DE green mile is irritant!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the Outblast, 18 jun 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat druk mee te doen aan een discussie.....wordt ie verplaatst naar de green mile.....en ik kan er nog niet in....GRRRR:mad:
    dit is echt irritant!!!

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wel :)

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    vooral dat ie wel blijft staan in dat andere forum......lekker pesterig....

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Pech hebben...
    Is een topic niet geschikt voor de rest van 't forum maar nog net wel voor de Mijl dan word ie daar z.s.m. heen verplaatst. Iedereen die er nog niet in kan heeft simpelweg gewoon pech, niks aan te doen.

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is natuurlijk lullig, maar moet je voortaan eerst even nadenken voordat je post, want als de thread gewoonweg niet in het desbetreffende forum past is dat jammer......
    Gewoon wachten tot je op de GM mag komen, meer kunnen we niet doen:).

/EDIT: Dioga was me weer eens voor.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is niet pesterig, dat is om te voorkomen dat men gaat denken dat hun thread plotseling in het niets verdwenen is. En threads worden niet zonder reden naar the green mile, maar omdat ASEL bedoeld is voor serieuse discussies. in mijn ogen vrij loze threads als "yes ik ben over", horen niet in ASEL thuis, maar in the Green Mile, waar wel over zulke zaken gepraat kan/mag worden.

/edit BoNEz was me weer eens voor

//edit oh en Dioga ook :+

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Actualiteiten, zou ik dat noemen....

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Yes ik ben over" past niet echt in het rijtje Oorlog in Irak, Maxima zwanger, Sars-crisis lijkt me.....

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Neen, actualiteiten zijn interessante nieuwsfeiten waar inhoudelijk over gediscussieerd kan worden. Een actualiteit is bijvoorbeeld: "Maxima is zwanger" (echt waar!). "Yes, pietje is over van klas 2 naar klas 3" is niet iets wat je op het 6 uur journaal tegen zult komen (hooguit in Hart van Nederland :+ .

/edit WHAAAAAAAAA BoNEz, op dreef vandaag ofzo :eek:

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het forum heet toch "Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle". Ik vind dat "Yes, ik ben over" behoorlijk onder lifestyle valt. Bovendien loopt in TGM ook een thread over op welke schoenen XBW loopt. Hoort m.i. ook in lifestyle.

Misschien is het handig om lifestyle uit dat forum te schrappen, je komt nooit lifestyle-threads tegen... :eek:.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "Het is de bedoeling dat hier discussie's worden gehouden en dat serieuze onderwerpen bespreekbaar zijn. "

Sim-pel.

Melden dat je een nieuwe hond hebt of dat je over bent doe je maar ergens anders, niet in ASEL :)

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch, dat 'lifestyle' wekt de indruk dat ook minder-serieuze zaken daar besproken kunnen worden...

Op welke schoenen je loopt, dat hoort toch onder lifestyle? Toch staat het in The Green Mile. Als je dat lifestyle weg haalt, wordt de grens ook voor members makkelijker zichtbaar, en dat voorkomt dit soort topics.

14. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe hond

He dit onderwerp staat al bijna een week in ASEL???

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, niet gezien..... Tsja, kan hem wel verplaatsen naar de Green Mile, maar daar heeft de topicstarter niks aan. Het is trouwens sowieso een opsomtopic, dus ik heb hem maar gesloten.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ASEL is een discussie-forum. Een plek waar je met leuke stellingen kan komen, waar dan inhoudelijk op gereageerd kan worden. Nogmaals: "yes ik ben over" en "welke schoenen heb je" zijn nou niet bepaald lekker discussiemateriaal.

Lifestyle, dat kan over serieuze dingen gaan als fashion, trends, wannahaves, health, enz.

Kijk nog maar eens goed naar het onderschrift bij het ASEL-forum:

Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet thuishoren in de andere fora..

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja....dan kom ik over een paar weken wel terug als ik er eindelijk in kan....laterzz

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat lijkt mij een uitstekende oplossing :cool:

19. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag er bijna in en dan maakt het me helemmal niks meer uit, is toch net leuk dat als je wat langer lid bent je dan iets krijgt voor de echte xbw leden.

20. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik als ik jou was maar wel even aan je spelling gaan werken :)

Deel Deze Pagina