1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De grote Dreamcast thread!

Discussie in 'Games' gestart door Biscuitje, 4 okt 2003.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh de Dreamcast _O_

    Die heb ik ook nog gehad. Helaas begaf hij het op een gegeven moment, en omdat Sega er niks meer mee deed kon ik hem niet meer laten repareren. Op dat moment was het R.I.P. voor de Dreamcast van mij....

    Ik kan me nog goed herinneren welke toppers ik op dat ding heb gespeeld : Mijn eerste kennismaking met Dead or Alive 2 (die er overigens een stuk beter uitzag dan de PS2 versie), Soul Calibur, Shenmue en zo nog een stel....een mooie console, dat zeker :)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze hebben daar zelfs nog Metropolis Street Racer (voor de mensen die het niet weten, dit is de voorganger van Project Gotham Racing) :+. Maar met die 2 sites zit ik nog maar aan 3 titels die ik zou kopen. Daarvoor ga ik nu niet bepaald een DC kopen en bovendien hebben ze nergesn nog een VMU of gewone memory card.

    Heb ook op de DC kennis gemaakt met DOA2 (er voor al de demo van DOA op de PSX gespeeld) en daarna heb ik DOA2 bij mijn PS2 gekocht (was dus mijn eerste game). Ondertussen heb ik die DOA2 voor de PS2 al lang verkocht ik heb ik nu die Ultimate versie voor de Xbox :+.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006

Deel Deze Pagina