ik heb vandaag voor het eerst op de gamecube gespeelt, maare wtf wat is dat ding klein, en licht, ik weet niet hoe Nintendo dit heeft geflikt maar ut ziet er goed uit. Maare dat is dan ook wel het enige leuke aan dat ding, ik speelde het spelletje wave race, maar daar werd ik ook niet echt bepaalt opgewonden van! Geef mij maar lekker Halo...... Hebben jullie al op die gamecube gespeelt? en zoja....wat vonden jullie ervan?
ik niet, maar ik denk erover een te kopen, hij lijkt me best cool, kwa graphics en veel spellen ook kwa gameplay.
ik heb de qube zelf thuis ik vind het best wel een cool ding. alleen sommige spellen vind ik vet bagger zoals wave race,luigi's mansion etc etc. zelf heb ik rogue leader. ik wacht nu op resident evil
Als je al een Xbox heb dan zou ik niet een gamecube kopen voor de graphics, want de xbox heeft nog altijd de meeste power. En dus kan die ook de beste graphics produceren. Als je een gamecube voor de gameplay koopt, kan dat, maar dat is geheel je eige keus. -Avenger
mja de grafieken zijn wel redelijk, kijk maar naar Star Wars. Ook is de prijs erg laag. Misschien leuk om ook eens er bij te kopen.
Waarom post je dit in het xbox forum? er is hier een speciaal forum voor andere consoles hoor... Zijn al 101 threads over gamecube daar... Wel opletten