijk op tijd op school.

Als ik je enthousiast heb gemaakt, op www.fnv.nl kan je lid worden van die groepering.

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, ben ik ff blij dat ik met de auto ga en om 8 uur al in Maarssen ben :+...maar bedankt voor de waarschuwing...kwartiertje eerder weg kan geen kwaad....

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    de FNV is echt zo'n doelloze organisatie. 2 a 3 op de 10 werknemers is er lid van en toch gaan ze nog lekker met z'n alle de samenleving pakken. Volgens mij zijn ze echt bang dat als ze niks doen, dat ze falliet gaan ofzo. Ze moeten gewoon elke keer iets doen. Het ergste is nog dat ze denken dat ze machtig zijn en dingen kunnen afdwingen. Ik vind het echt grandioos om te zien hoe de regering die gasten buitenspel zet hahaha en dan de opkomst bij die stakingen geweldig gewoon. ze krijgen het malieveld niet eens vol :+

Ze moeten gewoon zinvolle acties doen ipv de samenleving te pakken met domme bustakingen. ben echt blij dat de NS nu een voet tussen de deur houdt. Ze bereiken er werkelijk niks mee, mensen krijgen alleen maar meer hekel aan de FNV.

4. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    precies ik ben er net achtergekomen en moet zo de bus maar heb niet meer zo een door die !@#? staking maar ja zalwel moetn

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het belachlijk, deze acties. De enige die je ermee dupeert zijn reizigers, en je bereikt er niets mee.

Ik kan me voorstellen dat ze niet blij zijn met de maatregelen van de regering, ik bedoel wie is dat wel. Maar kom dan met een goed alternatief voor de regeringsplannen en niet dit soort domme dingen.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, deze loze actie is uitgelopen op een fiasco en toch was ik vanochtend door uitpuilende bussen te laat op school. Ik heb alleen 2 mannen met een spandoek en toeters (zo, hier hebben ze in den haag niet van terug!) op een viaduct gezien. Toch leuk dat het zo afloopt.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige jammere was dat veel mensen (net als ik) iets eerder zijn weggegaan en dat de spits wat vroeger was :mad: Meestal ben ik met 15 minuten file in Maarssen, nu 30....ach....voor een donderdag, nog niet vreselijk :+

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fuck zooi!!! Ik moest vandaag om 10.00 werkenin utrecht!!! Rijden de bussen en de trams gewoon niet!!! Ik dacht dat ik gek werd man!!! Dus ik ben met de auto gegaan, kwam pas om 11.00 aan op mijn werk!!!!

Ik word helemaal gestrest van die gvu en fnv staking gezeik!!!

Deel Deze Pagina