De gezelligheid

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxgangster, 8 sep 2003.

1. xboxgangster

xboxgangster pwn0rizing

Leuk Bevonden:
    0
    Ey allemaal,

Vinden jullie ook niet dat moto gp 2 zo leuk is omdat ten eerste het spel zo goed is en ten 2e omdat het zo onwijs gezellig is.

Ik speel de laatste week best wel veel xbox live (daarvoor niet zoveel helaas :mad: ) maar ik moet echt zeggen dat het onwijs gezellig is. Vaak race ik in een vast groepie met allemaal toffe gasten zoals FUFO, akira2, Pablow Nl, Mido NL, i v connor, Seahawk NL en nog een aantal (sry als ik je naam er niet tussen heb gezet, en k zou ook nog weleens met wouter willen rondcrossen :D nog nooit gezien helaas.

Ik hoop dat het nog lang zo gezellig mag blijven onder moto gp 2 en ik c jullie snel allemaal weer online.

Greetz TommaHawk NL

2. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat spreekt er een liefde uit jou post zeg.... :eek:

*pinkt een traantje weg en barst spontaan in zingen uit... koembaja....

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Was het overal maar zo gezellig ,maar
    bij nba 2k3 zeggen ze geen klap.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Bij MM3 is het ook dikke lol. Maar het ligt er maar net aan of je het met die mensen kunt vinden. Meestal vind je snel al een groepje waar jij lekker inpast. Welke game dan ook. Daarom is dat voice gedoe zo onwijs goed aan Xbox Live!

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Laatste tijd niet veel meer op Live gezeten, maar k kan me nog goed de potjes MM3 met Mike, Eckie en Jordi herinneren dat was ook altijd vet gezellig, mijn accent uitlache enz :)

Jammer dat ik geen MotoGP2 heb lijkt me leuk keertje mee te racen :)

Deel Deze Pagina