1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

  1. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar zijn er vast weer members die eindexamen moet doen. En omdat de derde se week bijna voorbij is, is het tijd dat deze thread er eens komt.
    Ik heb morgen nog Nederlands en deze thread maken leek mij wat leuker dus vandaar.:+

    Ik zie net deze site http://www.twenteacademy.nl/
    Hier kun je examens oefenen en ook uitleg krijgen van de samenvattingen misschien heb je er nog wat aan. (Uitleg bèta vakken)
    Oefenen waar?
    www.alleexamens.nl
    www.havovwo.nl
    www.studyflow.nl (beta alleen nog voor havo en vwo maar wel op de computer oefenen.)

    Eindexamenkandidaten:

    VWO:

    Martijn (KhaosFoShow)
    Robbin92
    Meanzo
    Gemini NL
    Rydan
    Stoempfel
    Tyspolir
    Wii

    HAVO:

    Alizor
    PePzi NL
    Dedemsvaart
    Dutchman020
    Hunter410
    Janter (Na aandringen:+)
    Dyonko (ook vergeten.)
    Nucleargoat.

    VMBO GLTL:

    Flavourlicious

    VMBO KB:

    VMBO BB:

    De roosters:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat mag je allemaal gebruiken tijdens je examen?
    Toegestane hulpmiddelen vmbo 2010
    Toegestane hulpmiddelen vwo/havo 2010

    Mis je wat? Zeg het me dan.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Succes alvast allemaal. :+
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fries, Turks? WTF 8) Sinds wanneer word dat op school gegeven? xD

    Iedereen die examen moet doen, succes (Y)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, waarom wordt er eigenlijk Turks onderwezen op middelbare scholen en wordt er een examen aangeboden? Om de immigranten tegemoet te komen? Om leerlingen voor te bereiden op al hun Turkse handelscontacten? Zolang ik niet weet waarom, vind ik het sowieso een slechte zaak.

    En Fries is heel normaal, zeker als je in Friesland woont. :+
     
  5. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht ik kan ook wel een lijstje maken met mensen die dit jaar examen doen als je gewoon even je naam vermeld met het niveau dat je doet. Zo weet je of je nog vragen kan stellen aan wat mensen.

    Raar is het sowieso. In die talen heb ik trouwens ook geen interesse.
    Wat ik ook vreemd vind is dat je op kleinere middelbare scholen gewoon sommige vakken niet kan krijgen. Zoals Russisch of Spaans. Dat is op mijn school het geval.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet ook examen VWO doen, AK en Engels op 1 dag is wel kut.. Voor de rest is het allemaal wel flex ingedeeld voor mij:)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is maatschappijwetenschappen gewoon maatschappijleer 2? Tehatex had ik ook nog nooit van gehoord, eerste hit bij google noemde CKV dus toen ben ik maar direct opgehouden met lezen :+

    Iedereen in ieder geval veel succes gewenst en zorg alleen voor gezonde zenuwen en laat je niet gek maken door andere leerkrachten/klasgenoten die helemaal lijp worden omdat het zo verschrikkelijk belangrijk is. Als je het kent dan ken je het en zulke lui werken alleen maar in je nadeel (en op je zenuwen).
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    MAW is idd een soort maatschappijleer 2, maatschappijleer word meestal slechts 1 jaar gegeven dus is en MAW in het leven geroepen

    Ik zou ook nu examens gaan doen als ik niet was blijven zitten :'-( stomme ik ook :mad:
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga ook examen doen dit jaar. Doelstelling is:
    WI: 6
    NL: 7
    EN: 8
    DU: 7
    GS: 7
    M&O: 7
    EC: 7
    AK: 7

    Sta momenteel voor alles zo, behalve AK 6,2 en wiskunde 5,? (moet laatste cijfer nog terug).

    Overigens had ik niet verwacht dat ik zo veel schijt aan mijn examens zou hebben :cool:. Zit al sinds de 4e, oké nu doe ik niets maar straks in de 4e een jaar lang knallen en huiswerk maken etc. Komt gewoon niets van terecht 8).
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  10. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed, maar welk niveau? Dan zet ik je er bij.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Succes, en niet stressen. Als je je ding gewoon doet en er oké voor staat is er niks aan de hand.

    Weet nog dat Doelie en ik samen gewoon non stop GTA IV aan het spelen waren online terwijl we eigenlijk dik moesten leren omdat we beide examens hadden. :+
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik haalde m'n examen VWO op 1-tiende :+ Anders was het verplicht herkansen geweest. Maar succes allemaal met leren jongens :thumbs: 1 tip: Gebruikt u vooral de examenbundels ;)
     
  13. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dit jaar ook aan de beurt, maar ik schat mijn slagingskans op zo`n 60 % hehe. Niet echt rooskleurig sta ik ervoor dus. Geen enkele onvoldoende maar wel 5.5jes voor duits en nederlands. Waarvan ik al zeker ben dat ik duits onvoldoende ga maken en nederlands zal ik hard aan moeten werken om daar een 5.5 of hoger voor te halen. Heb op dit moment nog wel 2 6.8jes voor engels en wiskunde, en het is dus noodzaak om die boven de 6.5 te houden. Daarnaast sta ik voor al me andere vakken tussen de 5.8 en de 6.2 ofzo.

    Doe vwo overigens.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een vwo 6 examenkandidaat!
    Hoop erop om afgerond geen enkele 6 of lager te hebben, moet wel lukken. Ik sta nu voor elk vak een 7.0~7.8.
     
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ook VWO. Wordt nog leuk met economie en frans...
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Succes allemaal!
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Succes iedereen, valt achteraf gezien vaak wel mee\o/\o/\o/
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    vwo
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes! Voor mij is het alweer 2 jaar geleden. Time flies..
     
  20. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit meer op tegen aardrijkskunde en economie. Voor Frans hoop ik toch op een 5.2 of hoger zodat ik het met een 6 ga afsluiten.:emo:
     

Deel Deze Pagina